Page 48 - e-agora 28-9-20
P. 48
n ΔΟΚΙΜΗ Toyota Yaris 1.5 125 PS 6MT
κό χώρο για τα γόνατα των πίσω. Ό χώ- TOYOTA YARIS 1.5 125 PS 6MT
ρος αποσκευών με τη σειρά του παραμέ- Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) ...............................1.498/4
νει στα 286λτ. έχοντας πλέον όμως διπλό Καύσιμο ................................................................ Βενζίνη
Ισχύς (ίπποι/σαλ) .......................................... 125/6.600
πάτωμα. Μοναδική ένσταση το μικρό μέ- Ροπη (Nm/σ.α.λ.) ...............................153/4.800-5.000
γεθος των πίσω πορτών και η μικρή γωνία Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση .........6/χειροκίνητο/μπροστά
ανοίγματος τους, που όμως εν τέλει συνη- Start/Stop ...................................................................ΝΑΙ
0-100 χλμ/ώρα (δλ) ...................................................9.0
θίζεται. Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) .........................................180
Κατανάλωση (λτ/100χλμ) ...........................................5.0
Με ανανεωμένη σουίτα συ- Εκπομπές C02 (γρ/χλμ) ..............................................113
στημάτων ασφαλείας Χώρος αποσκευών (λίτρα) ..........................................286
Τιμή από ...............................................................13.770
To νέο Toyota Yaris κάνει την υπέρβα- ση, δίνοντας στον οδηγό την δυνατότητα να
ση στην κατηγορία λανσάροντας στοι- κινηθεί εξίσου οικονομικά τόσο εντός, όσο
χεία που συναντάμε σε πιο μεγάλα αυτο- και εκτός πόλης. Η επιτάχυνση 0-100 έρχε-
κίνητα. Διαθέτει το προηγμένο σύστημα ται σε 9 δευτ., η τελική αγγίζει τα 180χλμ./
ασφάλειας Toyota Safety Sense στην πιο ώρα, την ώρα που η μέση πραγματική κα-
πρόσφατη μάλιστα εκδοχή του, συμπερι- Έχοντας τανάλωση δεν ξεπερνά τα 5.5λτ./100χλμ.
λαμβάνοντας τα συστήματα υποβοήθησης πουλήσει 4 Το συγκεκριμένο σύνολο μπορεί να συνδυ-
Advanced Driver Αssistance Systems εκατομμύρια αστεί και με CVT κιβώτιο για όσους θέλουν
(ΑDAS). Μεταξύ άλλων ενσωματώνει σύ- μονάδες, έχει ακόμη μία ευκολότερη οδηγική εμπειρία.
μία βαριά
στημα αυτόνομου φρεναρίσματος με ανα- φανέλα Το μοτέρ τώρα στο σύνολο του δουλεύει
γνώριση πεζών, έξυπνο σύστημα προσαρ- που όπως πραγματικά άριστα, χωρίς την παραμικρή
μοζόμενου Cruise Control, αναγνώριση φαίνεται θα τραχύτητα, ενώ το νεύρο έρχεται προοδευ-
την σηκώσει
σημάτων Κ.Ό.Κ, σύστημα διατήρησης της με άνεση. τικά και κορυφώνεται στις 6.000σ.α.λ..
λωρίδας, αυτόματη μεγάλη σκάλα φώτων,
σύστημα που ενισχύει την ροπή του τιμο-
νιού για πιο άμεση και καίρια αποφυγή
εμποδίου, καθώς και κεντρικό αερόσακο
για την προστασία των εμπρός επιβατών.
Κινητήρας - επιδόσεις: Πιο
οικονομικό από ποτέ
Η τέταρτη γενιά του Yaris διαθέτει μία
ολοκαίνουργια γκάμα κινητήρων που ξε-
κινά από 1.000κ.εκ. μέχρι και υβριδικό
1.500άρη 4ης γενιάς. Εμείς πήραμε στα
χέρια μας την έκδοση με τον 1.500άρη
ατμοσφαιρικό κινητήρα των 125 ίππων και
χειροκίνητο σασμάν 6 σχέσεων. Ένα σύ-
νολο που βρίσκει με ευκολία την χρήση
τομή ανάμεσα σε επιδόσεις και κατανάλω-
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 48
#e-agora-themata-28-9-20.indd 48 25/9/2020 11:21:52 πμ