Page 20 - e-agora 08-02-21
P. 20

n ΠΡΩΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ BMW i4



                                                                              λουθία στροφών, η BMW i4 μπορεί να φτά-
                                                                              σει ακόμα και σε ταχύτητα 170 km/h, προτού
                                                                              φρενάρει,  για  να  εισέλθει  στην  καμπή.  Το
                                                                              πλαίσιο, η ανάρτηση, τα φρένα και το τιμό-
                                                                              νι παραμένουν στωικά ήρεμα, ενώ το πίσω
                                                                              μέρος αρχικά ολισθαίνει ελαφρώς, για να…
                                                                              συμμορφωθεί μετέπειτα ξανά.
                                                                                Τα μέλη της ομάδας εξέλιξης είναι ικανο-

                       Πολλή     θε χιλιόμετρο. Ο στόχος του Ferrufino είναι   ποιημένα και πεπεισμένα πως το Model 3 θα
                   μεμβράνη,     ο εξής: «Πρέπει να κατασκευάσουμε αυτοκί-    πρέπει να φοβηθεί ή και να αγχωθεί από τις
                   αλλά λίγο                                                  δυναμικές οδήγησης του υπό εξέλιξη ακόμη
                 καμουφλάζ:      νητα, που εμπνέουν και απλώς παρέχουν δι-
                         το i4   ασκέδαση στον οδηγό τους, όπως μόνο ένα      i4. Αν οι πελάτες βλέπουν τα πράγματα ακρι-
                    βασίζεται    μοντέλο της BMW μπορεί».                     βώς με τον ίδιο τρόπο, μένει να το δούμε από
                 οπτικά στην                                                  την άνοιξη του 2022 και μετά.
                (επερχόμενη)       Συναντήσαμε,  λοιπόν,  τον  υπεύθυνο  του
                Σειρά 4 Gran     project και τον ειδικό συνάδερφό του για την
                      Coupé.     ανάρτηση και το πλαίσιο ένα… άβολο πρω- Συμπέρασμα
                                 ινό σε μία πίστα δοκιμών κοντά στο Μόνα-       Η BMW αντιπροσωπεύει άξια εδώ και δε-
                                 χο, ώστε να ρίξουμε μια προσεκτική ματιά στα   καετίες το σπορτίφ κλάδο της μεσαίας κατη-
                                 δοκιμαστικά οχήματα. Το δεξί πεντάλ στο…     γορίας αυτοκινήτων. Με τη Σειρά 3, οι Βαυ-
                                 πάτωμα, φρένα και, μετά, πάλι επιτάχυνση -   αροί  μπόρεσαν  να  υπερασπιστούν  αυτήν
                   Το Model      ξανά και ξανά. Η συνέχεια δινόταν, στη -γε-  τη φήμη ξανά και ξανά, αλλά στην κατηγο-
                   3 της         μάτη στροφές- διαδρομή ελέγχου της οδικής    ρία των ηλεκτροκίνητων μοντέλων το Tesla
                   Tesla πρέ-    συμπεριφοράς και της διαχείρισης απότομων
                   πει να        αλλαγών πορείας, που απαιτεί το παν από τον   Model 3 έχει εμφανιστεί ήδη σε πολύ υψη-
               προσέχει,                                                      λό επίπεδο. Αυτό είναι κάτι, που η BMW επι-
               αφού αναφο-       οδηγό, τα ελαστικά και τα ίδια τα πρωτότυπα.   θυμεί να αλλάξει, γι’ αυτό και οι μηχανικοί της
               ρικά με τη δυ-    «Οι συνάδερφοί μου, υπεύθυνοι εξέλιξης του   εργάζονται επιμελώς, ώστε να διασφαλίσουν
               ναμική οδική      πλαισίου και της ανάρτησης, μπορούν να κά-   ότι το i4 θα είναι ένα πολύ μεγάλο πλήγμα για
               συμπεριφορά,      νουν όλα αυτά κάπως καλύτερα και ταχύτερα    τους Αμερικανούς. Πάντως, οι πρώτοι γύροι
               το i4 έχει θέ-    σε σχέση με μένα», μας λέει χαμογελώντας     μας στο κάθισμα του συνοδηγού είναι, σε κά-
               σει τον πήχη      ο Ferrufino πίσω από το τιμόνι. Είναι δύσκο-
               ψηλά              λο να τον πιστέψουμε, γιατί στη γρήγορη ακο-  θε περίπτωση, ήδη πολλά υποσχόμενοι.  v























                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 20




          #e-agora-themata-08-02-21.indd   20                                                                     5/2/2021   11:41:17 π
   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25