Page 14 - e-agora 09-11-2020
P. 14
n ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΔΙΕΘΝΗΣ
Η επιβλητική
παρουσία του
Nissan Navara
ενισχύεται με
τα επανασχε-
διασμένα
μυώδη φτερά
τόσο εμπρός
όσο και πίσω.
Τα οπίσθια
φώτα έχουν
φρεσκαριστεί
και είναι
επίσης LED
τεχνολογίας
και η πόρτα της κτήρας έχει πλέον ενσωματωμένο σκαλοπά- εκτός δρόμου και ελέγχει για τυχόν εμπόδια
καρότσας στο τι, για ευκολότερη πρόσβαση στην καρότσα. που βρίσκονται στο δρόμο.
κάτω μέρος
της έχει μία Περνώντας στο εσωτερικό, το τιμόνι εί- Η Ίαπωνική εταιρεία έχει κάνει περαιτέρω
τραπεζοειδή ναι νέο, τρίμπρατσο και έχει επάνω πλήκτρα βελτιώσεις στο νέο Navara, όσον αφορά τα
εσοχή που προς διευκόλυνση του οδηγού, και στο τα- μηχανικά μέρη. Πιο συγκεκριμένα, ο πίσω
αναφέρεται
με χοντρή μπλό υπάρχει η αναβαθμισμένη οθόνη του άξονας έχει ενισχυθεί και η καρότσα έχει με-
γραμματοσειρά συστήματος infotainment. Σημαντικές αλλα- γαλώσει. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την αύξη-
το μοντέλο. γές έχουν γίνει προς τον τομέα της ασφάλει- ση του βάρους και του όγκου του ωφέλιμου
ας, αφού το νέο Nissan Navara διαθέτει την φορτίου. Επιπλέον, το νέο μοντέλο έχει με-
Στο εσωτερικό, τεχνολογία Nissan Intelligent Mobility που γαλύτερη ευελιξία και το τιμόνι έχει καλύτε-
το τιμόνι είναι περιλαμβάνει προειδοποίηση εμπρόσθιας ρη επαναφορά στις χαμηλές ταχύτητες, χάρη
νέο, τρίμπρατσο
και έχει επάνω σύγκρουσης, έξυπνη πέδηση εκτάκτου ανά- στην ολοκαίνουρια κρεμαγιέρα που διαθέτει,
πλήκτρα προς γκης καθώς και το «Intelligent Around View η οποία έχει ως θετικό και τον μειωμένο θό-
διευκόλυνση Monitor», ένα σύστημα που χρησιμοποι- ρυβο στην καμπίνα αλλά και λιγότερους κρα-
του οδηγού,
και στο ταμπλό εί 4 κάμερες και βοηθούν στο χειρισμό του δασμούς στο τιμόνι.
υπάρχει η pickup, ειδικά όταν ο οδηγός παρκάρει ή ρυ- Η Nissan θα προσφέρει το νέο Navara και
αναβαθμισμένη μουλκεί κάτι. Εκτός αυτού, το συγκεκριμένο στην νέα, κορυφαία έκδοση PRO-4X, η οποία
οθόνη του
συστήματος σύστημα εμπλέκεται και όταν το αυτοκίνη- απευθύνεται στους «λάτρεις της περιπέτειας
infotainment. το κινείται σε χαμηλή ταχύτητα στην επιλογή και ταξιδιώτες που διψούν για μια απόδρα-
ση από την καθημερινότητά τους», όπως δή-
λωσε η εταιρεία, και περιλαμβάνει μεταξύ άλ-
λων και roll bar στην καρότσα. Όσον αφορά
τους κινητήρες, εδώ δεν έχει γίνει κάποια αλ-
λαγή, επομένως θα συνεχίσει να υπάρχει ο
τετρακύλινδρος twin turbo diesel 2300 κυ-
βικών με απόδοση 190 ίππους και 450Nm
ροπής, ενώ τα διαθέσιμα κιβώτια ταχυτήτων
είναι το εξάρι χειροκίνητο και το επτάρι αυτό- * Βάσει 44 τεστ σε περιοδικά από το Νοέμβριο 2013 έως το Σεπτέμβριο 2020, που διεξήχθησαν από 17 κορυφαία και ανεξάρτητα
ματο. v ευρωπαϊκά περιοδικά ελαστικών. Ο υπολογισμός βασίζεται στον αριθμό των νικών της Goodyear στις δοκιμές της κατηγορίας
S καθ’όλη τη διάρκεια του έτους, σε σχέση με όλους τους ανταγωνιστές που συμμετείχαν στις δοκιμές.
Περισσότερες πληροφορίες στο https://www.goodyear.eu/el_gr/consumer/legal-disclaimer-test-claims/more-all-season.html
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 14
#e-agora-themata-09-11-20.indd 14 6/11/2020 1:41:38