Page 40 - e-agora_26-10-20
P. 40

n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ KIA Sorento 2.2 CRDi AWD vs SEAT Tarraco 2.0 TDI 4Drive


                                 KIA Sorento 2.2 CRDi AWD                     SEAT Tarraco 2.0 TDI 4Drive
                                     Κινητήρας    Τετρακύλινδρος, turbo, εμπρός εγκάρσια       Κινητήρας    Τετρακύλινδρος, turbo, εμπρός εγκάρσια
                                    Κυβισμός                      2.151 cm3      Κυβισμός                      1.968 cm3
                                    Ισχύς        148 kW (202 PS) στις 3.800 σ.α.λ.    Ισχύς    147 kW (200 PS) στις 3.600 σ.α.λ.
                                    Μέγ. ροπή           440 Nm στις 1.750 σ.α.λ.    Μέγ. ροπή        400 Nm στις 1.750 σ.α.λ.
                                    Μετάδοση/κιβώτιο     Σε όλους τους τροχούς/    Μετάδοση/κιβώτιο    Σε όλους τους τροχούς/
                                                               DCT 8 σχέσεων                                DSG 7 σχέσεων
                                    Μ/Π/Υ               4.810/1.900/1.700 mm     Μ/Π/Υ               4.735/1.839/1.674 mm
                                    Βάρος (κενό)                   1.852 kg      Βάρος (κενό)                   1.780 kg
                                    Χώρος αποσκευών  910-2.011 l 0-100 km/h 9,2 δευτ.    Χώρος αποσκευών  760-1.920 l 0-100 km/h 7,8 δευτ.
                                    Τελική ταχύτητα                202 km/h      Τελική ταχύτητα               210 km/h
                                    Κατανάλωση               6,0 l (WLTP), 7,5 l     Κατανάλωση           6,5 l (WLTP), 7,8 l
                                                        (κατανάλωση AUTO BILD)                       (κατανάλωση AUTO BILD),
                                    Εκπομπές ρύπων CO2             169 g/km      Εκπομπές ρύπων             CO2 170 g/km

                                 λά λιγότερο σε σχέση με το KIA. Το SEAT  αυτοί, που έχουν θέσει ως προτεραιότητα
                                 είναι ρυθμισμένο έτσι, ώστε να είναι πιο  τη σπορτίφ οδική συμπεριφορά. Κατά δεύ-
                                 σπορτίφ σφιχτό, αν και χάρη στην προαι- τερον, το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη στο
                                 ρετική (και προτεινόμενη από εμάς) ρυθ- KIA διαχειρίζεται πιο αποτελεσματικά την
                                 μιζόμενη  ανάρτηση  DCC,  δεν  περνούν  δύναμη του κινητήρα, σε σχέση με το αντί-
                                 στο  αυτοκίνητο  αφιλτράριστες  οι  εγκάρ- στοιχο DSG του ομίλου VW, που είναι μάλ-
                                 σιες ανωμαλίες του οδοστρώματος, οπό- λον λιγότερο ομαλό. Επίσης, όποιος είναι
                                 τε η ανάρτηση αποδεικνύεται τελικά μαλα- χαλαρός  στην  «αφετηρία»,  δηλαδή  στα
                    Ο χώρος
                 αποσκευών       κή. Tο Tarraco είναι… συγγενής των VW  φανάρια,  θα  λατρέψει  το  Sorento,  αφού
               έχει… άπειρο      Tiguan και Skoda Kodiaq και βασίζεται κι  αυτό παρέχει άνεση, χαλαρότητα και ομα-
                    όγκο: ως     αυτό στην σπονδυλωτή πλατφόρμα MQB.          λή κύλιση.  ατμόπλοιο;
               πενταθέσιο το
                  KIA χωράει       Μπορεί  το  KΊΑ  να  συμβαδίσει  με  το    Και από κατανάλωση;
                     από 910     SEAT;  Ναι,  αλλά  με  διαφορετικά  προσό-
                   έως 2.100     ντα. Κατά πρώτον, το σύστημα διεύθυνσής        Μετρήσαμε την κατανάλωση κατά τη δι-
                    λίτρα (ως
                  επταθέσιο:     του δεν είναι τόσο άμεσα ρυθμισμένο όσο  άρκεια  της  δοκιμής  μας  στην  πίστα  του
                από 821 έως      αυτό του SEAT, κάτι που σε ένα XL SUV  Lausitzring,  προσομοιώνοντας  τον  καθι-
                2.011 λίτρα).    κρίνεται σωστό, άλλωστε, δεν είναι πολλοί  ερωμένο γύρο των δοκιμών μας για πά-

                                                                              νω  από  100  χιλιόμετρα,  συμπεριλαμβα-
                                                                              νομένου του stop-and-go στην πίστα και
                                                                              κάνοντας τους γύρους μας με ταχύτητες
                                                                              μεταξύ 30 km/h και full γκαζιού επί δύο
                                                                              ώρες. Το αποτέλεσμα ήταν το εξής: 7,5 λί-
                                                                              τρα κατά μέσο όρο για το KIA, 7,8 για το
                                                                              SEAT. 6,5 (SEAT) και 6,0 λίτρα (KIA) είναι

                                                                              οι τιμές, που βλέπουμε στη λίστα των ερ-
                                                                              γοστασιακών  τεχνικών  χαρακτηριστικών,
                                                                              σύμφωνα με τις μετρήσεις κατά WLTP, αλ-
                                                                              λά οι καταναλώσεις στην πράξη είναι λίγο
                                                                              μεγαλύτερες.
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 40




          #e-agora-themata-26-10-20.indd   40                                                                    26/10/2020   10:26:20 πμ
   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45