Page 26 - e-agora 30-11-20
P. 26

n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Ford Puma ST


















                 Το τελείωμα     κή  στήριξη  σε  οδηγό  και  συνοδηγό.  Let       Tο ιδιαίτερα πρακτικό magic box δεν
               μιας γρήγορης                                                                     λείπει από το Puma ST.
                     έκδοσης     the show begin!
                περιλαμβάνει
                μια αεροτομή     Ένα Puma με 200 ...άλογα!
                   στην πίσω
                    άκρη της       Στην περίπτωση του Puma ST, η δημι-
                  οροφής και     ουργία  του  συγκεκριμένου  χαρακτήρα
                  ένα διόλου     οφείλεται κατά κύριο λόγο στον κινητή-
                   διακριτικό
               αεροδυναμικό      ρα, για τον οποίο έχουμε ήδη εκφράσει
                     διαχύτη,    τα  έντονα  συναισθήματά  μας,  όταν  τον
                στοιχεία, που    συναντήσαμε ξανά κάτω από το καπό του
                  εκφράζουν                                                       Το ST εφοδιάζεται standard με ζάντες
                  τις σπορτίφ    Fiesta ST. Το τρικύλινδρο μηχανικό σύ-              αλουμινίου 19 ιντσών και ελαστικά
                 δυνατότητες     νολο  των  1,5  λίτρων  στέλνει  200  άλο-                         διαστάσεων 225/40.
                   αυτού του     γα στους μπροστινούς τροχούς, αλλά και  ρούν την επιτάχυνση σε χαμηλά επίπεδα
                αυτοκινήτου.
                                 ολόκληρο  το  Puma  ST  προς  τα  εμπρός  στις χαμηλές στροφές λειτουργίας, αλλά
                                 πολύ  γρήγορα.  Για  την  ακρίβεια,  επιτα- από τις 2.500 σ.α.λ. και πάνω, το δυνα-
                                 χύνει από στάση ως τα 100 km/h σε μό- μικό  Puma  δαγκώνει  πραγματικά,  αφή-
                                 λις 6,7 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύ- νοντας  τον  οδηγό  και  τους  επιβάτες  να
                                 τητά του φτάνει τα 220 km/h., ελάχιστα  ακούν το σωστό… βρυχηθμό ενός μεγά-
                                 πιο αργά από το, ελαφρύτερο, Fiesta ST  λου αιλουροειδούς (ειδικά μετά τις 4.000
                Το μεταλλικό     (6,5 δευτ. και 232 km/h), αλλά αυτό δε  σ.α.λ.), ενώ η βελόνα του στροφόμετρου
               furious green     σημαίνει ότι το Puma ST δεν είναι ανά- εκτοξεύεται μέχρι τον «κόφτη», λίγο πιο
                   διατίθεται
                  μόνο για το    λογα  διασκεδαστικό.  Η  μικρή  διαδρομή  πάνω  από  τις  6.000  σ.α.λ.    Μία  χρήσι-
                          ST.    των  καυσαερίων  μέχρι  το  turbo  διατη- μη ένδειξη/προτροπή αλλαγής των σχέ-
                                                                              σεων του κιβωτίου βρίσκεται στο cockpit
                                                                              εφόσον  το  Puma  ST  εφοδιάζεται  με  το
                                                                              «πακέτο» εξοπλισμού Performance. Πο-
                                                                              λύ πιο ενδιαφέρον, ωστόσο, είναι το σύ-
                                                                              στημα launch control, που προσφέρεται

                                                                              έξτρα,  και  ένα  μηχανικό  διαφορικό  πε-
                                                                              ριορισμένης ολίσθησης για τον μπροστι-
                                                                              νό άξονα (που είναι μια χαρά). Όλα αυτά
                                                                              θα τα δοκιμάσουμε εκτενώς την επόμενη
                                                                              φορά, που θα επισκεφθούμε την πίστα.       S


                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 26




          #e-agora-themata-30-11-20.indd   26                                                                    26/11/2020   8:43:58
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31