Page 59 - e-agora 05-10-20
P. 59
n ΔΟΚΙΜΗ Suzuki Vitara MHEV 129 PS 4WD
Υβριδικό. Κινητήρας – επιδόσεις:
4κίνητο και
χρυσαφί. Αποδοτικότερος πλέον ο
Ένα τρίπτυχο
που αρέσει 1.400άρης
πραγματικά
σε όλους. Ναι μπορεί να ακούγεται παράδο-
ξο καθώς ο 1.400άρη Boosterjet έχα-
σε 11 ίππους, (πλέον στους 129) όμως
είναι αποδοτικότερος και οικονομικό-
τερο από πριν. Την διαφορά κάνει το
48βολτο σύστημα το οποίο δίνει boost
στις επιταχύνσεις ενισχύοντας την ρο-
πή των 235 Nm με το σύνολο να προ-
στην κάμερα οπισθοπορείας. Και ο πί- σφέρει πολύ καλές επιδόσεις όπως το
νακας οργάνων με την σειρά του έχει 0-100 στα 8.7δευτ. Μάλιστα το ηλεκτρι-
εμπλουτιστεί δίνοντας πολύ περισσό- κό κύκλωμα αποτελείται από μία μπα-
τερες πληροφορίες, όπως η κατάσταση ταρία ιόντων λιθίου που βρίσκεται κά-
και φόρτιση της μπαταρίας. Στον τομέα τω από τα μπροστινά καθίσματα, έναν
των χώρων, 5 επιβάτες μπορούν να τα- ηλεκτροκινητήρα ISG που όπως είπαμε
ξιδέψουν αρκετά άνετα με πολλές θή- υποβοηθά το θερμικό μοτέρ καθώς και
κες για μικροαντικείμενα και έναν καλό έναν μετατροπέα ρεύματος. Το εντυπω-
χώρο αποσκευών στα 375 λτ. όπου επι- σιακό με όλα τα παραπάνω είναι πως
τρέπει τη μεταφορά πραγματικά μεγά- οδηγός και επιβάτες δεν καταλαβαί-
λων αντικειμένων. νουν το παραμικρό στην χρήση τόσων
συστημάτων, καθώς όλα γίνονται αθό-
Εξοπλισμός έκδοσης ρυβα, αστραπιαία και στο παρασκήνιο,
Στα χέρια μας παραλάβαμε το Vitara με απόλυτα κερδισμένο την κατανάλω-
στην πιο πλούσια GLX έκδοση του με ση που κυμαίνεται στα 7λτ./100χλμ.
την τιμή να βρίσκεται στα 25.430 ευ- Οδική συμπεριφορά:
ρώ. Η λίστα εξοπλισμού είναι πραγμα-
τικά εντυπωσιακή και μεταξύ άλλων Πραγματικό off road μο-
περιέχει, μπρος πίσω ηλεκτρικά παρά- ντέλο
θυρα, αυτόματο κλιματισμό, φώτα LED, Το μοντέλο δοκιμής είναι 4κίνητο και
adaptive cruise control, έγχρωμη οθό- καταφέρνει να δικαιολογήσει πλήρως
νη 7 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, τη φήμη του ως ένα all around πολυ-
μπρος πίσω αισθητήρες, σύστημα πλο- εργαλείο. Αρχικά, στις αστικές μετακι-
ήγησης, Keyless Push Start, αυτόματο νήσεις και εντός πόλης τα καταφέρνει
φρενάρισμα, σύστημα προειδοποίησης περίφημα με τη μαλακή ανάρτηση να
νεκρής γωνίας, αναγνώριση πινακίδων αποσβαίνει τις ανωμαλίες πολύ καλά,
κυκλοφορίας και θερμαινόμενα καθί- την ώρα που η ευκολία στην χρήση εί-
σματα. ναι εντυπωσιακή με αποκορύφωμα τον
S S
59 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-05-10-20.indd 59 2/10/2020 12:35:55 μμ