Page 38 - e-agora 22-02-21
P. 38
n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΉ ΔΟΚΙΜΉ Hyundai Santa Fe vs KIA Sorento
Τα Soren- Οδηγώντας να πρέπει να ρυθμίζεται συνεχώς, κά-
to και San- τι που οπωσδήποτε είναι ενοχλητικό!
ta Fe έχουν Σε ό,τι αφορά την οδική συμπεριφορά,
αμφότερα μας δίνεται η εντύπωση ότι το Hyundai Θα παραπονεθούμε επίσης για την κα-
ανάρτηση, τανάλωση, με δεδομένη τη σχετικά χα-
που έχει ελαφρώς πιο σφικτή ανάρτηση. μηλή μάζα, που δεν ξεπερνά τους δύο
λειτουργεί Ωστόσο, οι συνδυασμοί τροχών-ελαστι- τόνους, θα μπορούσε να ήταν χαμηλό-
ελαφρώς κών είναι οι ίδιοι, ενώ και το βάρος των
παράξενα. τερη.
Όσον αφορά ζαντών δε διαφέρει επίσης. Πάντως, οι Όπως και να ‘χει, στο τέλος παραμέ-
τις επιδόσεις, όποιες διαφορές δεν είναι σίγουρα αρ- νουμε εντυπωσιασμένοι. Όι οικογενεια-
το KIA έχει κετές, ώστε να προκύψει μια διαφο-
ένα μικρό ρά βαθμών, αφού και το Sorento είναι κοί γίγαντες χώρων όχι μόνο διαθέτουν
προβάδισμα. άφθονα κυβικά σε τρεις σειρές θέσε-
αρκετά σφιχτό. Σε αυτήν την κατηγο- ων και έξυπνα χαρακτηριστικά, όπως
ρία οχημάτων, θα περίμενε κανείς μια το πίσω κάθισμα που μπορεί να συρ-
πιο… αφράτη ανάρτηση, αλλά, και πά- θεί -εμπρός-πίσω- σε δύο μέρη, αλλά ο
λι, κανένα από τα δύο μοντέλα δε χρε- εξοπλισμός στις εκδόσεις της δοκιμής
ώνεται με αποτυχία. Μιλώντας για την μας ικανοποιεί σχεδόν όλες τις απαιτή-
άνεση, η αλλαγή από το αυτόματο κιβώ- σεις, η τιμή παραμένει ανεκτή, τη στιγ-
τιο με μετατροπέα ροπής σε ένα διπλού μή, που ισχύει το ίδιο ούτως ή άλλως
συμπλέκτη είναι ένα σαφές μειονέκτη- για την ποιότητα και τη λειτουργικότη-
μα. Ειδικά όταν σταθμεύετε, κινούμενοι τα. Επομένως, έχουμε να κάνουμε με
με επιφύλαξη, παρατηρείτε τη διαφορά: μια δύσκολη απόφαση, την οποία πιθα-
ο συμπλέκτης ανοίγει και κλείνει μόνι- νώς θα κρίνει κάθε φορά το ζήτημα του
μα, με αποτέλεσμα η πίεση του φρένου γούστου. S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 38
#e-agora-themata-22-02-21tel.indd 38 19/2/2021 2:16:40 μμ