Page 28 - e-agora 07-12-20
P. 28

n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ FIAT 500 Passion 3+1






























                       Το Ap-    εν λόγω πλατφόρμα γιόρτασε την πρεμιέ- στην επιτάχυνση έδωσε τη δυνατότητα στη
                  ple CarPlay    ρα της με το 500, παρέχοντας ταυτόχρονα  μικρή…  βολίδα,  που  κατασκευάζεται  και
                   λειτουργεί
                 ασύρματα. Η     αυτά  τα  επιπλέον  χρήσιμα  εκατοστά  χώ- πάλι, μετά από δεκαετίες, στο ιταλικό ερ-
                  οθόνη είναι    ρου στο εσωτερικό του. Ήταν επειγόντως  γοστάσιο του Mirafiori, να γίνει ο… βασι-
                 10,25 ιντσών    απαραίτητο  για  τη  FIAT  να  επικεντρωθεί  λιάς των φαναριών, αφού είναι σε θέση να
                  (στη βασική
               έκδοση είναι 7    στην ηλεκτροκίνηση από εδώ και στο εξής.  επιταχύνει από στάση έως τα 50 km/h μέ-
                     ιντσών).    Γιατί, μέχρι στιγμής, οι Ίταλοί με τις θυγα- σα σε μόλις 3,1 δευτερόλεπτα.
                                 τρικές τους στις ΗΠΑ (Chrysler, Dodge και      Και τι γίνεται από πλευράς αυτονομίας;
                                 Jeep) δεν έχουν κάνει τόσο πολλές προ- Bene, που λένε οι Ίταλοί, ή «καλά», που
                                 σπάθειες, ώστε να συμμορφωθούν με τα  λέμε εμείς! Η βασική έκδοση των 95 PS,
                                 ισχύοντα όρια εκπομπών CO2.                  που  ονομάζεται  «500  Action»,    εφοδιά-
                                                                              ζεται με μπαταρία της Samsung, χωρητι-
                                 Κινητήρας και αυτονομία:                     κότητας 23,8 kWh και φτάνει στα 180 χι-

                                 Bene!                                        λιόμετρα  αυτονομίας  (κατά  WLTP).  Δεν

                                                                              πρόκειται, βέβαια, για κάποιο ρεκόρ, αλλά
                                   Κάτω από το μπροστινό καπό του μικρού
                                 αυτοκινήτου… βουίζει ένας ηλεκτροκινη-       λογικά θα είναι αρκετό για τους περισσό-
                                 τήρας  μόνιμου  μαγνήτη,  ο  οποίος  παρέ-   τερους μετακινούμενους μέσα στην πόλη.
                                 χει  στους  μπροστινούς  τροχούς  μια  τιμή    Ειδικά,  επειδή  υπάρχει  και  μια  γρήγο-
                                 ροπής της τάξης των 220 Nm. Το ταλέντο       ρη λειτουργία φόρτισης συνεχούς ρεύμα-
                                                                              τος, ισχύος 50 kW. Η μεγαλύτερη έκδοση

                    3+1, cab-
                rio και hatch-
                 back είναι οι
               τρεις εκδοχές
                αμαξώματος,
                που μπορούν
                   να παραγ-
                    γελθούν.


                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 28




          #e-agora-themata-07-12-20.indd   28                                                                    4/12/2020   11:05:19 π
   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33