Page 46 - e-agora 22-03-21
P. 46

n ΔΟΚΙΜΗ Citroen E-C4 C-Cross 136 PS



               Στην κεντρική
                     κονσόλα
                 υπάρχει μία
                  μεγάλη και
                ευανάγνωστη
                 οθόνη αφής
                 μεγέθους 10
                ιντσών, μέσα
             από την οποία ο
             οδηγός ρυθμίζει
             κυριολεκτικά τα
                πάντα, από τη
              συνδεσιμότητα
               (Android Auto
                    και Apple
                    CarPlay),
                μέχρι και τον
                  κλιματισμό.



                                 Εσωτερικό                                    οθόνη προβάλλεται το σύστημα πλοήγησης,

                                                                              αλλά και η κάμερα οπισθοπορείας με δυνα-
                                   Περνώντας στο εσωτερικό της αμιγώς ηλε-    μικές  γραμμές,  ενώ  ιδιαίτερα  πρακτικά  κα-
                                 κτρικής  έκδοσης,  οι  αλλαγές  περιορίζονται   τά την οδήγηση είναι τα «φυσικά» κουμπιά.
                                 στο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας,       Σχετικά με τους διαθέσιμους χώρους, το με-
                                 μέσα από το οποίο ο οδηγός λαμβάνει δεδο-    γάλο  μεταξόνιο  δίνει  στους  πίσω  επιβάτες
                                 μένα όπως η αυτονομία ή η διαδικασία ανά-    μία  άνεση  αντάξια  αυτοκινήτου  μεγαλύτε-
                                 κτησης ενέργειας. Πίσω από το τριάκτινο τι-  ρης κατηγορίας, ενώ οι μπαταρίες δεν επη-

                                 μόνι  του  Citroen  e-C4  C-Cross  συναντάμε   ρεάζουν τον χώρο αποσκευών, ο οποίος αγ-
                                 τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, ενώ με το πά-    γίζει τα 380 λτ. Τέλος, δε θα μπορούσαμε να
                       «Πηγή     τημα ενός κουμπιού εμφανίζεται το head-up    μην αναφερθούμε στην «έξυπνη» θήκη πά-
              ενέργειας» για     display.  Στην κεντρική κονσόλα υπάρχει μία
                το ηλεκτρικό     μεγάλη και ευανάγνωστη οθόνη αφής μεγέ-      νω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού που εί-
                  μοτέρ είναι                                                 ναι ιδανική για την τοποθέτηση του τάμπλετ.
                μία μπαταρία     θους 10 ιντσών, μέσα από την οποία ο οδη-
              χωρητικότητας      γός  ρυθμίζει  κυριολεκτικά  τα  πάντα,  από   Κινητήρας: Με το δημοφιλές
                   50 kWh, η     τη συνδεσιμότητα (Android Auto και Apple
              οποία επιτρέπει                                                 μοτέρ των 136 ίππων
                   θεωρητική     CarPlay), μέχρι και τον κλιματισμό. Στην ίδια
               αυτονομία της                                                    Ο ηλεκτροκινητήρας των 136 ίππων έχει γί-
               τάξης των 350                                                  νει πλέον «πασπαρτού» από τον όμιλο, αφού
                  χλμ., με την                                                τοποθετείται σε μικρά μοντέλα όπως το Corsa-
                 οδήγηση σε
                 πραγματικές                                                  e, αλλά και σε μεγαλύτερα όπως το Peugeot
                συνθήκες να                                                   e-2008. Κάπως έτσι, το νέο αμιγώς ηλεκτρικό
                 αποδεικνύει                                                  μοντέλο του ομίλου δε θα μπορούσε να απο-
               ότι τα 300 χλμ.                                                τελεί εξαίρεση, με αποτέλεσμα να εξοπλίζε-
                   είναι ένας
              στόχος εύκολα                                                   ται με τον ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 136
                 επιτεύξιμος.                                                 ίππους και 260 Nm ροπής. Κάπως έτσι, τα    S


                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 46




          #e-agora-themata-22-03-21.indd   46                                                                    19/3/2021   12:44:54 μμ
   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51