Page 52 - e-agora 22-03-21
P. 52
n ΔΟΚΙΜΗ Ford Kuga PHEV 225 PS
Το ηλεκτρικό
μοτέρ
τροφοδοτείται
από μπαταρία
χωρητικότητας
14,4 kWh που
επιτρέπει έως
και 70 χλμ.
ηλεκτρικής
αυτονομίας με
μία φόρτιση,
ενώ η τελική
ταχύτητα χωρίς
εμπλοκή του
θερμικού μοτέρ
φτάνει τα 135
χλμ./ώρα.
Κινητήρας: 225 ίπποι κότητας 14,4 kWh που επιτρέπει έως
αλλά και έως 70 χλμ. χω- και 70 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας με
μία φόρτιση, ενώ η τελική ταχύτητα χω-
ρίς βενζίνη ρίς εμπλοκή του θερμικού μοτέρ φτάνει
Κάτω από το καπό της Plug-In υβρι- τα 135 χλμ./ώρα. Κάπως έτσι, στη διάρ-
δικής έκδοσης του Ford Kuga συνα- κεια της δοκιμής διαπιστώσαμε ότι είναι
ντάμε τον Duratec κινητήρα χωρητι- εφικτή μία μέση κατανάλωση κάτω των
κότητας 2.488 κ.εκ., ο οποίος φέρει 4 λτ./100 χλμ. αν ο οδηγός ξεκινήσει
σύστημα άμεσου ψεκασμού και λει- τη διαδρομή του με πλήρως φορτισμέ-
τουργεί με κύκλο Atkinson. Μπορεί το νη μπαταρία (1,9 λτ./100 χλμ. αναφέ-
τετρακύλινδρο μοτέρ βενζίνης να απο- ρει η Ford). Η διαδικασία της φόρτισης
δίδει 152 ίππους, αλλά σε συνεργασία ολοκληρώνεται μέσα σε ένα διάστη-
με τον ηλεκτροκινητήρα προκύπτει μία μα 6 ωρών σε συμβατική πρίζα, ενώ
συνδυαστική ιπποδύναμη της τάξης των ο χρόνος μειώνεται στις 3,5 με χρήση
225 ίππων. Η κίνηση περνά αποκλειστι- wallbox.
κά στον εμπρός άξονα μέσω αυτόμα- Στον δρόμο: Άνετο και
του κιβωτίου μεταβαλλόμενης σχέσης
(eCVT). Έτσι, το αμάξωμα που αγγί- στιβαρό
ζει τα 1.800 κιλά επιταχύνει στα 0-100 Τα μοντέλα της Ford διακρίνονται για
χλμ./ώρα σε 8,9 δλ. και η τελική ταχύ- την οδηγική ευχαρίστηση που παρέ-
τητα αγγίζει τα 200 χλμ./ώρα. χουν στον οδηγό και το Plug-In υβριδι-
Όσον αφορά στο ηλεκτρικό μοτέρ, αυ- κό Kuga δεν αποτελεί εξαίρεση, αν και
τό τροφοδοτείται από μπαταρία χωρητι- το αυξημένο του βάρος δυσχεραίνει την S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 52
#e-agora-themata-22-03-21.indd 52 19/3/2021 12:49:38 μμ