Page 28 - e-agora 15-02-21
P. 28

n ΔΟΚΙΜΉ Renault Clio E-Tech 140



                     Αν έχετε
                       λογική
                 κατανάλωση
                 και οδηγείτε
                    -εν γένει-
                  οικονομικά
                  το υβριδικό
                      Clio, το
                 αποκαλύπτει
                            ο
                 υπολογιστής
                     ταξιδιού.

















                                 όλα  τα  παραπάνω  σημαίνουν:  ένας  τε- δώσει τη θέση του σε ένα καλά δομημέ-
                                 τρακύλινδρος  βενζινοκινητήρας  1,6  λί- νο σύστημα, το οποίο δεν προκαλεί τόσο
                                 τρων με ισχύ 91 PS, ένας ηλεκτροκινη- πολλές απορίες.
                                 τήρας με 49, καθώς και η μίζα-γεννήτρια
                                 υψηλής τάσης με 20 PS. Συνδυαστικά, το       ΚΑΘ’ ΟΔΟΝ - Κατανάλωση:
                                 αποτέλεσμα είναι 140 υβριδικά PS.            4,8 λίτρα

                                 ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ                            Το αμιγώς υβριδικό Clio λειτουργεί κα-

                                 - Ύψος καθίσματος:                           λύτερα  από  το  αναμενόμενο.  Η  σχετικά
                                                                              ισχυρή μίζα-γεννήτρια είναι υπεύθυνη για
                                 540 mm                                       τις ιδανικές στροφές λειτουργίας των κι-

                                   Δεν φαίνεται να έχει γίνει στο μικρό Clio   νητήρων,  τους  οποίους  και  «συντονίζει»
                                 κάποια  λανθασμένη  κίνηση.  Καθόμαστε       κατά κάποιο τρόπο. Επιπλέον, η τριβή του
                                 άνετα  στα  καθίσματα,  που  προσφέρουν      κιβωτίου ταχυτήτων μειώνεται σημαντικά,

                                 επαρκή στήριξη, ενώ και οι χώροι στην πί-    γεγονός που βοηθά στην ανάκτηση ενέρ-
                                 σω πλευρά είναι αρκετά άνετοι. Ο χώρος       γειας  και  μειώνει  την  κατανάλωση  καυ-
                                 αποσκευών είναι το μόνο -μικρό- αδύνα-       σίμου.  Άλλωστε,  στα  τεχνικά  χαρακτηρι-
                                 το  σημείο  της  έκδοσης  E-Tech,  αφού  η   στικά του Clio E-Tech 140 ανακοινώνεται
                                 υβριδική τεχνολογία απαιτεί περισσότερο      τιμή κατανάλωσης 4,8 λίτρων, ένας αριθ-
                                 χώρο, με αποτέλεσμα ο όγκος αυτού των        μός για τον οποίο… βγάζουμε το καπέλο
                                 αποσκευών  να  περιορίζεται  κατά  86  λί-   μας στο μικρό αυτοκίνητο, το οποίο ζυγί-
                                 τρα. Έτσι, απομένουν 254 λίτρα αντί 340.     ζει 1.313 κιλά. Χάρη στην ηλεκτρική υπο-

                                 Στο εσωτερικό, το παλιότερα πολύπλοκο        στήριξη, το Clio παραμένει χαλαρό, ειδικά
                                 infotainment αποτελεί παρελθόν και έχει      στην πόλη, το δε σύνολο των κινητήρων
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 28




          #e-agora-themata-15-02-21.indd   28                                                                     11/2/2021   6:35:07 μμ
   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33