Page 22 - e-agora 28-12-20
P. 22

n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Ford Mustang Mach-E


                         Στον                                                 τος Ford SYNC, το οποίο θα πείσει τους
               ταχυφορτιστή,                                                  χρήστες του Mach-E με τους μισούς χρό-
                  η μπαταρία
                    των 75 ή                                                  νους φόρτισης και τις «over-the-air» ενη-
                     99 kWh                                                   μερώσεις του. Το σύστημα της Ford προ-
                 επανέρχεται                                                  σφέρει συνδεσιμότητα με Apple CarPlay,
                 στο 80% της
                φόρτισής της                                                  Android  Auto  και  AppLink.  Από  την  άλ-
                  μέσα σε 45                                                  λη πλευρά, όμως, ο πίνακας οργάνων δι-
                       λεπτά.                                                 αστάσεων 10,2 ιντσών πίσω από το τιμόνι,

                       Τακτο-                                                 φαίνεται απλός. Ωστόσο παρέχει σημαντι-
                   ποιημένος                                                  κές πληροφορίες στον οδηγό με και χα-
                     ο χώρος                                                  ρακτηρίζεται  αρκετά  ευανάγνωστος.  Ο
               αποθήκευσης                                                    χώρος αποσκευών κρίνεται αρκετά ικανο-
               των καλωδίων
                 κάτω από το                                                  ποιητικός φτάνοντας στα 402 λτ. Βέβαια,
                       καπό.                                                  με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων,
                                                                              εκτοξεύεται στα 1.420 λτ.

                                                                              Με «ευρωπαϊκή» ανάρτηση


                                                                                Για την ευρωπαϊκή αγορά, οι τεχνικοί της
                                   Ενώ οι επιβάτες των πίσω θέσεων χαλα-      Ford πήραν για άλλη μια φορά την ανάρ-
                                 ρώνουν εξαιρετικά στο SUV των 4,71 μέ-       τηση και το σύστημα διεύθυνσης... επάνω
                                 τρων, στην πρώτη σειρά αισθάνεται κανείς     τους, κάνοντάς τα τελικά ακόμα πιο έντο-
                                 ακόμα πιο άνετα. Στον ίδιο χώρο κυριαρχεί    να. Αξιζε τον κόπο; Σαφώς, γιατί ανεξάρ-
                                 μια τεράστια «όρθια» οθόνη 15,5 ιντσών.      τητα από το αν η κίνηση μεταδίδεται στον
                                 Κάποιοι θα ήθελαν ευχαρίστως να έχουν        πίσω άξονα ή σε όλους τους τροχούς, ο
                                 κάτι  τέτοιο  σαν  τηλεόραση  στο  σαλόνι    πρώτος  δέχεται  άφθονη  ροπή,  ανάλο-
                                 τους. Μάλιστα, για πρώτη φορά χρησιμο-       γα και με το πρόγραμμα οδήγησης, που
                                 ποιείται η νέα, τέταρτη γενιά του συστήμα-   έχει επιλέξει ο οδηγός και το οποίο εξα-


                 Ανάλογα με
                 την έκδοση,
                 η αυτονομία
                   του Mach-
                E κυμαίνεται
                  μεταξύ 440
                      και 610
                χιλιομέτρων,
                   σύμφωνα
                    με το πιο
                  ρεαλιστικό
                     πρότυπο
                    μέτρησης
                       WLTP.




                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 22




          #e-agora-themata-28-12-20.indd   22                                                                    23/12/2020   7:49:48
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27