Page 56 - e-agora 16-11-20
P. 56

n ΔΟΚΙΜΗ Volvo XC40 PHEV 262 PS
                                                                                                                               n n n


                                                                              καταφέρνει να μην εμφανίζει έντονες κλί-
                                                                              σεις. Καθοριστικό ρόλο σε αυτό παίζει και
                                                                              η τοποθέτηση των μπαταριών στο πάτω-
                                                                              μα του αυτοκινήτου, ώστε να μεταφερθεί
                                                                              χαμηλότερο το κέντρο βάρους. Επιλέγο-
                                                                              ντας το «Hybrid mode», ο οδηγός πολλές
                                                                              φορές  δε  μπορεί  να  κατανοήσει  με  βε-
                                                                              βαιότητα ποιο από τα δύο μοτέρ λειτουρ-

               Με μία πλήρης     λιόμετρα.  Όταν  επιλεχθεί  το  πρόγραμμα  γεί. Αυτό συμβαίνει διότι η «συνεργασία»
                 φόρτιση των     «Hybrid  Mode»,  θερμικό  μοτέρ  και  ηλε- τους  γίνεται  με  εξαιρετικά  ομαλό  τρό-
               μπαταριών, αν     κτροκινητήρας συνεργάζονται με γνώμονα  πο. Το αυτόματο σασμάν διπλού συμπλέ-
                 επιλεχθεί το
                «Pure Mode»,     την επίτευξη της βέλτιστης κατανάλωσης.  κτη προσφέρει ομαλές αλλαγές ταχυτή-
               το Volvo XC40     Το τρίτο πρόγραμμα οδήγησης ονομάζεται  των σε αστικό περιβάλλον και γρήγορες
              PHEV μπορεί να     «Power Mode» και όταν επιλεχθεί «απο- όταν το «απαιτούν» οι συνθήκες. Ίσως να
               κινηθεί αμιγώς    καλύπτονται»  οι  αρετές  των  262  ίππων.  προβληματίσει ελαφρώς η σφικτή ανάρ-
             ηλεκτρικά για 46
                  χιλιόμετρα.    Ασφαλώς σε περίπτωση που ο οδηγός έχει  τηση, η οποία σε συνδυασμό με τις μεγά-
                                 επιλέξει το «Pure Mode», αλλά αποφασί- λες ζάντες «δυσκολεύεται» να αντιμετω-

                        Οι πιο   σει να βυθίσει το γκάζι στο πάτωμα, το αυ- πίσει της ανωμαλίες του οδοστρώματος.
               παρατηρητικοί     τοκίνητο θα ανταποκριθεί. Ό τρικύλινδρος  Στις  υπεραστικές  διαδρομές,  βέβαια,  το
             θα διαπιστώσουν     κινητήρας θα ενεργοποιηθεί άμεσα και θα  Volvo  XC40  «παίζει»  εντός  έδρας  προ-
                  κατευθείαν
                 ότι πρόκειται   συνδυαστεί με το ηλεκτρικό μοτέρ.            σφέροντας  εξαιρετική  ηχομόνωση.  Μό-
                 για ένα plug-                                                νο στις υψηλές στροφές λειτουργίας θα
                  in υβριδικό    Στον δρόμο: Συνδυάζοντας                     γίνει θορυβώδης ο τρικύλινδρος κινητή-
                μοντέλο λόγω                                                  ρας. Μόλις η μπαταρία απενεργοποιηθεί
                    της θύρας    οικονομία και επιδόσεις
                    φόρτισης,      Στην πράξη το Volvo XC40 PHEV κατα-        πλήρως, η κατανάλωση καυσίμου αυξά-
               αντιδιαμετρικά                                                 νεται κοντά στα 8 λτ./100 χλμ.
                 από αυτή της    φέρνει να πείσει και τους πλέον απαιτητι-
                    βενζίνης.    κούς. Παρά το ύψος του από το έδαφος,
                                                                              Συμπέρασμα

                                                                                Το plug-in υβριδικό Volvo XC40 είναι ένα

                                                                              αυτοκίνητο που μπορεί να καλύψει αμιγώς
                                                                              ηλεκτρικά τις καθημερινές ανάγκες μετακί-
                                                                              νησης. Στις εκτός πόλης διαδρομές, η «συ-
                                                                              νεργασία» θερμικού και ηλεκτρικού μοτέρ
                                                                              είναι  απροβλημάτιστη,  προσφέροντας  μια
                                                                              ξεχωριστή εμπειρία οδήγησης στον οδηγό
                                                                              του.  Το  plug-in  υβριδικό  XC40  διατίθεται

                                                                              από την τιμή των 49.178, ενώ στην κορυ-
                                                                              φαία έκδοση «R-Design» το κόστος από-
                                                                              κτησης αυξάνεται στα 54.685 ευρώ.    v




                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 56




          #e-agora-themata-16-11-20.indd   56                                                                    12/11/2020   6:29:46 μμ
   51   52   53   54   55   56   57   58