Page 46 - e-agora 18-01-21
P. 46
n ΔΟΚΙΜΗ Nissan LEAF e+ 217 PS
Η συνολική
ποιότητα του
εσωτερικού
δεν αφήνει
περιθώρια για
αμφισβήτηση,
στην κεντρική
κονσόλα
βρίσκεται μία
οθόνη αφής
8 ιντσών για
ενημέρωση
και
ψυχαγωγία.
χώρους αποσκευών, ο συνολικός όγκος, διαπιστώσαμε ότι είναι ένα άκρως ρεαλι-
χωρίς την ύπαρξη της εταζέρας, διαμορ- στικό νούμερο. Για τη φόρτιση της μπα-
φώνεται στα 435 λτ. ταρίας προτείνεται η αγορά του Wallbox,
στο οποίο η διαδικασία ολοκληρώνεται σε
Κινητήρας: 217 ίπποι και 11,5 ώρες. Βέβαια, υπάρχει και δυνατότη-
528 χλμ. αυτονομίας τα ταχυφόρτισης με το επίπεδο να φτάνει
στο 80% σε μόλις 90 λεπτά. Οι επιδόσεις
Ασφαλώς, το μεγάλο πλεονέκτημα του που προσφέρει το ηλεκτρικό μοτέρ είναι
Nissan LEAF e+ είναι ο ισχυρότερος κι- άκρως ικανοποιητικές, με τα 0-100 χλμ./
νητήρας 217 ίππων και τα 340 Nm ακα- ώρα να έρχονται σε μόλις 6,9 δευτερόλε-
ριαίας ροπής. Η αυξημένη χωρητικότητα πτα σύμφωνα με την εταιρεία και την τελι-
της μπαταρίας, η οποία πλέον αγγίζει τις κή ταχύτητα να περιορίζεται στα 167 χλμ./
64 kWh, προσφέρει αυξημένη αυτονομία, ώρα.
η οποία σε αστικό περιβάλλον παραπέμπει
Η τιμή σε αυτοκίνητο που εξοπλίζεται με θερμι- Στον δρόμο: Με έμφαση
εκκίνησης κό μοτέρ. Η ιαπωνική εταιρεία αναφέρει
για το αμιγώς στην άνεση
ηλεκτρικό ότι σε αποκλειστική χρήση στην πόλη εί-
Nissan LEAF ναι εφικτό να δει ο οδηγός έως και 528 Μερικά χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι
e+ ορίζεται στα χλμ. αυτονομίας με μόλις μία φόρτιση. Σε του αμιγώς ηλεκτρικού Nissan LEAF e+
39.400 ευρώ αρκούν ώστε να διαπιστώσει κανείς πόσο
στην έκδοση μεικτές συνθήκες ανακοινώνεται αυτονο- εύκολα και αθόρυβα ελίσσεται στο αστι-
των 217 ίππων. μία 385 χλμ. και στη διάρκεια της δοκιμής
Μέσω του κό περιβάλλον, με τον κύκλο στροφής να
προγράμματος είναι 10,6 μέτρα. Η ορατότητα κρίνεται
«Κινούμαι εξαιρετική, λόγω των μεγάλων γυάλινων
ηλεκτρικά» και
του μπόνους επιφανειών, αλλά και της ψηλής θέσης
απόσυρσης, οδήγησης. Το τιμόνι είναι αρκετά ελαφρύ
προκύπτει μία σε αίσθηση, ενώ η ανάρτηση λειτουργεί
τελική τιμή
της τάξης των υποδειγματικά. Το πεντάλ του φρένου εί-
33.600 ευρώ. ναι γραμμικό, αλλά η αλήθεια είναι ότι το S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 46
#e-agora-themata-18-01-21.indd 46 14/1/2021 3:34:21 μμ