Page 50 - e-agora 21-9-20
P. 50
n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Mitsubishi Outlander plug-in-hybrid vs Opel Grandland X Hybrid4 vs Ford Kuga 2.5 Duratec PHEV
ΤΕΧΝΙΚΆ ΧΆΡΆΚΤΗΡΙΣΤΙΚΆ FORD MITSUBISHI OPEL
Κινητήρας Διάταξη/κύλινδροι Τετρακύλινδρος + ηλεκτροκινητήρας Τετρακύλινδρος + ηλεκτροκινητήρας Τετρακύλινδρος, turbo + ηλεκτροκινητήρας
Θέση εμπρός, εγκάρσια εμπρός, εγκάρσια εμπρός, εγκάρσια
Βαλβίδες/εκκεντροφόροι 16/2 16/2 16/2
Τύπος εκκεντροφόρου με ιμάντα με καδένα με ιμάντα
Κυβισμός κ.εκ. 2.490 2.360 1.598
Συνδυαστική ισχύς (PS). 225 224 224
Μέγιστη ροπή (Nm) χωρίς στοιχεία 211+137 (e-κινητήρας εμπρός)+195 (e-κινητήρας πίσω) 360
Τύπος μπαταρίας ιόντων λιθίου ιόντων λιθίου ιόντων λιθίου
Χωρητικότητα μπαταρίας (μικτή) 14,4 kWh 13,8 kWh 13,2 kWh
Τελική ταχύτητα km/h 200 170 225
Κιβώτιο/σχέσεις CVT CVT αυτόματο/8
Μετάδοση στους μπροστινούς τροχούς σε όλους τους τροχούς στους μπροστινούς τροχούς
Φρένα εμπρός/πίσω δίσκοι/δίσκοι δίσκοι/δίσκοι δίσκοι/δίσκοι
Ελαστικά μοντέλου δοκιμής 225/55 R 19 V 225/55 R 18 H 225/55 R 18 V
Ελαστικά Continental Premium Contact 6 Yokohama BlueEarth E70 Michelin Primacy 4
Διάσταση ζάντας 9,0 x 19’’ 7,0 x 18’’ 7,5 x 18’’
Ρύποι CO2 32 g/km 46 g/km 31 g/km
Κατανάλωση (WLTP) 1,4 l/100 km 1,8 l/100 km 1,4 l/100 km
Ρεζερβουάρ/καύσιμο 45 l/super αμόλυβδη 43 l/super αμόλυβδη 43 l/super αμόλυβδη
Θόρυβος (πέρασμα) 67 dB(A) 66 dB(A) 67 dB(A)
Ρυμουλκούμενο βάρος με φρένα/χωρίς φρένα 1.200/750 kg 1.500/750 kg 1.200/750 kg
Χώρος αποσκευών λίτρα 411-1.481 463-1.602 390-1.528
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ) 4.614/1.883/1.675 mm 4.695/1.800/1.710 mm 4.477/1.856/1.609 mm
Επιδόσεις
Επιτάχυνση 0-50 km/h 3,7 δευτ. 4,2 δευτ. 3,4 δευτ.
0-100 km/h 9,0 δευτ. 10,0 δευτ. 8,2 δευτ.
0-130 km/h 13,6 δευτ. 16,5 δευτ. 12,0 δευτ.
0-160 km/h 20,2 δευτ. 25,6 δευτ. 17,0 δευτ.
Ρεπρίζ 60-100 km/h 4,4 δευτ. 4,9 δευτ. 4,0 δευτ.
80-120 km/h 5,3 δευτ. 6,7 δευτ. 4,6 δευτ.
Βάρος/φόρτωση 1.833/487 kg 1.980/410 kg 1.786/504 kg
Κατανομή βάρους ε/π 58/42 % 53/47 % 56/44 %
Κύκλος στροφής αριστερά/δεξιά 12,1/12,0 m 11,3/11,4 m 10,9/10,7 m
Ύψος καθίσματος 655 mm 680 mm 670 mm
Φρένα από τα 100 km/h κρύα m 35,5 38,2 36,8
Φρένα από τα 100 km/h ζεστά m 35,8 39,5 37,6
Θόρυβος με 50 km/h 55 dB 55 dB 55 dB
με 100 km/h 65 dB 65 dB 66 dB
με 130 km/h 68 dB 69 dB 68 dB
Κατανάλωση test - CO2 6,2 lt/100 km - 154 g/km 8,4 lt/119 km - 199 g/km 7,2 lt/100 km - 194 g/km
Αυτονομία 784 km (από τα οποία 64 km ηλεκτρικά) 560 km (από τα οποία 50 km ηλεκτρικά) 652 km (από τα οποία 52 km ηλεκτρικά)
Τιμή μοντέλου δοκιμής (στη Γερμανία) 43.183 ευρώ 49.705 ευρώ 45.342 ευρώ
Τιμή αρχικής έκδοσης (στην Ελλάδα) 45.978 ευρώ 44.250 ευρώ δεν εισάγεται ακόμη
Σσσσς! Όλα Εκτιμούμε, επίσης, ότι τις καλύτερες αναλο- in-hybrid, η ανάλογη τιμή είναι 39.984 ευρώ.
είναι τόσο γίες χώρων τις έχει το Ford, κάτι που μας με- Έτσι, είναι ξεκάθαρη η υπόθεση για το Ford -
ωραία και
ήσυχα εδώ ταφέρει αφενός η αίσθηση, που αποκομίζου- ακόμα και με την πρίζα.
Και τα τρία με, και αφετέρου οι μετρήσεις μας, ειδικά στις
plug-in- πίσω θέσεις. Επιπλέον, το Kuga διαθέτει μία Συμπέρασμα
υβριδικά
μοντέλα είναι πίσω σειρά καθισμάτων, που μπορεί να μετα- Το Kuga είναι σίγουρα ένας νικητής. Δια-
εξαιρετικά κινηθεί κατά μήκος του οχήματος. θέτει πολλούς χώρους, έχει επιθετική οδική
ήσυχα. Το Kuga plug-in-hybrid, με τον εξοπλισμό
Ιδιαίτερα τα του αυτοκινήτου της δοκιμής μας κοστίζει στη συμπεριφορά και το υβριδικό σύστημά του
68 dB(A) στα λειτουργεί μια χαρά. Το υβριδικό Opel είναι
130 km/h για Γερμανία 36.433 ευρώ, συνυπολογίζοντας το σχεδόν ισοδύναμο, αλλά διαθέτει κάπως μι-
το Ford και τρέχον «επίδομα περιβάλλοντος» και την επι- κρότερους χώρους. Το Mitsubishi αρέσει με
το Opel είναι δότηση της Ford. Την ίδια στιγμή, η τιμή του
μια κορυφαία την εξαιρετική τεχνολογία του. Κατά βάση,
τιμή. στην Ελλάδα ξεκινά από τα 45.978 ευρώ. Η ισχύει για τα υβριδικά οχήματα το εξής: Πρέ-
τιμή του Opel Grandland X στη Γερμανία φτά- πει απλώς να τα εμπιστεύεστε. v
νει στα 38.257 ευρώ. Και στο Mitsubishi plug-
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 50
#e-agora-themata-21-9-20-.indd 50 18/9/2020 10:00:46 π