Page 51 - e-agora 21-12-2020
P. 51

n ΔΟΚΙΜΗ Renault Captur 1.0 TCe LPG 100PS



                         Στον
                  υπολογιστή
                     ταξιδίου
                 υπάρχει και
                     δεύτερη
                      ένδειξη
                      για την
               αυτονομία του
                  υγραερίου,
                    πέρα από
                     αυτή της
                    βενζίνης.
                    Άλλο ένα
                  σημείο που
                 υποδηλώνει
                        ότι το
                  αυτοκίνητο
               εξοπλίζεται με
               εργοστασιακό
               κιτ υγραερίου     (προαιρετική  επιλογή)  δίνει  έναν  πιο  οποίο  παραμένει  ποιοτικό.  Στην  έκδο-
                      είναι το
                 μπουτόν στα     νεανικό  και  μοντέρνο  τόνο.  Μοναδικό  ση  «Dynamic»  της  δοκιμής,  στην  κε-
                αριστερά του     σημείο  εξωτερικά  που  «αποκαλύπτει»  ντρική  κονσόλα  βρίσκεται  μία  ψηφια-
                     οδηγού.     ότι στην προκειμένη περίπτωση μιλάμε  κή  οθόνη  αφής  μεγέθους  7  ιντσών,  η
                                 για ένα αυτοκίνητο με κινητήρα διπλού  οποία  εκτός  των  άλλων  διαθέτει  σύ-

                                 καυσίμου, είναι η δεύτερη οπή στην τά- στημα  πλοήγησης  και  κάμερα  οπισθο-
                                 πα πλήρωσης του καυσίμου.                    πορείας  με  δυναμικές  γραμμές.  Πίσω
                                                                              από  το  τιμόνι  συναντάμε  έναν  ευανά-
                                 Εσωτερικό                                    γνωστο  ψηφιακό  πίνακα  οργάνων  επί-
                      Η ισχύς
                 φτάνει τους       Παρόμοιο  σκηνικό  επικρατεί  και  στο     σης  7  ιντσών.  Και  ακριβώς  εδώ  έρχε-
                  100 ίππους     εσωτερικό του Renault Captur LPG, το         ται η πρώτη ειδοποιός διαφορά από τις
                και η μέγιστη
                    ροπή των
                     170 Nm
                 εμφανίζεται
                από τις 2.000
                      σ.α.λ. Η
                κίνηση περνά
                    ασφαλώς
                 στον εμπρός
                 άξονα μέσω
                   μηχανικού
                    κιβωτίου
                 ταχυτήτων 5
                 σχέσεων και
               τα 0-100 χλμ./
                    ώρα είναι
                υπόθεση 13,3
                δλ. σύμφωνα
               με τα επίσημα
                    στοιχεία.                                                                                            S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 50




          #e-agora-themata-21-12-20.indd   50                                                                    18/12/2020   1:51:23 μμ
   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56