Page 14 - e-agora 09-11-2020
P. 14

n ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΔΙΕΘΝΗΣ



                Η επιβλητική
                παρουσία του
              Nissan Navara
                ενισχύεται με
                τα επανασχε-
                    διασμένα
                μυώδη φτερά
                 τόσο εμπρός
                όσο και πίσω.
                   Τα οπίσθια
                 φώτα έχουν
                φρεσκαριστεί
                     και είναι
                  επίσης LED
                 τεχνολογίας
              και η πόρτα της    κτήρας έχει πλέον ενσωματωμένο σκαλοπά- εκτός δρόμου και ελέγχει για τυχόν εμπόδια
                καρότσας στο     τι, για ευκολότερη πρόσβαση στην καρότσα.    που βρίσκονται στο δρόμο.
                  κάτω μέρος
                  της έχει μία     Περνώντας  στο  εσωτερικό,  το  τιμόνι  εί-  Η Ίαπωνική εταιρεία έχει κάνει περαιτέρω
                 τραπεζοειδή     ναι νέο, τρίμπρατσο και έχει επάνω πλήκτρα  βελτιώσεις στο νέο Navara, όσον αφορά τα
                   εσοχή που     προς διευκόλυνση του οδηγού, και στο τα- μηχανικά  μέρη.  Πιο  συγκεκριμένα,  ο  πίσω
                  αναφέρεται
                   με χοντρή     μπλό υπάρχει η αναβαθμισμένη οθόνη του  άξονας έχει ενισχυθεί και η καρότσα έχει με-
              γραμματοσειρά      συστήματος infotainment. Σημαντικές αλλα- γαλώσει. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την αύξη-
                  το μοντέλο.    γές έχουν γίνει προς τον τομέα της ασφάλει- ση του βάρους και του όγκου του ωφέλιμου
                                 ας, αφού το νέο Nissan Navara διαθέτει την  φορτίου. Επιπλέον, το νέο μοντέλο έχει με-
              Στο εσωτερικό,     τεχνολογία  Nissan  Intelligent  Mobility  που  γαλύτερη ευελιξία και το τιμόνι έχει καλύτε-
               το τιμόνι είναι   περιλαμβάνει  προειδοποίηση  εμπρόσθιας  ρη επαναφορά στις χαμηλές ταχύτητες, χάρη
             νέο, τρίμπρατσο
              και έχει επάνω     σύγκρουσης, έξυπνη πέδηση εκτάκτου ανά- στην ολοκαίνουρια κρεμαγιέρα που διαθέτει,
               πλήκτρα προς      γκης καθώς και το «Intelligent Around View  η οποία έχει ως θετικό και τον μειωμένο θό-
                διευκόλυνση      Monitor»,  ένα  σύστημα  που  χρησιμοποι- ρυβο στην καμπίνα αλλά και λιγότερους κρα-
                 του οδηγού,
              και στο ταμπλό     εί 4 κάμερες και βοηθούν στο χειρισμό του  δασμούς στο τιμόνι.
                   υπάρχει η     pickup, ειδικά όταν ο οδηγός παρκάρει ή ρυ-    Η Nissan θα προσφέρει το νέο Navara και
              αναβαθμισμένη      μουλκεί κάτι. Εκτός αυτού, το συγκεκριμένο  στην νέα, κορυφαία έκδοση PRO-4X, η οποία
                   οθόνη του
                  συστήματος     σύστημα  εμπλέκεται  και  όταν  το  αυτοκίνη- απευθύνεται στους «λάτρεις της περιπέτειας
                infotainment.    το κινείται σε χαμηλή ταχύτητα στην επιλογή  και ταξιδιώτες που διψούν για μια απόδρα-
                                                                              ση από την καθημερινότητά τους», όπως δή-
                                                                              λωσε η εταιρεία, και περιλαμβάνει μεταξύ άλ-
                                                                              λων και roll bar στην καρότσα. Όσον αφορά
                                                                              τους κινητήρες, εδώ δεν έχει γίνει κάποια αλ-

                                                                              λαγή, επομένως θα συνεχίσει να υπάρχει ο
                                                                              τετρακύλινδρος twin turbo diesel 2300 κυ-
                                                                              βικών με απόδοση 190 ίππους και 450Nm
                                                                              ροπής, ενώ τα διαθέσιμα κιβώτια ταχυτήτων
                                                                              είναι το εξάρι χειροκίνητο και το επτάρι αυτό-                * Βάσει 44 τεστ σε περιοδικά από το Νοέμβριο 2013 έως το Σεπτέμβριο 2020, που διεξήχθησαν από 17 κορυφαία και ανεξάρτητα
                                                                              ματο. v                                                       ευρωπαϊκά περιοδικά ελαστικών. Ο υπολογισμός βασίζεται στον αριθμό των νικών της Goodyear στις δοκιμές της κατηγορίας
                                                                                                                         S                  καθ’όλη τη διάρκεια του έτους, σε σχέση με όλους τους ανταγωνιστές που συμμετείχαν στις δοκιμές.
                                                                                                                                            Περισσότερες πληροφορίες στο https://www.goodyear.eu/el_gr/consumer/legal-disclaimer-test-claims/more-all-season.html
                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 14




          #e-agora-themata-09-11-20.indd   14                                                                     6/11/2020   1:41:38
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19