Page 17 - e-agora 07-9-20
P. 17

n ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΔΙΕΘΝΗΣ



               κή πίσω πόρτα και ένας κοτσαδόρος.                             Q2 προέρχονται απευθείας από τα μεγά-
                 Ψηφιακός  κόσμος:  χειρισμός,  οθόνες,                       λα  SUVτης  μάρκας.  Πλήρης  γκάμα,  από
               ψυχαγωγία και Audiconnect - Μεγάλη δυ-                         το τυπικό Audi presense με ραντάρ για να
               νατότητα επιλογών και για τον πίνακα ορ-                       σκανάρει την περιοχή μπροστά από το αυ-
               γάνων, είτε με αναλογικά όργανα είτε με                        τοκίνητο,  προκειμένου  να  αποφευχθούν
               Audi virtual cockpit με διαγώνιο έως 12,3                      ατυχήματα  ή  να  μειωθεί  η  σοβαρότητά
               ίντσες  και  MMI  navigation  plus  με  οθό-                   τους,  την  προειδοποίηση  αλλαγής  λωρί-
               νη  8,3  ιντσών.  Λειτουργία  μέσω  περι-                      δας  (στάνταρ  αμφότερα)  έως  τα    προαι-
               στροφικού  κουμπιού  στην  κεντρική  κον-                      ρετικά συστήματα που ανήκουν στα ειδι-

               σόλα  (MMItouch)  ή  μέσω  φωνητικού                           κά πακέτα «Drive», «Safety» και «Park».
               ελέγχου. Διαθέσιμο το Audiphonebox με                          Ίδιαίτερη μνεία αξίζει στο πακέτο Driveπου
               και χωρίς λειτουργία φόρτισης καθώς και                        περιλαμβάνει  ένα  νέο  high-endσύστημα,
               το Bang&OlufsenPremiumSoundSystem,                             το adaptivecruiseassist, το οποίο διατίθε-
               με 14 μεγάφωνα και ισχύ 705 watt, μονα-                        ται σε συνδυασμό με το MMI navigation
               δικό στα compactSUV.                                           plus, το Audi virtual cockpit και το Stronic
                 Ίσχυρά κινητήρια συστήματα: τρεις κινη-                      και  το  οποίο  λειτουργεί  σε  ολόκληρο  το
               τήρες TFSI και δύο TDI - Το νέο AudiQ2                         εύρος  ταχυτήτων.  Σε  πολλές  περιπτώ-

               έρχεται με πληρέστατη γκάμα κινητήρων,                         σεις, ο οδηγός έχει την επιλογή να αφήσει
               με αιχμή του δόρατος τον 1,5 TFSI 150 PS,                      το σύστημα να αναλάβει σε μεγάλο βαθ-
               που  παράγει  ροπή  250  Nm  και  διαθέτει                     μό την επιτάχυνση, επιβράδυνση και διεύ-
               την  τεχνολογία  απενεργοποίησης  κυλίν-     Το                θυνση εντός της λωρίδας, προσδίδοντας
                                                            Audi Q2 είναι
               δρων (COD). Επιπλέον κινητήρες, συνολι-      ένα ισχυρό        στο νέο Q2 χαρακτηριστικά ημιαυτόνομης
               κά δύο TDI και τρεις TFSI θα προστεθούν      all-round-        οδήγησης. Μόνη προϋπόθεση, ο οδηγός
               στην πορεία. Όλοι οι κινητήρες συμμορ-       er με σπορ        να αγγίζει απαλά το τιμόνι, το οποίο είναι
               φώνονται  με  το  νέο  πρότυπο  εκπομπών     γονίδια για       μέρος του συστήματος, δείγμα ότι συμμε-
                                                            καθημερινή
               ρύπων Euro 6 AP και η τεχνολογία διπλής      χρήση και         τέχει ενεργά στην οδήγηση. Το ανανεωμέ-
               δόσης AdBlueτων κινητήρων ντίζελ ελαχι-      αναψυχή και       νο AudiQ2 αναμένεται στην Ελλάδα προς

               στοποιεί τις εκπομπές NOx.                   ο χαρακτήρας      το τέλος του έτους, με τις τιμές αναλυτικά
                                                            αυτός
                 Το Q2 με τον 1,5 TFSIδιαθέτει στάνταρ      παραμένει         να ανακοινώνονται κοντά στην άφιξη του
               χειροκίνητο 6-τάχυτο κιβώτιο, με το 7-τά-    αναλλοίωτος.      μοντέλου. v
               χυτο Stronic διαθέσιμο προαιρετικά. Προ-
               ηγμένη τετρακίνηση quattro είναι διαθέ-
               σιμη για ορισμένες εκδόσεις κινητήρα, με
               τον  πολύδισκο  συμπλέκτηπου  μεταφέρει

               μέρος ή όλη τη ροπή του κινητήρα στους
               πίσω τροχούς, να είναι περίπου ένα κιλό
               ελαφρύτερος σε σχέση με τον προκάτοχό
               του.
                 Από την κατηγορία πλήρους μεγέθους:
               τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού - Τέ-
               λος,  τα  συστήματα  υποβοήθησης  για  το
                                                                                                                         S

                                                   17 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-07-9-20.indd   17                                                                      4/9/2020   10:41:53 πμ
   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22