Page 50 - e-agora 07-9-20
P. 50
n ΔΟΚΙΜΗ Fiat 500 Hybrid
του οδηγού, στον οποίο δεν πρόκειται FIAT 500 HYBRID
να λείψει τίποτα. Στον τομέα των χώ- Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) .....................999/3σε σειρά
ρων, οι δύο μπροστινοί θα είναι ιδιαίτε- Καύσιμο .................................................βενζίνη -mHybrid
Ισχύς (ίπποι/σαλ) .............................................70/6.000
ρα άνετοι σε κάθε μετακίνηση, κάτι που Ροπή (Nm/σαλ) ................................................92/3.500
δεν ισχύει για πιθανό επιβάτη στα πίσω Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση .........6/χειροκίνητο/μπροστά
καθίσματα. Ό χώρος αποσκευών αρκε- Start/Stop ...................................................................ΝΑΙ
τά μικρός στα 185λτ. με ψηλό κατώφλι 0-100 χλμ/ώρα (δλ) .................................................15.2
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) .........................................167
φόρτωσης. Κατανάλωση (λτ/100χλμ) ...........................................3.9
Κινητήρας – επιδόσεις: Εκπομπές C02 (γρ/χλμ) ................................................88
Χώρος αποσκευών (λίτρα) ..........................................185
Εντυπωσιακά οικονομικό Τιμή από ...............................................................12.200
σύνολο με εξαιρετικό S&S ματα και κατά την επιτάχυνση, δίνει τη
σύστημα δυνατότητα στο θερμικό μοτέρ να σβή-
νει σε ταχύτητες κάτω από 30χλμ./ώρα
Κάτω από το μικρό καπό του ανανε- εάν βάλετε νεκρά στο κιβώτιο. Μιας και
ωμένου Fiat 500 συναντάμε την τε- αναφερθήκαμε στο κιβώτιο, είναι 6άρι,
λευταία λέξη της τεχνολογίας από την ενώ στο τομέα των επιδόσεων μπο-
ιταλική φίρμα. Ένα 3κύλινδρο μπλοκ ρεί να χρειάζεται 15δευτ. για το 0-100,
με δύο βαλβίδες ανά κύλινδρο, συνε- όμως πετυχαίνει πραγματική κατανά-
χώς μεταβαλλόμενο χρονισμό και εντυ- λωση ακόμα και σε τρομερή κίνηση,
πωσιακά υψηλή σχέση συμπίεσης στα στα 5.1λτ./100χλμ. Αυτό που μας έκανε
12:1. Το συγκεκριμένο σύνολο αποδί- τρομερά θετική εντύπωση, είναι ίσως η
δει 70 ίππους και 92 Nm ροπής, και καλύτερη λειτουργία του συστήματος
ακριβώς δίπλα του υπάρχει μία γεν- Start/Stop που έχουμε δει στην κατη-
νήτρια αλλά και μία μπαταρία λιθίου γορία. Το μοτέρ σταματάει πριν ακόμα
με 11 αμπέρ. Η δύναμη της ισοδυνα- ακινητοποιηθεί πλήρως, ενώ παίρνει
μεί με 5 ίππους και εκτός από το να πα- ξανά μπρος (διαδικασία που αναλαμβά-
ρέχει ενέργεια σε περιφερειακά συστή- νει εξολοκλήρου το υβριδικό σύστημα)
Τεχνολογικό
all in για
ένα σύνολο
που κινείται
εξαιρετικά
οικονομικά
και με δυνατό
τράβηγμα
στις χαμηλές
στροφές.
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 50
#e-agora-themata-07-9-20.indd 50 4/9/2020 10:43:57 πμ