Page 52 - e-agora 29-03-21
P. 52

n ΔΟΚΙΜΗ 1.000 ΧΛΜ Renault Captur 1.0 TCE 90 PS
                                                                                                                                  n n n






































                  Σε επίπεδο     έδαφος,  το  Renault  Captur  γίνεται  ιδιαί- με τον τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης και
                  εμφάνισης,     τερα φιλικό ανεξαρτήτως ποιότητας οδο- το  κιβώτιο  έξι  σχέσεων  ξεκινά  από  τα
                   το νέο Re-    στρώματος.  Ταυτόχρονα,  καταφέρνει  να  19.130  ευρώ  στη  έκδοση  «Expression»,
                 nault Captur
                  καταφέρνει     εμπνέει  ασφάλεια  και  να  είναι  σταθερό  ενώ οι εκπομπές CO2 ορίζονται στα 130
                 να «προσαρ-     καθώς η ταχύτητα αυξάνεται, με την κορυ- γρ./χλμ.,  με  αποτέλεσμα  το  γαλλικό
                 μόζεται» στα    φαία ηχομόνωση να μη επιτρέπει το πέρα- crossover να μην απαλλάσσεται από τα τέ-
                  γούστα του
                    εκάστοτε     σμα του θορύβου στην καμπίνα. Ο κινητή- λη κυκλοφορίας.
                   ιδιοκτήτη,    ρας ανταποκρίνεται θετικά στο πάτημα του
                        αφού     δεξιού πεντάλ και η ροπή από τις χαμη-
                προσφέρεται
                        σε 90    λές  στροφές  λειτουργίας  είναι  επαρκής.   Συμπέρασμα
              διαφορετικούς      Όσον αφορά στα φρένα, η απόδοση τους
                χρωματικούς      είναι πολύ καλή ακόμα και σε πίεση διαρ-       Έπειτα από περίπου 1.000 χλμ. πίσω από
               συνδυασμούς.                                                   το τιμόνι της βασικής έκδοσης του Renault
                                 κείας, το πεντάλ είναι ιδιαίτερα γραμμικό
                                 και η ύπαρξη ταμπούρων στον πίσω άξονα       Captur είναι εύκολα κατανοητός ο λόγος
                                 δεν επηρεάζει αρνητικά το τελικό συμπέ-      που  γνωρίζει  τέτοια  εμπορική  επιτυχία
                                 ρασμα. Εννοείται ότι οι πλαστικές επενδύ-    και το μόνο σίγουρο είναι ότι θα συνεχί-

                                 σεις στο κάτω μέρος του αμαξώματος, το       σει ακάθεκτο. Παραμένει μία «all-round»
                                                                              επιλογή και πλέον απέκτησε μία πιο ολο-
                                 μεγάλο προφίλ των ελαστικών και η αυ-        κληρωμένη βασική έκδοση που θα καλύ-
                                 ξημένη απόσταση από το έδαφος προσφέ-        ψει με το παραπάνω όλες τις ανάγκες μίας
                                 ρουν τη δυνατότητα «off-road» μετακινή-      οικογένειας. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δι-
                                 σεων, αν η διαδρομή δεν είναι ιδιαίτερα      καίως βραβεύθηκε ως το αυτοκίνητο της
                                 απαιτητική.
                                   Η νέα βασική έκδοση του Renault Captur     χρονιάς για το 2021. v



                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ 52




          #e-agora-themata-29-03-21.indd   52                                                                     26/3/2021   4:38:16 μμ
   47   48   49   50   51   52   53   54