Page 26 - e-agora 01-02-21
P. 26
n ΔΟΚΙΜΗ Citroen C4 C-Cross 1.5 BlueHDi 130 EAT8
τερη έμφαση στην άνεση, με το τιμόνι να
είναι αρκετά ελαφρύ. Το όλο σύνολο λει-
τουργεί υποδειγματικά και λόγω των κο-
ρυφαίων ελαστικών της Goodyear, με τα
οποία συνοδεύεται το αυτοκίνητο της δο-
κιμής. Το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων φέ-
ρει paddles πίσω από το τιμόνι, προσφέ-
ροντας έναν πιο «sportive» χαρακτήρα.
Μπορεί να μην έχει και την ταχύτερη αντί-
δραση, αλλά δεν παύει να ικανοποιεί με
την λειτουργία του. Εννοείται, βέβαια, ότι
Οι επιδόσεις έρχονται σε 9,5 δλ. και την τελική ταχύτη-
είναι τα να αγγίζει τα 206 χλμ./ώρα. Η επίσημη η αυξημένη απόσταση από το έδαφος δί-
ικανοποιητικές νει και τη δυνατότητα μίας πιο «ξέγνοια-
για το αμάξωμα αντιπροσωπεία ανακοινώνει ότι η κατανά- στης» κίνησης σε κακοτράχαλες διαδρο-
των 1.324 λωση πετρελαίου σε μεικτό κύκλο κυμαί- μές.
κιλών, με τα νεται στα 4,5-4,7 λτ./100 χλμ, ενώ στη δι-
0-100 χλμ./ώρα άρκεια της δοκιμής είδαμε αυτή την τιμή Η τιμή του Citroen C4 C-Cross 1.5
να έρχονται BlueHDi 130 με το αυτόματο κιβώτιο τα-
σε 9,5 δλ. και να κυμαίνεται περίπου στα 6 λτ./100 χλμ. χυτήτων ξεκινά από τα 25.200 ευρώ στην
την τελική Εννοείται ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας
ταχύτητα να του ομίλου PSA πληροί τις αυστηρές προ- έκδοση «FEEL PACK». Βέβαια, αξίζει να
αγγίζει τα 206 τονίσουμε ότι η τιμή εκκίνησης του νέου
χλμ./ώρα. διαγραφές Euro 6d και εξοπλίζεται με σύ- μοντέλου της Citroen ορίζεται στα 17.950
στημα ψεκασμού AdBlue με δεξαμενή χω- ευρώ στην βασική έκδοση βενζίνης με τον
ρητικότητας 17 λτ.
1.2 PureTech των 100 ίππων. Τέλος, στη
Στον δρόμο: Άνεση αλά... περίπτωση του αυτοκινήτου της δοκιμής,
Citroen! οι εκπομπές ρύπων είναι 120 γρ./χλμ. με
αποτέλεσμα τα τέλη κυκλοφορίας να είναι
Μερικά λεπτά πίσω από το τιμόνι του μηδενικά.
νέου Citroen C4 C-Cross είναι αρκετά
ώστε να διαπιστώσει ο καθένας πόσο εν-
δελεχής μελέτη έχει γίνει στον τομέα της Συμπέρασμα
ανάρτησης. Ο τρόπος με τον οποίο το νέο Το Citroen C4 C-Cross έρχεται ως η
γαλλικό μικρομεσαίο αποσβένει τις ανω- εναλλακτική επιλογή στην κατηγορία
μαλίες του οδοστρώματος είναι αντίστοι- των μικρομεσαίων, δίνοντας έμφαση
χος μεγαλύτερων κατηγοριών και αυτό στην άνεση και την ευρυχωρία των επι-
οφείλεται κυρίως στην κορυφαία ανάρ- βατών. Η τιμή εκκίνησής του, αλλά και
τηση «Progressive Hudraulic Cushions», το ικανοποιητικό επίπεδο εξοπλισμού,
αλλά και στα αναπαυτικά καθίσματα το καθιστούν ως μία ενδιαφέρουσα επι-
«Advanced Comfort». Ο κινητήρας έχει λογή που θα ικανοποιήσει ακόμη και
τα απαιτούμενη «εφόδια» ώστε να κινή- τους υποψήφιους αγοραστές που στρέ-
σει το Citroen C4 με πιο σβέλτο ρυθμό, αν φονται στην crossover κατηγορία. v
και είναι εμφανές ότι έχει δοθεί μεγαλύ-
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 26
#e-agora-themata-01-02-21.indd 26 28/1/2021 11:40:33