Page 47 - e-agora 05-10-20
P. 47
ΤΟ ΣΑΦΩΣ ΜΙΚΡΟΤΕΡΩΝ
ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ EVOQUE
ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΒΑ-
ΡΥΤΕΡΟ
Η παλιά σχολή της Alfa, όμως, έχει
και καλές πλευρές, οι οποίες αποκαλύ-
πτονται κατά την οδήγηση. Και τα δύο
SUV διαθέτουν τετρακίνηση, που ενερ-
γοποιείται αυτόματα όταν οδηγείτε κα-
νονικά -δηλαδή, σχεδόν πάντα- καθώς,
σε γενικές γραμμές, κινείται μόνο ο Evoque: με ρυθμιζόμενο σύστημα ανάρτησης.
Υπάρχει
ένας άξονας. λιγότερος Βέβαια, αυτό της Alfa εκτελεί την
Το γεγονός πως στη Stelvio, με τον κι- χώρος απόσβεση πιο ισορροπημένα σε σχέ-
νητήρα, που είναι τοποθετημένος κατά πίσω από ση με το Range, στο οποίο οι τροχοί
το κατώφλι
το διαμήκη άξονα, πρόκειται για τον πί- φόρτωσης, των 20 ιντσών δίνουν την αίσθηση
σω, ο οδηγός το παρατηρεί στην πρώτη το οποίο ότι... εργάζονται συνεχώς. Ο κάπως
απόπειρά του να στρίψει. Όταν κινείται είναι κατά πιο ήρεμος... Βρετανός με το τιμόνι
6 εκατοστά
κανείς ταχύτερα, η... Ίταλίδα της δοκι- υψηλότερο. μέτριας πληροφόρησης μάλλον απο-
μής μας, που διακρίνεται για το άμεσο συνδέει τον οδηγό από το δρόμο,
turn-in της, δείχνει κυριολεκτικά ερω- Stelvio: ενώ η Stelvio συνδέει τις δύο παρα-
τευμένη με την ευελιξία, αφού ο οδη- ο χώρος πάνω πλευρές. Ταιριαστό με όλα αυ-
γός καταλαβαίνει την αγάπη και αυτής αποσκευών της τά υπάρχει κι ένα κάπως... νυσταλέο
δεν είναι μόνο
της Alfa Romeo - φυσικά για τις στρο- μεγαλύτερος, αυτόματο κιβώτιο στο Range, τη στιγ-
φές! αλλά και μή, που το αυτόματο κιβώτιο της ZF
Παρεμπιπτόντως, η επιθετικότητα του κατά 20 cm στη Stelvio είναι πάντα... ετοιμοπό-
μακρύτερος
ιταλικού SUV στο δρόμο δεν επηρεάζει όταν λεμο.
τον τομέα της άνεσης, το αντίθετο μάλι- αναδιπλώ- Στο τέλος, το Evoque πλησιάζει τη
στα. Και τα δύο μοντέλα εφοδιάζονται νονται τα πίσω Stelvio μόνο στο κεφάλαιο του κό-
καθίσματα.
στους. Ωστόσο, η σημαντικά χαμηλό-
τερη τιμή του, έστω κι αν πρόκειται
για το καλύτερα εξοπλισμένο αυτο-
κίνητο της δοκιμής, η καλύτερη τι-
μή μεταπώλησης και τα διαστήματα
συντήρησης, που είναι μεγαλύτερα
κατά πολλά χιλιόμετρα, δεν αρκούν
για να αμφισβητήσουν τη νίκη της
Stelvio.
Και, μεταξύ μας: Αμφότερα τα μο-
ντέλα είναι πολύ καλά, αλλά το ιταλι-
S κό είναι καλύτερο. S
47 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-05-10-20.indd 47 2/10/2020 12:33:01 μμ