Page 50 - e-agora 21-9-20
P. 50

n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Mitsubishi Outlander plug-in-hybrid vs Opel Grandland X Hybrid4 vs Ford Kuga 2.5 Duratec PHEV

               ΤΕΧΝΙΚΆ ΧΆΡΆΚΤΗΡΙΣΤΙΚΆ              FORD                    MITSUBISHI                      OPEL
                 Κινητήρας Διάταξη/κύλινδροι   Τετρακύλινδρος + ηλεκτροκινητήρας   Τετρακύλινδρος + ηλεκτροκινητήρας   Τετρακύλινδρος, turbo + ηλεκτροκινητήρας
               Θέση                             εμπρός, εγκάρσια           εμπρός, εγκάρσια             εμπρός, εγκάρσια
               Βαλβίδες/εκκεντροφόροι              16/2                       16/2                         16/2
               Τύπος εκκεντροφόρου                με ιμάντα                  με καδένα                    με ιμάντα
               Κυβισμός κ.εκ.                      2.490                      2.360                        1.598
               Συνδυαστική ισχύς (PS).             225                         224                         224
               Μέγιστη ροπή (Nm)                 χωρίς στοιχεία   211+137 (e-κινητήρας εμπρός)+195 (e-κινητήρας πίσω)   360
               Τύπος μπαταρίας                   ιόντων λιθίου              ιόντων λιθίου                ιόντων λιθίου
               Χωρητικότητα μπαταρίας (μικτή)     14,4 kWh                   13,8 kWh                     13,2 kWh
               Τελική ταχύτητα km/h                200                         170                         225
               Κιβώτιο/σχέσεις                      CVT                        CVT                       αυτόματο/8
               Μετάδοση                       στους μπροστινούς τροχούς   σε όλους τους τροχούς      στους μπροστινούς τροχούς
               Φρένα εμπρός/πίσω                 δίσκοι/δίσκοι              δίσκοι/δίσκοι                δίσκοι/δίσκοι
               Ελαστικά μοντέλου δοκιμής        225/55 R 19 V               225/55 R 18 H               225/55 R 18 V
               Ελαστικά                     Continental Premium Contact 6   Yokohama BlueEarth E70     Michelin Primacy 4
               Διάσταση ζάντας                    9,0 x 19’’                 7,0 x 18’’                   7,5 x 18’’
               Ρύποι CO2                          32 g/km                    46 g/km                      31 g/km
               Κατανάλωση (WLTP)                 1,4 l/100 km               1,8 l/100 km                 1,4 l/100 km
               Ρεζερβουάρ/καύσιμο              45 l/super αμόλυβδη        43 l/super αμόλυβδη          43 l/super αμόλυβδη
               Θόρυβος (πέρασμα)                  67 dB(A)                   66 dB(A)                     67 dB(A)
               Ρυμουλκούμενο βάρος με φρένα/χωρίς φρένα   1.200/750 kg      1.500/750 kg                1.200/750 kg
               Χώρος αποσκευών λίτρα              411-1.481                  463-1.602                   390-1.528
               Διαστάσεις (Μ/Π/Υ)             4.614/1.883/1.675 mm       4.695/1.800/1.710 mm        4.477/1.856/1.609 mm
               Επιδόσεις
               Επιτάχυνση 0-50 km/h               3,7 δευτ.                  4,2 δευτ.                    3,4 δευτ.
               0-100 km/h                         9,0 δευτ.                  10,0 δευτ.                   8,2 δευτ.
               0-130 km/h                         13,6 δευτ.                 16,5 δευτ.                  12,0 δευτ.
               0-160 km/h                         20,2 δευτ.                 25,6 δευτ.                  17,0 δευτ.
               Ρεπρίζ 60-100 km/h                 4,4 δευτ.                  4,9 δευτ.                    4,0 δευτ.
               80-120 km/h                        5,3 δευτ.                  6,7 δευτ.                    4,6 δευτ.
               Βάρος/φόρτωση                     1.833/487 kg               1.980/410 kg                1.786/504 kg
               Κατανομή βάρους ε/π                58/42 %                    53/47 %                      56/44 %
               Κύκλος στροφής αριστερά/δεξιά     12,1/12,0 m                11,3/11,4 m                  10,9/10,7 m
               Ύψος καθίσματος                    655 mm                      680 mm                      670 mm
               Φρένα από τα 100 km/h κρύα m        35,5                       38,2                         36,8
               Φρένα από τα 100 km/h ζεστά m       35,8                       39,5                         37,6
               Θόρυβος με 50 km/h                  55 dB                      55 dB                        55 dB
               με 100 km/h                         65 dB                      65 dB                        66 dB
               με 130 km/h                         68 dB                      69 dB                        68 dB
               Κατανάλωση test - CO2          6,2 lt/100 km - 154 g/km   8,4 lt/119 km - 199 g/km    7,2 lt/100 km - 194 g/km
               Αυτονομία                  784 km (από τα οποία 64 km ηλεκτρικά)    560 km (από τα οποία 50 km ηλεκτρικά)    652 km (από τα οποία 52 km ηλεκτρικά)
               Τιμή μοντέλου δοκιμής (στη Γερμανία)   43.183 ευρώ           49.705 ευρώ                  45.342 ευρώ
               Τιμή αρχικής έκδοσης (στην Ελλάδα)   45.978 ευρώ             44.250 ευρώ                δεν εισάγεται ακόμη
                  Σσσσς! Όλα       Εκτιμούμε, επίσης, ότι τις καλύτερες αναλο- in-hybrid, η ανάλογη τιμή είναι 39.984 ευρώ.
                    είναι τόσο   γίες χώρων τις έχει το Ford, κάτι που μας με- Έτσι, είναι ξεκάθαρη η υπόθεση για το Ford -
                    ωραία και
                   ήσυχα εδώ     ταφέρει αφενός η αίσθηση, που αποκομίζου- ακόμα και με την πρίζα.
                   Και τα τρία  με, και αφετέρου οι μετρήσεις μας, ειδικά στις
                      plug-in-   πίσω θέσεις. Επιπλέον, το Kuga διαθέτει μία   Συμπέρασμα
                     υβριδικά
                μοντέλα είναι    πίσω σειρά καθισμάτων, που μπορεί να μετα-     Το Kuga είναι σίγουρα ένας νικητής. Δια-
                   εξαιρετικά  κινηθεί κατά μήκος του οχήματος.               θέτει πολλούς χώρους, έχει επιθετική οδική
                       ήσυχα.      Το Kuga plug-in-hybrid, με τον εξοπλισμό
                  Ιδιαίτερα τα   του αυτοκινήτου της δοκιμής μας κοστίζει στη   συμπεριφορά και το υβριδικό σύστημά του
                 68 dB(A) στα                                                 λειτουργεί μια χαρά. Το υβριδικό Opel είναι
                 130 km/h για  Γερμανία 36.433 ευρώ, συνυπολογίζοντας το      σχεδόν ισοδύναμο, αλλά διαθέτει κάπως μι-
                   το Ford και   τρέχον «επίδομα περιβάλλοντος» και την επι-  κρότερους χώρους. Το Mitsubishi αρέσει με
                 το Opel είναι   δότηση της Ford. Την ίδια στιγμή, η τιμή του
                μια κορυφαία                                                  την  εξαιρετική  τεχνολογία  του.  Κατά  βάση,
                         τιμή.   στην Ελλάδα ξεκινά από τα 45.978 ευρώ. Η     ισχύει για τα υβριδικά οχήματα το εξής: Πρέ-
                                 τιμή του Opel Grandland X στη Γερμανία φτά-  πει απλώς να τα εμπιστεύεστε. v
                                 νει στα 38.257 ευρώ. Και στο Mitsubishi plug-


                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 50




          #e-agora-themata-21-9-20-.indd   50                                                                    18/9/2020   10:00:46 π
   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55