Page 28 - e-agora 07-12-20
P. 28
n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ FIAT 500 Passion 3+1
Το Ap- εν λόγω πλατφόρμα γιόρτασε την πρεμιέ- στην επιτάχυνση έδωσε τη δυνατότητα στη
ple CarPlay ρα της με το 500, παρέχοντας ταυτόχρονα μικρή… βολίδα, που κατασκευάζεται και
λειτουργεί
ασύρματα. Η αυτά τα επιπλέον χρήσιμα εκατοστά χώ- πάλι, μετά από δεκαετίες, στο ιταλικό ερ-
οθόνη είναι ρου στο εσωτερικό του. Ήταν επειγόντως γοστάσιο του Mirafiori, να γίνει ο… βασι-
10,25 ιντσών απαραίτητο για τη FIAT να επικεντρωθεί λιάς των φαναριών, αφού είναι σε θέση να
(στη βασική
έκδοση είναι 7 στην ηλεκτροκίνηση από εδώ και στο εξής. επιταχύνει από στάση έως τα 50 km/h μέ-
ιντσών). Γιατί, μέχρι στιγμής, οι Ίταλοί με τις θυγα- σα σε μόλις 3,1 δευτερόλεπτα.
τρικές τους στις ΗΠΑ (Chrysler, Dodge και Και τι γίνεται από πλευράς αυτονομίας;
Jeep) δεν έχουν κάνει τόσο πολλές προ- Bene, που λένε οι Ίταλοί, ή «καλά», που
σπάθειες, ώστε να συμμορφωθούν με τα λέμε εμείς! Η βασική έκδοση των 95 PS,
ισχύοντα όρια εκπομπών CO2. που ονομάζεται «500 Action», εφοδιά-
ζεται με μπαταρία της Samsung, χωρητι-
Κινητήρας και αυτονομία: κότητας 23,8 kWh και φτάνει στα 180 χι-
Bene! λιόμετρα αυτονομίας (κατά WLTP). Δεν
πρόκειται, βέβαια, για κάποιο ρεκόρ, αλλά
Κάτω από το μπροστινό καπό του μικρού
αυτοκινήτου… βουίζει ένας ηλεκτροκινη- λογικά θα είναι αρκετό για τους περισσό-
τήρας μόνιμου μαγνήτη, ο οποίος παρέ- τερους μετακινούμενους μέσα στην πόλη.
χει στους μπροστινούς τροχούς μια τιμή Ειδικά, επειδή υπάρχει και μια γρήγο-
ροπής της τάξης των 220 Nm. Το ταλέντο ρη λειτουργία φόρτισης συνεχούς ρεύμα-
τος, ισχύος 50 kW. Η μεγαλύτερη έκδοση
3+1, cab-
rio και hatch-
back είναι οι
τρεις εκδοχές
αμαξώματος,
που μπορούν
να παραγ-
γελθούν.
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 28
#e-agora-themata-07-12-20.indd 28 4/12/2020 11:05:19 π