Page 22 - e-agora 16-11-20
P. 22
n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Audi RS e-Tron GT
Συγγενής
της Taycan;
Τεχνολογικά
ναι, αλλά
οπτικά όχι,
αφού πρόκειται
για ένα
“συνηθισμένο”
Audi.
νους, ακολουθεί τη γωνία, που έχει ορίσει σπορτίφ συμπεριφοράς, όντας τελικά εξαι-
το σύστημα διεύθυνσης. ρετικά άνετα. Είναι απίστευτο πόσο γρήγο-
ρα μπορείτε να οδηγείτε χαλαρά αυτό το
Οδηγώντας αυτοκίνητο.
Ωστόσο, ακόμα και το καλύτερο σύστη- Όπως φανερώνουν τα γράμματα «RS»,
μα τετρακίνησης δεν μπορεί να αναιρέσει αυτή η έκδοση των 646 PS είναι η πιο καυ-
εντελώς τους νόμους της φυσικής. Παρό- τή εκδοχή του e-tron GT, ενώ θα ακολου-
τι το RS e-tron GT «ρίχνεται» στη στροφή θήσουν πολλές ακόμη. Τις γνωρίζουμε
εφοδιασμένο με όλα τα πιθανά καλούδια από την Taycan, η οποία διατίθεται επίσης
της τεχνολογίας, ο οδηγός αισθάνεται σα- ως 4S, Turbo και Turbo S. Μερικές φορές,
φώς το βάρος του αυτοκινήτου, ένα φορ- όταν δύο πλευρές κάνουν το ίδιο πράγμα,
τίο, που ωθεί τον ίδιο και το… ίδιο προς προκύπτει και παρόμοιο αποτέλεσμα...
τα έξω. Πάντως, το RS e-tron GT «ανακοι-
νώνει» με ευγένεια στον οδηγό πού βρί- Συμπέρασμα
σκεται το όριο και δεν του βάζει ασκήσεις, Όσοι πίστευαν ότι με το RS e-tron GT θα
που δε λύνονται. Μπορείτε να φανταστείτε οδηγούσαν μία Porsche Taycan με νέο αμά-
τα πάντα εκ των προτέρων, όπως θα έπρε- ξωμα, θα εκπλαγούν. Η Audi, έβαλε τα δικά
πε να συμβαίνει με ένα GT. Παρεμπιπτό- της… αρώματα και επικεντρώθηκε στην πα-
ντως, τα καθίσματα τα καταφέρνουν θαυ- ροχή περισσότερης άνεσης. v
μάσια με την ισορροπία μεταξύ άνεσης και
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 22
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 22
#e-agora-themata-16-11-20.indd 22 12/11/2020 6:19:09