Page 44 - e-agora_02-11-20
P. 44

n ΔΟΚΊΜΗ Land Rover Defender 110 D240



                  Ο D240,        LAND ROVER DEFENDER 110 D240                 προσιτής τιμής του, κάτι που έρχεται σε
                  στο αυτο-        Κινητήρας Διάταξη/κύλινδροι Τετρακύλινδρος σε σειρά, turbo  αντίθεση με το υψηλό επίπεδο της τε-
                  κίνητο της      Θέση               εμπρός, κατά το διαμήκη άξονα  χνολογίας του νέου Defender, ενώ και
                                                                      16/2
                δοκιμής μας,      Βαλβίδες/εκκεντροφόροι             καδένα   η  τιμή  του  δείχνει  ότι  θα  κυριαρχήσει
                                  Τύπος εκκεντροφόρου
                είναι ένα ευ-     Κυβισμός cm3                       1.999    κατά  κύριο  λόγο  στα  προάστια  των…
                χάριστο τε-       Ισχύς kW (PS)/σ.α.λ.       177 (240)/4.000  πλουσίων.
                τρακύλινδρο       Ροπή Nm/σ.α.λ.                 430/1.400
                                                                       188
                diesel μηχανι-    Τελική ταχύτητα km/h            αυτόματο/8
                                  Κιβώτιο/σχέσεις
                κό σύνολο με      Μετάδοση                σε όλους τους τροχούς
                ισχύ 240 ίπ-      Φρένα εμπρός/πίσω             δίσκοι/δίσκοι
                πους.             Ελαστικά μοντέλου δοκιμής   255/60 R 20 113 V
                                  Ελαστικά          Pirelli Scorpion Zero All Season
                                  Διάσταση ζάντας                  8,0 x 19’’
                                  Ρύποι CO2                        199 g/km
                                  Κατανάλωση (WLTP)             7,6 l/100 km
                                  Ρεζερβουάρ/καύσιμο              85 l/diesel
                                  Ρυμουλκούμενο βάρος
                                  με φρένα/χωρίς φρένα         3.500/750 kg
                                  Χώρος αποσκευών λίτρα           857-1.946
                                  Διαστάσεις (Μ/Π/Υ)    4.758/1.996/1.967 mm
                                  Επιδόσεις
                                  Επιτάχυνση
                                  0-50 km/h                        2,9 δευτ.
                                  0-100 km/h                       8,8 δευτ.
                                  0-130 km/h                      15,2 δευτ.
                                  0-160 km/h                      26,9 δευτ.
                                  Ρεπρίζ
                                  60-100 km/h                      5,0 δευτ.  Συμπέρασμα
                                  80-120 km/h                      6,9 δευτ.
                                  Βάρος/φόρτωση                2.455/695 kg     Το Defender είναι συνολικά πετυχημένο
                                  Κατανομή βάρους ε/π              51/49 %
                                  Κύκλος στροφής αριστερά/δεξιά   12,2/12,8 m  και αποδεικνύεται καλό τόσο στην άσφαλ-
                                  Ύψος καθίσματος                   865 mm    το όσο, φυσικά, και πέρα από τα όριά της.
                                  Φρένα                                       Η υψηλή τιμή και η περίπλοκη τεχνολογία
                                  από τα 100 km/h κρύα m              39,7    έρχονται σε αντίθεση με τη φιλοσοφία του
                                  από τα 100 km/h ζεστά m             41,4
                                  Θόρυβος                                     πρώτου Defender, το οποίο ήταν ένα προ-
                                  με 50 km/h                         58 dB    σιτό και ιδιαίτερα ανθεκτικό αυτοκίνητο. v
                                  με 100 km/h                        64 dB
                                  με 130 km/h                        68 dB
                                  Κατανάλωση test - CO2  9,8 lt diesel/100 km - 260 g/km
                                  Αυτονομία (βάσει κατανάλωσης test)   860 km
                                  Αρχική τιμή μοντέλου (ευρώ)    από 93.400



                     Δεν αρέσουν σε όλους τα
                  τετράγωνα πίσω φώτα, αλλά
                     ο εφεδρικός τροχός στην
                   εξωτερική πλευρά της πίσω
                       πόρτας είναι ένα must.



                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 44




          #e-agora-themata-02-11-20.indd   44                                                                    30/10/2020   1:19:27 μμ
   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49