Page 38 - e-agora 28-12-20
P. 38

n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ Mercedes GLA 250 4Matic vs MINI Cooper S Countryman ALL4



                                                                              Οδηγώντας

                                                                                Ο  κινητήρας  του  Mini  παρέχει  ωφέλι-
                                                                              μη ισχύ, αλλά ο ήχος του εντείνεται όταν
                                                                              βρίσκεται  υπό  φορτίο  και  σε  λειτουργία
                                                                              με  υψηλές  σ.α.λ.  Συνολικά,  το  τετρακύ-

                                                                              λινδρο  μηχανικό  σύνολο  σπάνια  λειτουρ-
                                                                              γεί πραγματικά ομαλά και ήσυχα. Αντιθέ-
                                                                              τως, το κιβώτιο ταχυτήτων συμπεριφέρεται
                                                                              χωρίς προβλήματα, ενώ η ανάρτηση μπο-
                                                                              ρεί επίσης να αναλάβει τραχιές κυματοει-
                                                                              δείς  ανωμαλίες,  αλλά,  θα  ήταν  καλύτερο
                                                                              να αντιδρούσε πιο ευαίσθητα στις μικροα-
                                                                              νωμαλίες του οδοστρώματος, επειδή έτσι
                                                                              όπως είναι ρυθμισμένο το MINI, είναι οξύ
                                                                              και  όχι  ευαίσθητο  με  τις  κακοτεχνίες  του
               Πάνω: Ο           σεις από το σφιχτό εξωτερικό μάγουλο και
               κινητήρας των     να ελιχθείς τελικά γύρω από τη μεσαία κο-    δρόμου. Όσον αφορά, δε, τη σταθερότητα
               2,0 λίτρων                                                     στην ευθεία, θα θέλαμε περισσότερη ευαι-
               στο MINI έχει     λώνα. Η εργονομία του κεντρικού χειριστη-    σθησία από μια -κατ’ ουσίαν- “BMW”.
               μέγιστη ροπή      ρίου για τη λειτουργία των πολυμέσων, το
               280 Nm. Κάτω:     οποίο είναι τοποθετημένο πολύ πίσω, δεν        Αντίθετα, η GLA δίνει την αίσθηση πως εί-
               Το δίλιτρο                                                     ναι κατά μία ολόκληρη κατηγορία πιο ώρι-
               σύνολο της        είναι τόσο βολική, ώστε να χρησιμοποιείται   μη και πιο κυρίαρχη. Το τιμόνι της ανταπο-
               GLA, που          με ευκολία, ενώ και το μηχανισμό απελευ-
               φτάνει στη        θέρωσης της ρύθμισης της κλίσης της πλά-     κρίνεται ταιριαστά στο βάρος του οχήματος
               μέγιστη τιμή      της του καθίσματος είναι πολύ δύσκολο να     και επανέρχεται στη θέση της ευθείας άνε-
               της ροπής του                                                  τα, με ένα απαλό τράβηγμα. Η ανάρτηση δι-
               τα 350 Nm.        τον φτάσει κανείς.
                                                                              αχειρίζεται αποτελεσματικά σχεδόν όλες τις
                                                                              κακοτεχνίες του δρόμου. Επιπλέον, ο κινη-
                                                                              τήρας λειτουργεί πιο δυναμικά, βελούδινα
                                                                              και λιγότερο θορυβωδώς σε σχέση με τον
                                                                              αντίστοιχο  του  Countryman.  Η  Mercedes
                                                                              παρέχει επίσης περισσότερο χώρο και πιο
                                                                              άνετα καθίσματα στο πίσω μέρος. Τα εξαι-
                                                                              ρετικά επενδεδυμένα και με κατάλληλη γέ-
                                                                              μιση  μπροστινά  καθίσματα  δίνουν  επίσης

                                                                              στην  GLA  μια  πιο  εκλεπτυσμένη  οδηγική
                                                                              αίσθηση.  Τη  θετική  εντύπωσή  μας  για  το
                                                                              SUV  της  Mercedes-Benz  συμπληρώνουν
                                                                              τα  αποτελέσματα  από  τις  μετρήσεις  μας.
                                                                              Για  παράδειγμα,  το  αυτοκίνητο  επιβραδύ-
                                                                              νει πολύ πιο αποτελεσματικά. Είναι επίσης
                                                                              αξιοσημείωτο ότι η GLA ολοκληρώνει τους

                                                                              ελιγμούς αποφυγής εμποδίων, επιδεικνύο-    S
                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ 38




          #e-agora-themata-28-12-20.indd   38                                                                    23/12/2020   7:56:42 μμ
   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43