Page 56 - e-agora 19-10-20
P. 56

n ΔΟΚΙΜΗ Νέο Toyota Yaris HSD



                           Tα
                φουσκωμένα
                  πίσω φτερά
                 τονίζουν τον
                   δυναμισμό
                    του νέου
                Toyota Yaris.













                                 μπαταρία ιόντων λιθίου, κάτι που συνδρά- μια πολύ πιο σπορ θέση οδήγησης. Το πά-
                                 μει  στο  συνολικό  χαμηλότερο  βάρος  του  τωμα του νέου Yaris που είναι ελαφρύτερο
                                 αυτοκινήτου. Ο εγκέφαλος που διαχειρίζε- και κατά 35% πιο άκαμπτο, σε συνδυασμό

                                 ται όλα αυτά, είναι επίσης καινούριος.       με την αποτελεσματική ρύθμιση της ανάρ-
                                   Όλα αυτά κάνουν το νέο Yaris πιο γρή- τησης, δημιουργούν ένα fun to drive σύνο-
                                 γορο από το παλιότερο μοντέλο, τόσο από  λο, το οποίο θα έχει απήχηση στους νέους
                                 στάση όσο και στις ρεπρίζ. Ο κινητήρας εί- κατόχους του.
                                 ναι πιο ήσυχος από ότι πριν και η εναλλα-      Το  τιμόνι  προσδίδει  σιγουριά  στον  οδη-
                                 γή από τον ηλεκτροκινητήρα στον συμβατι- γό και έχει καλή αίσθηση, η ανάρτηση είναι
                                 κό δεν γίνεται εύκολα αντιληπτή, ενώ και το  αποτελεσματική και οι κλίσεις στις στροφές
                                 e-CVT κιβώτιο είναι πιο άμεσο από το προ- περιορισμένη, ενώ θα θέλαμε λίγο καλύ-

                                 ηγούμενο.                                    τερη πλευρική στήριξη από τα καθίσματα.
                                   Βελτιωμένη είναι και η κατανάλωση, με  Άξια μνείας είναι και τα φρένα, με πολύ κα-
                                 την Toyota να δηλώνει κατανάλωση στον  λή απόδοση και αίσθηση, τα οποία προσθέ-
                                 αστικό κύκλο 3,5 λτ/100 χλμ, νούμερο που  τουν άλλο ένα θετικό στο πολύ καλό ποιοτι-
                                 το αγγίξαμε με την ECO λειτουργία, ακόμα  κά σύνολο του νέου Yaris.
                                 και σε διαδρομές λίγο πιο έξω από την πό-
                                 λη, με τήρηση των ορίων ταχύτητας, ενώ       Συμπέρασμα
                                 κατά την διάρκεια της δοκιμής μας η μέση
                                 κατανάλωση ήταν 4,2 λτ/100χλμ.                 Το νέο Toyota Yaris έχει βαριά κληρο-
                                                                              νομιά και τα καταφέρνει με επιτυχία, τό-
                                 Οδική συμπεριφορά: Το δυ-                    σο στον τομέα της οικονομίας όσο και σε
                                 ναμικό του look δεν μας απο-                 αυτό  των  επιδόσεων  και  της  οδηγικής
                                                                              συμπεριφοράς,  αποπνέοντας  μάλιστα
                                 γοήτευσε.                                    αίσθηση ασφάλειας. Ο πλούσιος εξοπλι-

                                   Τα μπροστινά καθίσματα έχουν μετακινη-     σμός του, η εμφάνιση και οι καινοτομί-

                                 θεί αισθητά προς τα κάτω και προς τα πί-     ες του, θα συμβάλλουν στο να συνεχίσει
                                 σω, κάτι το οποίο σε συνδυασμό με την μι-    να βρίσκεται στην κορυφή της κατηγο-
                                 κρότερη  κλίση  του  τιμονιού,  προσδίδουν   ρίας. v



                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 56




          #e-agora-themata-19-10-20.indd   56                                                                    16/10/2020   9:22:31 πμ
   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61