Page 28 - e-agora 15-02-21
P. 28
n ΔΟΚΙΜΉ Renault Clio E-Tech 140
Αν έχετε
λογική
κατανάλωση
και οδηγείτε
-εν γένει-
οικονομικά
το υβριδικό
Clio, το
αποκαλύπτει
ο
υπολογιστής
ταξιδιού.
όλα τα παραπάνω σημαίνουν: ένας τε- δώσει τη θέση του σε ένα καλά δομημέ-
τρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 1,6 λί- νο σύστημα, το οποίο δεν προκαλεί τόσο
τρων με ισχύ 91 PS, ένας ηλεκτροκινη- πολλές απορίες.
τήρας με 49, καθώς και η μίζα-γεννήτρια
υψηλής τάσης με 20 PS. Συνδυαστικά, το ΚΑΘ’ ΟΔΟΝ - Κατανάλωση:
αποτέλεσμα είναι 140 υβριδικά PS. 4,8 λίτρα
ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ Το αμιγώς υβριδικό Clio λειτουργεί κα-
- Ύψος καθίσματος: λύτερα από το αναμενόμενο. Η σχετικά
ισχυρή μίζα-γεννήτρια είναι υπεύθυνη για
540 mm τις ιδανικές στροφές λειτουργίας των κι-
Δεν φαίνεται να έχει γίνει στο μικρό Clio νητήρων, τους οποίους και «συντονίζει»
κάποια λανθασμένη κίνηση. Καθόμαστε κατά κάποιο τρόπο. Επιπλέον, η τριβή του
άνετα στα καθίσματα, που προσφέρουν κιβωτίου ταχυτήτων μειώνεται σημαντικά,
επαρκή στήριξη, ενώ και οι χώροι στην πί- γεγονός που βοηθά στην ανάκτηση ενέρ-
σω πλευρά είναι αρκετά άνετοι. Ο χώρος γειας και μειώνει την κατανάλωση καυ-
αποσκευών είναι το μόνο -μικρό- αδύνα- σίμου. Άλλωστε, στα τεχνικά χαρακτηρι-
το σημείο της έκδοσης E-Tech, αφού η στικά του Clio E-Tech 140 ανακοινώνεται
υβριδική τεχνολογία απαιτεί περισσότερο τιμή κατανάλωσης 4,8 λίτρων, ένας αριθ-
χώρο, με αποτέλεσμα ο όγκος αυτού των μός για τον οποίο… βγάζουμε το καπέλο
αποσκευών να περιορίζεται κατά 86 λί- μας στο μικρό αυτοκίνητο, το οποίο ζυγί-
τρα. Έτσι, απομένουν 254 λίτρα αντί 340. ζει 1.313 κιλά. Χάρη στην ηλεκτρική υπο-
Στο εσωτερικό, το παλιότερα πολύπλοκο στήριξη, το Clio παραμένει χαλαρό, ειδικά
infotainment αποτελεί παρελθόν και έχει στην πόλη, το δε σύνολο των κινητήρων
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 28
#e-agora-themata-15-02-21.indd 28 11/2/2021 6:35:07 μμ