Page 34 - e-agora 11-01-2021
P. 34
n TEST ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ MINI Countryman
Ένα συνηθισμένο MINI με λίγο ρετρό στιλ
και οθόνη σε μέγεθος… πιάτου.
ΚΙΝΗΤΗΡΙΟΙ ΤΡΟΧΟΙ
Σχεδόν τα μισά από τα Countryman, που
έχουν πουληθεί (στη Γερμανία), είναι
τετρακίνητα. Ωστόσο, τα δύσκολα εδάφη
δεν αποτελούν μέρος του συνήθους
περιβάλλοντος κίνησής τους.
MINI COUNTRYMAN
Κινητήρας .............Τρικύλινδρος, turbo, εμπρός εγκάρσια
Κυβισμός .......................................................1.499 cm3
Ισχύς .......................100 kW (136 PS) στις 4.500 σ.α.λ.
Μέγ. ροπή ...............................220 Nm στις 1.480 σ.α.λ.
Μετάδοση/κιβώτιο .............Στους μπροστινούς τροχούς/
..............................αυτόματο διπλού συμπλέκτη, 7 σχέσεων
Βάρος (κενό) ....................................................1.490 kg
Φόρτωση ............................................................. 495 kg
Χώρος αποσκευών ......................................450-1.390 l
Τελική ταχύτητα ...............................................200 km/h
Κατανάλωση (WLTP) ...................... 6,7 l super αμόλυβδη
Εκπομπές (WLTP) CO2 .....................................159 g/km
ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ
ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΔΟΚΙΜΗΣ
Επιτάχυνση
0-50 km/h ..............................................................3,2 δευτ.
0-100/-130 km/h .......................................9,7/17,0 δευτ.
0-160 km/h ........................................................ 28,8 δευτ.
Ρεπρίζ
60-100 km/h .........................................................5,6 δευτ.
80-120 km/h .........................................................7,8 δευτ.
Απόσταση ακινητοποίησης
Στα μέσα του 2020, το Countryman δέχτηκε ένα ελαφρύ από τα 100 km/h κρύα φρένα ...................................37,7 m
facelift. Σε σύγκριση με το μοντέλο μας, τα φώτα LED είναι από τα 100 km/h ζεστά φρένα ..................................36,4 m
πλέον standard. Εσωτερικός θόρυβος
19% ρα δεν υπάρχει κανένα αρνητικό σχό- στα 50 km/h .......................................................... 58 dB(A)
στα 100 km/h ........................................................ 66 dB(A)
diesel στα 130 km/h ........................................................ 70 dB(A)
18% λιο στο βιβλίο σημειώσεων των δοκιμα- Κατανάλωση test - CO2 .....................7,5 l super-175 g/km
plug-in- στών. Αν και μπορεί κανείς να πιστεύει
υβριδικά
ότι ένα τρικύλινδρο μηχανικό σύνολο ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΔΟΚΙΜΗΣ
Επιτάχυνση
1,5 λίτρων με 136 PS δεν είναι ακρι- 0-50 km/h ..............................................................3,1 δευτ.
βώς πλούσιο σε ισχύ για το maxi MINI 0-100/-130 km/h .......................................9,7/16,9 δευτ.
0-160 km/h ........................................................ 28,7 δευτ.
των 1,5 τόνων, κανείς δεν παραπονιέ- Ρεπρίζ
ται. Αντιθέτως: η πολιτισμένη λειτουρ- 60-100 km/h .........................................................5,6 δευτ.
80-120 km/h .........................................................7,8 δευτ.
68% γία, η απόδοση και η παροχή ισχύος Απόσταση ακινητοποίησης
βενζινοκίνητα από τα 100 km/h κρύα φρένα ...................................36,3 m
μας έκαναν να πιστέψουμε ότι δε μας από τα 100 km/h ζεστά φρένα ..................................35,4 m
λείπει άλλος ένας κύλινδρος. Εσωτερικός θόρυβος
Μόνο η αυξημένη κατανάλωση στα στα 50 km/h .......................................................... 58 dB(A)
στα 100 km/h ........................................................ 65 dB(A)
γρήγορα τμήματα του αυτοκινητόδρο- στα 130 km/h ........................................................ 69 dB(A)
μου αποκαλύπτει ότι ο τρικύλινδρος Κατανάλωση test - CO2 .....................7,3 l super-170 g/km S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 34
#e-agora-themata-11-01-21.indd 34 8/1/2021 11:19:48 π