Page 34 - e-agora 05-04-21
P. 34

n ΔΟΚΙΜΗ BMW X2 xDrive 25e 220 PS



                 Κάτω από το
              καπό βρίσκεται
                   ένα μοτέρ
              χωρητικότητας
               1.499 κ.εκ., το
              οποίο αποδίδει
                  125 ίππους
                  και 220 Nm
                 ροπής. Στην
               εξίσωση όμως
                  μπαίνει και
               ένας ηλεκτρο-
               κινητήρας που
                εκτοξεύει την
              ισχύ στους 220
                ίππους και τη
                ροπή στα 385
                         Nm.









                                 με  κάθε  άνεση  μία  πενταμελής  οικογέ- ώρα έρχονται σε μόλις 6,8 δλ. και η τε-
                                 νεια. Βέβαια, όπως είναι λογικό ο χώρος  λική  ταχύτητα  αγγίζει  τα  195  χλμ./ώρα.
                                 για τις αποσκευές έχει μειωθεί ελέω μπα- Ο  ηλεκτροκινητήρας  τροφοδοτείται  από
                                 ταρίας, με τον όγκο να διαμορφώνεται από  μπαταρία χωρητικότητας 10 kWh με απο-

                                 τα 470 στα 410 λτ.                           τέλεσμα  να  είναι  εφικτή  μία  αυτονομία
                                                                              που θα φτάνει μέχρι και τα 50 χλμ. Έτσι,
                                 Κινητήρας: 220 ίπποι και                     με το επίπεδο φόρτισης στο 100%, η επί-
                                 από 1,7 λτ./100 χλμ.                         σημη  αντιπροσωπεία  αναφέρει  ότι  είναι

                                                                              εφικτή μία κατανάλωση της τάξης των μό-
                                   Η «καρδιά» της Plug-In υβριδικής έκδο-
                                 σης της BMW X2 είναι ένας υπερτροφο-         λις 1,7 λτ. για τα πρώτα 100 χλμ., αν και
                                 δοτούμενος κινητήρας με μόλις τρεις κυ-      στη διάρκεια της δοκιμής την είδαμε να
                                 λίνδρους.  Πιο  συγκεκριμένα,  κάτω  από     κυμαίνεται κοντά στα 3 λτ./100 χλμ. Από
                                 το καπό βρίσκεται ένα μοτέρ χωρητικό-        εκεί και πέρα, μόλις αδειάσει η μπαταρία,

                                 τητας 1.499 κ.εκ., το οποίο αποδίδει 125     η κατανάλωση σταθεροποιείται σε πραγ-
                                 ίππους και 220 Nm ροπής. Στην εξίσωση        ματικές  συνθήκες  κοντά  στα  7  λτ./100
                                 όμως μπαίνει και ένας ηλεκτροκινητήρας       χλμ. Όσο για τη φόρτισή της, περίπου 5μι-
                                 που δίνει τη δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρι-      ση ώρες αρκούν στο οικιακό δίκτυο, ενώ
                                 κής μετακίνησης και εκτοξεύει την ισχύ       σε wallbox μειώνεται στις 3,5 ώρες. Τέ-
                                 στους 220 ίππους και τη ροπή στα 385         λος,  αξιοσημείωτο  είναι  το  γεγονός  ότι
                                 Nm. Η κίνηση περνά και στους τέσσερις        υπήρξε σημαντική μείωση στη χωρητικό-
                                 τροχούς μέσω του αυτόματου Steptronic        τητα της δεξαμενής καυσίμου συγκριτικά

                                 έξι σχέσεων. Κάπως έτσι, τα 0-100 χλμ./      με τις «συμβατικές» εκδόσεις της BMW
                                                                              X2 (36 λτ. έναντι 51).                     S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ 34




          #e-agora-themata-05-04-21.indd   34                                                                     2/4/2021   9:31:39 πμ
   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39