Page 62 - e-agora 14-9-20
P. 62
n ΔΟΚΙΜΗ VW T-Roc Cabriolet 1.5 TSI 150 PS DSG7
Μειώθηκε ρας, 17άρες ζάντες αλουμινίου αλλά
αισθητά από και adaptive cruise control.
τα 415λτ. και
«πέφτει» στα Κινητήρας – επιδόσεις:
284λτ.
Άριστη απόκριση και συ-
νεργασία με το αυτόματο
κιβώτιο
Κάτω από το καπό του εντυπωσιακού
T-Roc cabriolet συναντάμε τον αρκε-
Τιμές – εκδόσεις: Από τά ισχυρό 1.500άρη TSI κινητήρα του
28.310 ευρώ και με ομίλου, ο οποίος αποδίδει 150 ίππους
και 250 Nm ροπής, κινώντας εξαίσια
πλούσιο εξοπλισμό το μοντέλο. Το γκάζι δεν θα σας λεί-
Το T-Roc cabriolet μπορεί να γίνει ψει στιγμή, ενώ η συνεργασία με το
δικό σας στην χειροκίνητη έκδοση με ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέ-
τον 1.0TSI κινητήρα των 116 ίππων κτη 7 σχέσεων, είναι άψογη. Γρήγο-
στα 28.310 ευρώ. Η έκδοση δοκιμής ρες εναλλαγές, ειδικά στην επιλογή
Πραγματικά Sport, 0-100 σε 10.2 δευτ. και τελική
εντυπωσιακό με τον 1.5 TSI 150 ίππων και το στά-
το cabrio- νταρ DSG7 κιβώτιο κοστίζει 33.600 άνω των 200χλμ./ώρα, την ώρα που η
let T-Roc θα ευρώ με ιδιαίτερα πλούσια λίστα εξο- πραγματική κατανάλωση δεν ξεπερνά
τραβήξει τα τα 8.5λτ./100χλμ.
βλέμματα πλισμού που μεταξύ άλλων περιέχει
όλων, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, Οδική συμπεριφορά:
γι αυτό να πλήρως ηλεκτρικά παράθυρα, αυτόμα-
είστε προετοι- Σβέλτο και αποτελεσματι-
μασμένοι. το κλιματισμό 2 ζωνών, LED φώτα ημέ-
κό, με πολλά εξτρά προ-
στασίας
Η συγκεκριμένη έκδοση του T-Roc
έχει δεχθεί αρκετές αλλαγές, τόσο για
την προστασία των επιβατών, όσο και
για την αντοχή της υφασμάτινης ορο-
φής. Όσον αφορά την τελευταία, για να
μην «μπαλονιάζει» σε μεγάλες κλίσεις
και ταχύτητες (όντας κλειστή), οι ειδι-
κοί πρόσθεσαν ειδικές μπάρες υπο-
στήριξης ώστε να παραμένει τεντωμέ-
νη υπό όλες τις συνθήκες. Όμως και
το αμάξωμα έχει έξτρα προστασία για
τους επιβάτες, με ρόλμπαρ πίσω από
τα προσκέφαλα των καθισμάτων, ενι- S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 62
#e-agora-themata-14-9-20.indd 62 11/9/2020 12:33:10 μμ