Page 62 - e-agora 14-9-20
P. 62

n ΔΟΚΙΜΗ VW T-Roc Cabriolet 1.5 TSI 150 PS DSG7



                   Μειώθηκε                                                   ρας,  17άρες  ζάντες  αλουμινίου  αλλά
                 αισθητά από                                                  και adaptive cruise control.
                τα 415λτ. και
                «πέφτει» στα                                                  Κινητήρας – επιδόσεις:
                       284λτ.
                                                                              Άριστη απόκριση και συ-
                                                                              νεργασία με το αυτόματο

                                                                              κιβώτιο


                                                                                Κάτω από το καπό του εντυπωσιακού
                                                                              T-Roc  cabriolet  συναντάμε  τον  αρκε-
                                 Τιμές – εκδόσεις: Από                        τά ισχυρό 1.500άρη TSI κινητήρα του

                                 28.310 ευρώ και με                           ομίλου, ο οποίος αποδίδει 150 ίππους
                                                                              και  250  Nm  ροπής,  κινώντας  εξαίσια
                                 πλούσιο εξοπλισμό                            το  μοντέλο.  Το  γκάζι  δεν  θα  σας  λεί-


                                   Το  T-Roc  cabriolet  μπορεί  να  γίνει    ψει  στιγμή,  ενώ  η  συνεργασία  με  το
                                 δικό σας στην χειροκίνητη έκδοση με          ημιαυτόματο  κιβώτιο  διπλού  συμπλέ-
                                 τον  1.0TSI  κινητήρα  των  116  ίππων       κτη  7  σχέσεων,  είναι  άψογη.  Γρήγο-
                                 στα  28.310  ευρώ.  Η  έκδοση  δοκιμής       ρες  εναλλαγές,  ειδικά  στην  επιλογή
               Πραγματικά                                                     Sport, 0-100 σε 10.2 δευτ. και τελική
               εντυπωσιακό       με τον 1.5 TSI 150 ίππων και το στά-
               το cabrio-        νταρ  DSG7  κιβώτιο  κοστίζει  33.600        άνω των 200χλμ./ώρα, την ώρα που η
               let T-Roc θα      ευρώ με ιδιαίτερα πλούσια λίστα εξο-         πραγματική  κατανάλωση  δεν  ξεπερνά
               τραβήξει τα                                                    τα 8.5λτ./100χλμ.
               βλέμματα          πλισμού  που  μεταξύ  άλλων  περιέχει
               όλων,             σύστημα  αυτόματου  φρεναρίσματος,           Οδική συμπεριφορά:
               γι αυτό να        πλήρως ηλεκτρικά παράθυρα, αυτόμα-
               είστε προετοι-                                                 Σβέλτο και αποτελεσματι-
               μασμένοι.         το κλιματισμό 2 ζωνών, LED φώτα ημέ-
                                                                              κό, με πολλά εξτρά προ-
                                                                              στασίας


                                                                                Η  συγκεκριμένη  έκδοση  του  T-Roc
                                                                              έχει δεχθεί αρκετές αλλαγές, τόσο για
                                                                              την προστασία των επιβατών, όσο και
                                                                              για την αντοχή της υφασμάτινης ορο-
                                                                              φής. Όσον αφορά την τελευταία, για να

                                                                              μην «μπαλονιάζει» σε μεγάλες κλίσεις
                                                                              και ταχύτητες (όντας κλειστή), οι ειδι-
                                                                              κοί  πρόσθεσαν  ειδικές  μπάρες  υπο-
                                                                              στήριξης ώστε να παραμένει τεντωμέ-
                                                                              νη  υπό  όλες  τις  συνθήκες.  Όμως  και
                                                                              το αμάξωμα έχει έξτρα προστασία για
                                                                              τους  επιβάτες,  με  ρόλμπαρ  πίσω  από
                                                                              τα  προσκέφαλα  των  καθισμάτων,  ενι-     S


                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 62




          #e-agora-themata-14-9-20.indd   62                                                                     11/9/2020   12:33:10 μμ
   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66