Page 4 - e-agora 19-10-20
P. 4

Dacia DUSTER ECO-G




                                                                                                       O ηγέτης


                                                                                           στην οικονομία


                                                                                                      τώρα και



                                                                                                  ηγέτης στην


                                                                                                  αυτονομία!









                     o Dacia DUSTER είναι τώρα διαθέσιμο και στην  μηλοί ρύποι, σημαίνουν και σημαντική ελάφρυνση στα

                     Ελλάδα με τον νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.0  τέλη κυκλοφορίας.
               TTCe 100hp και στην έκδοση ECO-G, με εργο-             Ωστόσο τα πλεονεκτήματα του LPG δεν σταματούν
               στασιακό σύστημα υγραερίου (LPG). Με τις δεξαμενές  εδώ. Το κόστος του καυσίμου στην Ελλάδα είναι 60%
               και των δύο καυσίμων γεμάτες, το νέο DUSTER ECO-G  (ή και περισσότερο) χαμηλότερο της βενζίνης, και σχε-
               έχει αυτονομία έως 1.400 χλμ.                         δόν στο μισό του κόστους του diesel κίνησης. Αυτό ση-
                                                                     μαίνει ότι ο οδηγός κάνει οικονομία σε κάθε γέμισμα,
               Σύγχρονος κινητήρας με γονίδια από                    ενώ το συνολικό κόστος ανά χιλιόμετρο είναι χαμηλό-

               την Formula 1                                         τερο σε σχέση τόσο με έναν κινητήρα βενζίνης, όσο και
                                                                     με έναν diesel.
                 Πιο συγκεκριμένα, το δημοφιλές SUV εξοπλίζεται με

               τον νέο turbo κινητήρα βενζίνης Energy 1.0 TCe που     Παράλληλα, το μεγάλο όφελος για όποιον επιλέξει τη
               αποδίδει 100 ίππους και 170 Nm ροπής διαθέσιμα από    νέα έκδοση με κινητήρα ECΟ-G του DUSTER είναι η
               τις 2.000 σ.α.λ. Ο σύγχρονος αυτός κινητήρας, που έχει   αυτονομία. Το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με δύο δε-
               αγωνιστικά γονίδια, όπως προκύπτει από την ενασχό-    ξαμενές καυσίμων. Μία για τη βενζίνη, χωρητικότητας
               ληση του Groupe Renault με τη Formula1, συνδυάζε-     50 λίτρων (όση δηλαδή και στις απλές εκδόσεις βεν-
               ται,  στην  έκδοση  ECO-G,  με  εργοστασιακό  σύστημα   ζίνης του μοντέλου) και μία υγραερίου, χωρητικότητας
               υγραερίου (LPG – Liquefied Petroleum Gas).            34 λίτρων LPG. Αυτό, με βάση τις μετρήσεις κατανά-

               Τα πλεονεκτήματα του LPG


                 Ο κινητήρας διπλού καυσίμου ECO-G έχει περίπου
               10% λιγότερες εκπομπές CO2 από τoν αντίστοιχο κι-
               νητήρα βενζίνης. Στην περίπτωση του νέου DUSTER με
               κινητήρα ECO-G, οι εκπομπές ρύπων δεν ξεπερνάνε τα
               111-112 γρ./χλμ. σύμφωνα με το πρωτόκολλο NEDC
               (121-122 γρ./χλμ. στην απλή έκδοση βενζίνης). Οι χα-

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ   4
                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 4



          #e-agora-themata-19-10-20.indd   4                                                                     16/10/2020   9:20:26 π
   1   2   3   4   5   6   7   8   9