Page 46 - e-agora_31-8-20
P. 46

n ΔΟΚΙΜΗ Ford Kuga 1.5 Ecoblue 120 PS



              Πετυχαίνει ένα                                                  ρίζουν  ακόμα  πιο  στιβαρό  πάτημα  στο
                  τίμιο 0-100                                                 δρόμο, ενώ με την χρήση του συστήματος
                σε 11.2 δευτ.
                χάρη στα 120                                                  Active Noise Control (το οποίο εξουδετε-
                  άλογα αλλά                                                  ρώνει  τους  θορύβους)  η  ποιότητα  κύλι-
                και τα 300Νm                                                  σης είναι ξεκάθαρα premium. Στον δρό-
                       ροπής.
                                                                              μο, και παρά την μερικώς σφικτή ρύθμιση
                                                                              της ανάρτησης, οι ανωμαλίες θα φιλτρα-
                                                                              ριστούν  άψογα,  καταφέρνοντας  από  την
                                                                              μία η καμπίνα να μένει ανεπηρέαστη, από

                                 τα 300Νm ροπής. Η τελική ταχύτητα αγγί- την άλλη, ο οδηγός να έχει στα χέρια του
                                 ζει τα 180 χλμ., ενώ εντυπωσιακά χαμηλά  ένα ετοιμοπόλεμο σύνολο. Αυτό μεταφρά-
                                 παραμένει  η  κατανάλωση,  καθώς  σημει- ζεται σε αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης
                                 ώσαμε μέση στα 6.5λτ./100χλμ. Ξεχάστε  χωρίς ιδιαίτερες τάσεις πλεύσης, την ώρα
                                 το χαρακτηριστικό κροτάλισμα, καθώς πα- που η πληροφόρηση στο τιμόνι είναι άψο-
                                 ραείναι ήσυχο το σύνολο για diesel, ενώ  γη για τα δεδομένα της κατηγορίας. Εντός
                                 συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο  πόλης οι 2.5 κύκλοι στροφής του τιμονιού
                                 το οποίο εκτός από την πολύ καλή του αί- ίσως να κάνουν μερικές μανούβρες λίγο

                                 σθηση, διαθέτει και πολλή ισορροπημένη  δυσκολότερες, όμως τα 190χλστ. από το
                                 κλιμάκωση.                                   έδαφος ξεκλειδώνουν παράλληλα τα πε-

                                 Οδηγική συμπεριφορά:                         ρισσότερα χωμάτινα τερέν.
                                 Απόλυτα στιβαρό με την κα-                   Συμπέρασμα

                                 λύτερη ευθυβολία                               Παραμένει  fun to drive, καίει όσο ένα


                                   Το  νέο  Kuga  έχει  βελτιωθεί  αισθητά  μικρομεσαίο, την ώρα που παρέχει τερά-
                                 και εάν πριν ήταν καλό στον δρόμο, πλέ- στιους  χώρους  και  εξαιρετική  ποιότητα
                                 ον  είναι  άριστο.  Όι  μεγαλύτερες  διαστά- κύλισης. Αγορά – επένδυση! v
                                 σεις σε μεταξόνιο και μετατρόχιο του χα-

                 Το νέο Kuga
                 συνεχίζει να
                προσφέρεται
                    στις ίδιες
                 εξοπλιστικές
                    εκδόσεις
                Trend, Titani-
                 um, ST-Line
                  και Vignale
                  όπως και ο
                 προκάτοχος
                         του.









                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 46




          #e-agora-themata-31-8-20.indd   46                                                                      28/8/2020   3:30:13 μμ
   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51