Page 12 - e-agora 30-11-20
P. 12
n ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΔΙΕΘΝΗΣ
νέα γκάμα του ΝΟΤΕ θα διαθέτει και ένα σο σε επίπεδο ισχύος όσο και σε αυτό της
αμιγώς ηλεκτρικό τετρακίνητο μοντέλο, με εξοικονόμησης καυσίμου. Ο κινητήρας
δύο ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες μπροστά λειτουργεί τώρα σε χαμηλότερες στροφές
και πίσω αντίστοιχα, που θα μεταδίδουν και με μικρότερη συχνότητα κατά τη δι-
την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς. άρκεια μιας συνηθισμένης οδήγησης. Σε
Το μοντέλο AWD έχει προγραμματιστεί να συνδυασμό με την βελτιωμένη ηχομόνω-
κυκλοφορήσει τον προσεχή Δεκέμβριο. ση στο αμάξωμα , τα επίπεδα θορύβου κα-
τά την κύλιση είναι αρκετά χαμηλότερα για
Το e-POWER εξελίσσεται την κατηγορία. Ως παγκόσμια πρωτιά, η πα-
Το σύστημα δεύτερης γενιάς e-POWER ραγωγή της ηλεκτρικής ενέργειας ελέγχε-
διαθέτει ολοκαίνουργιο ηλεκτροκινητήρα ται σύμφωνα με τις οδικές συνθήκες. Όταν
και μετατροπέα. Η ροπή του ηλεκτροκινη- ο θόρυβος αυξάνεται λόγω των επιφανει-
τήρα έχει αυξηθεί κατά 10% και η απόδο- ακών συνθηκών του οδοστρώματος και της
ση κατά 6%, παρέχοντας ισχυρή, συναρπα- ταχύτητας του οχήματος, ο κινητήρας ενερ-
στική επιτάχυνση είτε από στάση ή κατά την γοποιείται για να φορτίσει την μπαταρία
προσπέραση. Η τεχνολογία ελέγχου του e- του e-POWER. Αυτό συνεπάγεται μείωση
POWER έχει ρυθμιστεί ώστε να επιτυγχά- της ανάγκης για λειτουργία του κινητήρα
νει ομαλότερη επιτάχυνση, βελτιώνοντας σε, υπό διαφορετικά, ήσυχες συνθήκες.
παράλληλα σε σημαντικό βαθμό την ησυ-
χία στην καμπίνα. Ολιστική προσέγγιση με προ-
Ο νέος μετατροπέας είναι τώρα 40% μι- ηγμένη τεχνολογία ασφάλειας
Άνετο, κρότερος και 30% ελαφρύτερος. Ο ενσω- Η προηγμένη τεχνολογία ασφάλειας του
ευρύχωρο ματωμένος βενζινοκινητήρας που χρησι-
εσωτερικό, μοποιείται για την παραγωγή ηλεκτρικής νέου NOTE προσφέρει ολιστική κάλυψη,
γεμάτο επαυξάνοντας τα επίπεδα υποστήριξης και
τεχνολογία. ενέργειας είναι επίσης πιο αποδοτικός, τό- εμπιστοσύνης για τον οδηγό του. Οι οδηγοί
μπορούν να απολαύσουν το ProPILOT της
Nissan με Navi-link, το οποίο συγχρονίζε-
ται με το σύστημα πλοήγησης και ανιχνεύει
το όριο ταχύτητας σε αυτοκινητόδρομους,
αναπροσαρμόζοντας αυτόματα την προκα-
θορισμένη ταχύτητα. Επιπλέον, το σύστημα
χρησιμοποιεί δεδομένα πλοήγησης για να
εκτιμήσει τη γωνία των επερχόμενων στρο-
φών και να επιβραδύνει ανάλογα το όχη-
μα. Ως ακόμα μια πρωτιά για την Nissan,
το πλαίσιο του οχήματος ενσωματώνει τον
εξαιρετικά υψηλής αντοχής χάλυβα 1.470
MPa, συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο τόσο
στη μείωση του βάρους όσο και στη βελτίω-
ση της παθητικής ασφάλειας. v
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 12
#e-agora-themata-30-11-20.indd 12 26/11/2020 8:38:59