Page 30 - e-agora_31-8-20
P. 30

n ΔΟΚΙΜΗ Mercedes GLC 200d



                                                                              στο  πρόγραμμα  «comfort»  με  μία  από
                                                                              τις  υψηλότερες  σχέσεις,  απλώς  αφή-
                                                                              στε  την  να  κινείται,  καθώς  το  SUV  με
                                                                              τον κινητήρα μέγιστης ροπής 360 Nm,
                                                                              από την άλλη πλευρά, θα αισθανθεί πο-
                                                                              λύ χαλαρό και, ως εκ τούτου, πως είναι
                                                                              εφοδιασμένο  με  τον  πλέον  κατάλληλο
                                                                              κινητήρα.


                                                                              Με πλούσιο εξοπλισμό και
                                                                              χαμηλή κατανάλωση

               Ακόμα κι αν ο     προγραμμάτων οδήγησης, αλλά και τη             Επομένως, ο βασικός diesel κινητήρας
               πίσω επιβάτης     «Sport  +».  Αν  επιλεχθεί  αυτή,  το  πιο
               είναι ύψους                                                    είναι αρκετός για την GLC. Έτσι, δε θα
               1,95 μέτρων,      ευέλικτο τιμόνι, η πιο σφιχτή ανάρτηση       έπρεπε κάποιος να κατηγορεί τον εαυτό
               χώρος             και  οι  ακόμα  πιο  γρήγορες  εναλλαγές     του πως προχώρησε σε μία λανθασμέ-
               υπάρχει           σχέσεων κάνουν την GLC να συμπερι-
               αρκετός           φέρεται πραγματικά φιλόδοξα μέσα σε          νη επιλογή. Πρώτα απ’ όλα, το αυτοκί-
               προς όλες τις                                                  νητο της δοκιμής, που εξοπλίζεται με το
               κατευθύνσεις.     ένα πλαίσιο δυναμικών όρων. Αν ζητή-         «εξωτερικό  πακέτο»  της  AMG,  συμπε-
                                 σει  κανείς  περισσότερη  απόδοση,  αυ-      ριλαμβανομένων  τροχών,  διαστάσεων
                Μετριόφρων;      τός  ο  οδηγός  επιλέγει  πιθανότατα  να
                   Οχι! Με το                                                 19 ιντσών (2.688 ευρώ στη Γερμανία),
                     «πακέτο     ρυμουλκεί βαριά φορτία με μεγάλη συ-         δεν κρύβει καθόλου τις υψηλές προσ-
                 εμφάνισης»      χνότητα. Ωστόσο, ακόμα και οι πιο ισχυ-      δοκίες της Mercedes-Benz. Και δεύτε-
                 AMG, η GLC      ρές πετρελαιοκίνητες GLC δεν επιτρέ-
                200 d μπορεί     πεται να βάζουν πάνω από 2,5 τόνους          ρον, η 200 d δεν κάνει... οικονομία μό-
               επίσης να έχει                                                 νο  σε  ό,τι  αφορά  τις  επιδόσεις,  αφού
              πολύ δυναμική      στον κοτσαδόρο τους.                         το ίδιο ισχύει και στην αντλία παροχής
                   εμφάνιση.       Αν επιλέξετε να κινηθείτε με την GLC

































                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 30




          #e-agora-themata-31-8-20.indd   30                                                                      28/8/2020   3:28:48 μμ
   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35