Page 20 - e-agora 08-02-21
P. 20
n ΠΡΩΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ BMW i4
λουθία στροφών, η BMW i4 μπορεί να φτά-
σει ακόμα και σε ταχύτητα 170 km/h, προτού
φρενάρει, για να εισέλθει στην καμπή. Το
πλαίσιο, η ανάρτηση, τα φρένα και το τιμό-
νι παραμένουν στωικά ήρεμα, ενώ το πίσω
μέρος αρχικά ολισθαίνει ελαφρώς, για να…
συμμορφωθεί μετέπειτα ξανά.
Τα μέλη της ομάδας εξέλιξης είναι ικανο-
Πολλή θε χιλιόμετρο. Ο στόχος του Ferrufino είναι ποιημένα και πεπεισμένα πως το Model 3 θα
μεμβράνη, ο εξής: «Πρέπει να κατασκευάσουμε αυτοκί- πρέπει να φοβηθεί ή και να αγχωθεί από τις
αλλά λίγο δυναμικές οδήγησης του υπό εξέλιξη ακόμη
καμουφλάζ: νητα, που εμπνέουν και απλώς παρέχουν δι-
το i4 ασκέδαση στον οδηγό τους, όπως μόνο ένα i4. Αν οι πελάτες βλέπουν τα πράγματα ακρι-
βασίζεται μοντέλο της BMW μπορεί». βώς με τον ίδιο τρόπο, μένει να το δούμε από
οπτικά στην την άνοιξη του 2022 και μετά.
(επερχόμενη) Συναντήσαμε, λοιπόν, τον υπεύθυνο του
Σειρά 4 Gran project και τον ειδικό συνάδερφό του για την
Coupé. ανάρτηση και το πλαίσιο ένα… άβολο πρω- Συμπέρασμα
ινό σε μία πίστα δοκιμών κοντά στο Μόνα- Η BMW αντιπροσωπεύει άξια εδώ και δε-
χο, ώστε να ρίξουμε μια προσεκτική ματιά στα καετίες το σπορτίφ κλάδο της μεσαίας κατη-
δοκιμαστικά οχήματα. Το δεξί πεντάλ στο… γορίας αυτοκινήτων. Με τη Σειρά 3, οι Βαυ-
πάτωμα, φρένα και, μετά, πάλι επιτάχυνση - αροί μπόρεσαν να υπερασπιστούν αυτήν
Το Model ξανά και ξανά. Η συνέχεια δινόταν, στη -γε- τη φήμη ξανά και ξανά, αλλά στην κατηγο-
3 της μάτη στροφές- διαδρομή ελέγχου της οδικής ρία των ηλεκτροκίνητων μοντέλων το Tesla
Tesla πρέ- συμπεριφοράς και της διαχείρισης απότομων
πει να αλλαγών πορείας, που απαιτεί το παν από τον Model 3 έχει εμφανιστεί ήδη σε πολύ υψη-
προσέχει, λό επίπεδο. Αυτό είναι κάτι, που η BMW επι-
αφού αναφο- οδηγό, τα ελαστικά και τα ίδια τα πρωτότυπα. θυμεί να αλλάξει, γι’ αυτό και οι μηχανικοί της
ρικά με τη δυ- «Οι συνάδερφοί μου, υπεύθυνοι εξέλιξης του εργάζονται επιμελώς, ώστε να διασφαλίσουν
ναμική οδική πλαισίου και της ανάρτησης, μπορούν να κά- ότι το i4 θα είναι ένα πολύ μεγάλο πλήγμα για
συμπεριφορά, νουν όλα αυτά κάπως καλύτερα και ταχύτερα τους Αμερικανούς. Πάντως, οι πρώτοι γύροι
το i4 έχει θέ- σε σχέση με μένα», μας λέει χαμογελώντας μας στο κάθισμα του συνοδηγού είναι, σε κά-
σει τον πήχη ο Ferrufino πίσω από το τιμόνι. Είναι δύσκο-
ψηλά λο να τον πιστέψουμε, γιατί στη γρήγορη ακο- θε περίπτωση, ήδη πολλά υποσχόμενοι. v
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 20
#e-agora-themata-08-02-21.indd 20 5/2/2021 11:41:17 π