Page 28 - e-agora 16-11-20
P. 28
n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ BMW iX3
Η πρώ-
τη αμι-
γώς
ηλε-
κτρική BMW
με λογική αυ-
τονομία
Το εσωτερικό
της iX3 είναι
αναζωογο-
νητικά
φυσιολογικό
για ενός
ηλεκτρο-
κίνητου
μοντέλου.
χρειάζεται να κάνουν κάποια… επανά- πόσο απέχει η θεωρία από την πράξη,
σταση, καθώς έχουν αποδείξει με την και σκόπιμα δεν κοιτάζαμε την ένδειξη
πάροδο των ετών την αξία τους. της κατανάλωσης κατά τον καθιερωμέ-
νο γύρο μας των 140 χιλιομέτρων. Οδη-
Με αυτονομία 460 χλμ.! γήσαμε, λοιπόν, κανονικά και μόνο στο
Πάντως, η BMW έκανε την επανάστα- τέλος επιλέξαμε την οθόνη της κατανά-
ση στο σημείο, που ήταν απαραίτητο, λωσης, για να δούμε τι λέει: Ακριβώς
δηλαδή σε ό,τι αφορά την αυτονομία. 20,0 kWh ανά 100 km! Τέλεια.
Κατά WLTP, η iX3 οφείλει να διανύει πε- Μετά από την κατανάλωση ακολου-
ρίπου 460 χιλιόμετρα με μία φόρτιση, θεί η φόρτιση και αυτή ακριβώς είναι η
καθώς οι Βαυαροί υπόσχονται λιγότερα δυσκολία του θέματος στα περισσότερα
από 20 kWh κάθε 100 χιλιόμετρα στην ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
καθημερινότητα. Εμείς κάναμε τη σχε- Η BMW φορτίζει στο οικιακό ηλεκτρι-
τική δοκιμή, ώστε να δούμε αν και κατά κό δίκτυο το πολύ με 11 kW και με τον
ταχυφορτιστή με 150 kW, κάτι που εί-
Οτιδήποτε ναι απολύτως σύγχρονο και διασφαλί-
αποδοτικό δε ζει ότι η μπαταρία θα γεμίσει ξανά κατά
χρειάζεται 80% μετά από μισή ώρα. Αν έχετε ακό-
να είναι
άσχημο: Οι μα λιγότερο χρόνο και δεν απέχετε πο-
ζάντες aero λύ από το σπίτι, μπορείτε να επαναφορ-
των 20 ιντσών τίσετε την iX3 και μετά από δέκα λεπτά
ανήκουν
στον έξτρα να εξασφαλίσετε άλλα 100 χιλιόμετρα
εξοπλισμό. κατά WLTP.
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 28
#e-agora-themata-16-11-20.indd 28 12/11/2020 6:25:24