Page 48 - e-agora 28-9-20
P. 48

n ΔΟΚΙΜΗ Toyota Yaris 1.5 125 PS 6MT



               κό χώρο για τα γόνατα των πίσω. Ό χώ-                         TOYOTA YARIS 1.5 125 PS 6MT
               ρος αποσκευών με τη σειρά του παραμέ-                             Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) ...............................1.498/4
               νει στα 286λτ. έχοντας πλέον όμως διπλό                          Καύσιμο ................................................................ Βενζίνη
                                                                                Ισχύς (ίπποι/σαλ) .......................................... 125/6.600
               πάτωμα. Μοναδική ένσταση το μικρό μέ-                            Ροπη (Nm/σ.α.λ.) ...............................153/4.800-5.000
               γεθος των πίσω πορτών και η μικρή γωνία                          Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση .........6/χειροκίνητο/μπροστά
               ανοίγματος τους, που όμως εν τέλει συνη-                         Start/Stop ...................................................................ΝΑΙ
                                                                                0-100 χλμ/ώρα (δλ) ...................................................9.0
               θίζεται.                                                         Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) .........................................180
                                                                                Κατανάλωση (λτ/100χλμ) ...........................................5.0
               Με ανανεωμένη σουίτα συ-                                         Εκπομπές C02 (γρ/χλμ) ..............................................113

               στημάτων ασφαλείας                                               Χώρος αποσκευών (λίτρα) ..........................................286
                                                                                Τιμή από ...............................................................13.770

                 To νέο Toyota Yaris κάνει την υπέρβα-                       ση, δίνοντας στον οδηγό την δυνατότητα να
               ση  στην  κατηγορία  λανσάροντας  στοι-                       κινηθεί εξίσου οικονομικά τόσο εντός, όσο
               χεία που συναντάμε σε πιο μεγάλα αυτο-                        και εκτός πόλης. Η επιτάχυνση 0-100 έρχε-
               κίνητα.  Διαθέτει  το  προηγμένο  σύστημα                     ται σε 9 δευτ., η τελική αγγίζει τα 180χλμ./
               ασφάλειας Toyota Safety Sense στην πιο                        ώρα, την ώρα που η μέση πραγματική κα-
               πρόσφατη μάλιστα εκδοχή του, συμπερι-        Έχοντας          τανάλωση δεν ξεπερνά τα 5.5λτ./100χλμ.
               λαμβάνοντας τα συστήματα υποβοήθησης         πουλήσει 4       Το συγκεκριμένο σύνολο μπορεί να συνδυ-
               Advanced  Driver  Αssistance  Systems        εκατομμύρια      αστεί και με CVT κιβώτιο για όσους θέλουν

               (ΑDAS). Μεταξύ άλλων ενσωματώνει σύ-         μονάδες, έχει    ακόμη  μία  ευκολότερη  οδηγική  εμπειρία.
                                                            μία βαριά
               στημα αυτόνομου φρεναρίσματος με ανα-        φανέλα           Το μοτέρ τώρα στο σύνολο του δουλεύει
               γνώριση πεζών, έξυπνο σύστημα προσαρ-        που όπως         πραγματικά  άριστα,  χωρίς  την  παραμικρή
               μοζόμενου  Cruise  Control,  αναγνώριση      φαίνεται θα      τραχύτητα, ενώ το νεύρο έρχεται προοδευ-
                                                            την σηκώσει
               σημάτων Κ.Ό.Κ, σύστημα διατήρησης της        με άνεση.        τικά και κορυφώνεται στις 6.000σ.α.λ..
               λωρίδας, αυτόματη μεγάλη σκάλα φώτων,
               σύστημα που ενισχύει την ροπή του τιμο-
               νιού  για  πιο  άμεση  και  καίρια  αποφυγή

               εμποδίου, καθώς και κεντρικό αερόσακο
               για την προστασία των εμπρός επιβατών.

               Κινητήρας  - επιδόσεις: Πιο
               οικονομικό από ποτέ


                 Η  τέταρτη  γενιά  του  Yaris  διαθέτει  μία
               ολοκαίνουργια γκάμα κινητήρων που ξε-
               κινά  από  1.000κ.εκ.  μέχρι  και  υβριδικό
               1.500άρη 4ης γενιάς. Εμείς πήραμε στα

               χέρια  μας  την  έκδοση  με  τον  1.500άρη
               ατμοσφαιρικό κινητήρα των 125 ίππων και
               χειροκίνητο σασμάν 6 σχέσεων. Ένα σύ-
               νολο που βρίσκει με ευκολία την χρήση
               τομή ανάμεσα σε επιδόσεις και κατανάλω-
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 48




          #e-agora-themata-28-9-20.indd   48                                                                     25/9/2020   11:21:52 πμ
   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53