Page 8 - e-agora 12-10-20
P. 8
n ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΔΙΕΘΝΗΣ
μούς στάθμευσης. Η οθόνη 8 ιντσών προ- μα ρολαρίσματος) με μειωμένη κατανά-
σφέρει προηγμένη συνδεσιμότητα μέσω λωση. Εναλλακτικά, η 48V Hybrid Turbo
των εφαρμογών Android Auto και Apple τεχνολογία συνδυάζεται με το απολαυστι-
CarPlay, ενώ ο ραδιοφωνικός ήχος μετα- κό 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συ-
δίδεται καθαρότερα από ποτέ στα 6 ηχεία μπλέκτη 7-DCT, που διαθέτει στάνταρ χει-
(4 βασικά και 2 tweeters) του i30 από ριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι
όσους ραδιοφωνικούς σταθμούς εκπέ- (πτερύγια paddleshifters), και συνδυάζει
μπουν ψηφιακό σήμα DAB. Επιπλέον, το την οικονομική λειτουργία, την οδηγική
νέο i30 προσφέρει προαιρετική ασύρμα- απόλαυση ενός μηχανικού κιβωτίου με την
τη φόρτιση smartphone. Το νέο i30 δια- άνεση ενός αυτόματου.
θέτει μία πρωτοφανή γκάμα κινητήρων Το νέο i30 διαθέτει επίσης ένα νέο κινητή-
προσφέροντας στους πελάτες ακόμη με- ρα 1.5lt με Dual Port Injection (DPi) και 110
γαλύτερη ελευθερία επιλογής. Για πρώτη PS, που συνδυάζεται με 6-τάχυτο μηχανι-
φορά το i30 διατίθεται με εξηλεκτρισμένη κό κιβώτιο ταχυτήτων. Μέγιστη ισχύς: 110
48V Hybrid Turbo τεχνολογία μειώνοντας PS, Μέγιστη ροπή: 144,2 Nm. Επιπρόσθε-
τις εκπομπές ρύπων CO2 και αυξάνοντας τα, ο 1.0L T-GDi κινητήρας αποδίδει 120 PS
την απόδοση. Το υβριδικό σύστημα κίνη- και συνδυάζεται με 6-τάχυτο μηχανικό κι-
Το νέο i30 σης 48V Hybrid υποστηρίζει τον κινητήρα βώτιο ταχυτήτων. Επίσης διατίθεται και σε
διαθέτει νέας εσωτερικής καύσης, με ενέσεις ηλεκτρι- 48V Hybrid έκδοση για πιο οικονομική κα-
σχεδίασης κής ενέργειας σε διαφορετικά στάδια οδή- τανάλωση και για πρώτη φορά συνδέεται
ζάντες
αλουμινίου 16 γησης. Τα 48V Hybrid σύνολα διατίθενται με ένα 6-τάχυτο κιβώτιο Intelligent Manual
και 17 ιντσών, με το πρωτοποριακό Intelligent Manual Transmission (iMT) ή 7-τάχυτο κιβώτιο δι-
αλλά και N Transmission (iMT) για ακόμα μεγαλύτε- πλού συμπλέκτη (7-DCT) . Μέγιστη Ίσχύς:
Line 17 και ρη απόδοση. 120 PS, Μέγιστη Ροπή: 172 Nm. Στην κο-
18 ιντσών,
φινιρισμένες Το iMT διαθέτει ηλεκτρονικό συμπλέκτη ρυφή της γκάμας βρίσκεται ο νέος κινητή-
με diamond- που συμβάλλει στη μείωση της κατανάλω- ρας 1.5L T-GDi που αποδίδει 160 PS, με
cut τεχνική σης των 48V Hybrid εκδόσεων.Για αυξη- στάνταρ 48V υβριδική τεχνολογία που συν-
που προσδίδει
εντυπωσιακή μένη οικονομία, το iMT αποσυνδέει τον κι- δυάζεται με 6-τάχυτο Intelligent Manual
υφή και νητήρα από το σύστημα μετάδοσης όταν ο Transmission (iMT) ή ένα 7-τάχυτο κιβώτιο
τελειότητα στο οδηγός αφήνει το γκάζι, και το όχημα ει- διπλού συμπλέκτη (7-DCT). Μέγιστη Ίσχύς:
προφίλ του
νέου i30. σέρχεται σε λειτουργία coasting (πρόγραμ- 159 PS, Μέγιστη ροπή: 253 Nm.
Τέλος, ένας κινητήρας 1.6L CRDi δια-
τίθεται με 115 και 136 PS. Η έκδοση των
115 PS συνδυάζεται με 6-τάχυτο μηχανι-
κό κιβώτιο ταχυτήτων ή 7-τάχυτο κιβώτιο
διπλού συμπλέκτη (DCT). Η έκδοση των
136 PS διατίθεται με 48V Hybrid σύστημα,
το οποίο συνδυάζεται με 6-τάχυτο κιβώτιο
Intelligent Manual Transmission (iMT) ή το
7-τάχυτο DCT. Μέγιστη Ίσχύς: 136 PS, Μέ-
γιστη Ροπή: 320 Nm (με DCT). v
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 8
#e-agora-themata-12-10-20.indd 8 8/10/2020 4:48:00