Page 54 - e-agora_02-11-20
P. 54
n ΔΟΚΊΜΗ Suzuki Ignis 1.2 Hybrid CVT
στις επιδόσεις σε σχέση με το «κανονι-
κό» Ignis, με το μηχανικό κιβώτιο.
Εσωτερικό: Ξεχωριστό
Το Ignis είναι από τα μικρά αυτοκίνη-
τα με πολύ καλή εκμετάλλευση εσωτε-
ρικών χώρων. Το μήκος του είναι μόλις
3,70 μέτρα, αλλά θα βολέψει άνετα 4
ενήλικες επιβάτες, ενώ ξεχωρίζει και ο
χώρος αποσκευών του, που είναι ο με-
γαλύτερος στην κατηγορία, με 267 λί-
Το εσωτερικό ένα ήπια υβριδικό σύστημα 12 volt. Η τρα χωρητικότητα.
είναι απόδοσή του είναι 83 ίπποι και 107 Nm Οι αλλαγές στο εσωτερικό αφορούν
στιβαρό και στο νέο φινίρισμα σε συγκεκριμένα ση-
καλοφτιαγμένο. ροπής, ενώ οι εκπομπές CO2 είναι 97
Η έγχρωμη γρ./χλμ. Το υβριδικό σύστημα αποτε- μεία και στο διαφορετικό πίνακα οργά-
οθόνη αφής λείται από μια ενσωματωμένη ηλεκτρο- νων, διατηρώντας συνολικά το μοντέρ-
ξεχωρίζει στο νο και νεανικό προσανατολισμό του,
κέντρο του γεννήτρια (ISG) και μπαταρία ιόντων λι-
ταμπλό. θίου 10Ah, στην οποία αποθηκεύεται η ενώ τα σκληρά πλαστικά έχουν καλή
ενέργεια που ανακτάται κατά την πέδη- συναρμογή.
ση. Οδηγώντας:
Η ηλεκτρογεννήτρια υποστηρίζει τον
κινητήρα κατά την εκκίνηση ή την επι- Crossover πόλης!
τάχυνση, βοηθώντας κατ’ αυτόν τον Το αστικό περιβάλλον είναι το κυρί-
τρόπο στην μείωση της κατανάλωσης ως πεδίο δράσης του Ignis. με όπλα το
καυσίμου. To Ignis της δοκιμής μας μικρό του μήκος και τον επίσης μικρός
εξοπλίζεται με αυτόματο κιβώτιο CVT, κύκλο στροφής (9,4 μέτρα) τα στενά
που βελτιώνει πολύ την διάθεση του δρομάκια και το παρκάρισμα γίνονται
οδηγού, ειδικά σε αστικό περιβάλλον παιχνιδάκι. Ο οδηγός κάθεται πιο ψη-
και μέσα στην κίνηση, αν και χάνει λίγο λά, έχει καλή ορατότητα και ένα τιμόνι
SUZUKI IGNIS HYBRID 1.2 83 PS CVT FACELIFT που κόβει πολύ, στοιχεία που βοηθούν
Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) 1.197/4 σε σειρά πολύ στην κίνηση της πόλης, χωρίς να
Καύσιμο Βενζίνη τον απασχολούν λακκούβες και άλλες
Ισχύς (ίπποι/σαλ) 83/6.000
Ροπή (Nm/σαλ) 107/2.800 ανωμαλίες του οδοστρώματος. Αν και η
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση CVT/αυτόματο/μπροστά πίσω ανάρτηση ήταν λίγο πιο απορρο-
Start/Stop NAI φητική, θα ήταν από τα κορυφαία της
0-100 χλμ/ώρα (δλ) 12,4 κλάσης του.
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) 155
Κατανάλωση (λτ/100χλμ) 3.9 Εκτός πόλης, η μέτρια αίσθηση του
Εκπομπές C02 (γρ/χλμ) 97 συστήματος διεύθυνσης αλλά και οι αυ-
Χώρος αποσκευών (λίτρα) 267 ξημένες κλίσεις στις στροφές δεν προ-
Τιμή από 15.900
διαθέτουν για σπορτίφ «αναζητήσεις»
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 54
#e-agora-themata-02-11-20.indd 54 30/10/2020 1:20:07 μμ