Page 28 - e-agora 28-12-20
P. 28

n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Mitsubishi Eclipse Cross f/l



                         Μην
                   περιμένετε
                     θαύματα
                  δυναμικής,
                     καθώς η
                  επιτάχυνση
                 σταματά στα
                   162 km/h.























                    Χάρη στο
              αναδιπλούμενο
                 σε δύο μέρη
               πίσω κάθισμα
                 ο όγκος των
                  359 λίτρων
                  του χώρου
                 αποσκευών
                   φτάνει τα
              1.108. Ωστόσο,
                 η επιφάνεια
              φόρτωσης δεν
               είναι εντελώς
                    επίπεδη.
                                 δείχνει πλέον πολύ πιο κομψό, αλλά η  κάλυμμα  στο  χώρο  αποσκευών  θα  πα-
                     Το πίσω     πρόσβαση στις πίσω θέσεις εξακολουθεί  ραμείνει στη θέση του, παρόλο που εί-
               παρμπρίζ των      να σημαίνει πως πρέπει αρχικά να σκύ- ναι επιρρεπές στις γρατσουνιές. Επίσης,
               δύο γυάλινων      ψετε το κεφάλι σας και στη συνέχεια να  η θήκη μικροαντικειμένων στην κεντρι-
                   τμημάτων
              ανήκει πια στο     βολευτείτε. Εμείς οδηγήσαμε ένα πρω- κή  κονσόλα  δεν  είναι  δυστυχώς  αρκε-
             παρελθόν. Έτσι,     τότυπο, κάτι που σημαίνει πως είναι πο- τά μεγάλη, ώστε να χωρά με άνεση εκεί
             το Eclipse Cross    λύ  πιθανό  οι  Ασιάτες  να  χρειαστεί  να  ένα μεγάλο smart phone.
             είναι πιο κομψό
                 μετά από το     εξακολουθήσουν  να  εργάζονται  για  τη      Με αμφίδρομη φόρτιση!
             facelift. Επίσης,   βελτιστοποίηση και το φινίρισμα του αυ-
                  οι Ιάπωνες     τοκινήτου, ώστε η πίσω ζώνη ασφαλεί-           Θα  πρέπει  να  εξετάσουμε  το  Eclipse
             χρησιμοποίησαν      ας,  για  παράδειγμα,  να  μη  χτυπά  στην
                περισσότερη                                                   Cross με βάση όλα τα πλεονεκτήματά του.
                λαμαρίνα και     πλαστική επένδυση της πίσω κολώνας.          Πρόκειται, σαφώς, για το σύστημα μόνιμης
            επανασχεδίασαν       Αντιθέτως,  το  παρόμοιας  κατασκευής        τετρακίνησης, αφού εκτός από τον κινητή-
              το πίσω μέρος.                                                                                             S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ 28




          #e-agora-themata-28-12-20.indd   28                                                                    23/12/2020   7:46:46 μμ
   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33