Page 42 - e-agora 12-04-21
P. 42
n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ VW Golf GTI vs VW Golf GTI Clubsport vs VW Golf R
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ GTI CLUBSPORT R
Τύπος κινητήρα/κύλινδροι 4κύλινδρος, turbo 4κύλινδρος, turbo 4κύλινδρος, turbo
Θέση εμπρός, εγκάρσια εμπρός, εγκάρσια εμπρός, εγκάρσια
Βαλβίδες/εκκεντροφόροι 16/2 16/2 16/2
Τύπος εκκεντροφόρου με καδένα με καδένα με καδένα
Κυβισμός κ.εκ. 1.984 1.984 1.984
Ισχύς PS/σ.α.λ. 245/5.000 300/5.300 320/5.350
Ροπή Nm/σ.α.λ. 370/1.600 400/2.000 420/2.100
Τελική ταχύτητα km/h 250 250 270
Κιβώτιο/σχέσεις χειροκίνητο/6 αυτόματο, DSG/7 αυτόματο, DSG/7
Μετάδοση στους μπροστινούς τροχούς στους μπροστινούς τροχούς σε όλους τους τροχούς
Φρένα εμπρός/πίσω δίσκοι/δίσκοι δίσκοι/δίσκοι δίσκοι/δίσκοι
Ελαστικά μοντέλου δοκιμής εμπρός-πίσω 235/35 R 19 Y 235/35 R 19 Y 235/35 R 19 Y
Ελαστικά Bridgestone Potenza S005 Bridgestone Potenza S005 Bridgestone Potenza S005
Διάσταση ζάντας 7,5 x 19’’ 7,5 x 19’’ 7,5 x 19’’
Ρύποι CO2 170 g/km 186 g/km 181 g/km
Κατανάλωση (WLTP) 7,2 l/100 km 7,9 l/100 km 7,6 l/100 km
Ρεζερβουάρ/καύσιμο 50 l/super αμόλυβδη 50 l/super αμόλυβδη 50 l/super αμόλυβδη
Θόρυβος (πέρασμα) 70 dB(A) 70 dB(A) 70 dB(A)
Ρυμουλκούμενο βάρος με φρένα/χωρίς φρένα 1.600/730 kg - -
Χώρος αποσκευών λίτρα 374-1.230 374-1.230 374-1.230
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ) 4.287/1.789/1.478 mm 4.295/1.789/1.465 mm 4.290/1.789/1.458 mm
Μετρήσεις
Επιτάχυνση 0-50 km/h 2,7 δευτ. 2,5 δευτ. 1,8 δευτ.
0-100 km/h 6,4 δευτ. 5,5 δευτ. 4,5 δευτ.
0-130 km/h 9,7 δευτ. 7,9 δευτ. 6,8 δευτ.
0-160 km/h 14,2 δευτ. 11,3 δευτ. 10,1 δευτ.
0-200 km/h 22,2 δευτ. 17,9 δευτ. 16,3 δευτ.
Ρεπρίζ 60-100 km/h 2,8 δευτ. 2,4 δευτ. 2,2 δευτ.
80-120 km/h 3,8 δευτ. 2,9 δευτ. 2,7 δευτ.
Βάρος/φόρτωση 1.408/522 kg 1.454/476 kg 1.520/510 kg
Κατανομή βάρους ε./π. 62/38% 63/37% 61/39%
Κύκλος στροφής αριστερά/δεξιά 11,8/11,9 m 12,0/11,9 m 11,9/11,9 m
Ύψος καθίσματος 515 mm 515 mm 515 mm
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 km/h κρύα 35,2 m 34,4 m 34,3 m
από τα 100 km/h ζεστά 32,8 m 33,3 m 33,4 m
Θόρυβος στο εσωτερικό στα 50 km/h 59 dB(A) 61 dB(A) 60 dB(A)
στα 100 km/h 66 dB(A) 67 dB(A) 66 dB(A)
στα 130 km/h 69 dB(A) 70 dB(A) 69 dB(A)
Κατανάλωση test-CO2 8,4 l super αμόλυβδη/ 9,2 l super αμόλυβδη/ 10,1 l super αμόλυβδη/
100 km - 199 g/km 100 km - 217 g/km 100 km - 239 g/km
Αυτονομία 590 km 540 km 490 km
Αρχική τιμή 36.450 ευρώ 42.720 ευρώ 49.600 ευρώ
Καμία αδυναμία κατά το Συμπέρασμα
φρενάρισμα
Με ζεστά φρένα, το GTI Η πίεση του ανταγωνισμού είναι μεγάλη στο «πακέτο» των
φρενάρει πιο γρήγορα Golf. Και οι πελάτες επωφελούνται από αυτό. Βέβαια, η VW πα-
από όλα, καθώς χρειάζεται
μόνο 32,8 μέτρα από τα 100 ρέχει στο κοινό τρία σπορτίφ, φιλόδοξα μικρομεσαία. Το GTI
km/h. Όμως, και τα Club- ως πολύπλευρο ταλέντο, το Clubsport ως καθαρόαιμη σπορτίφ
sport (33,3 m) και R (33,4 πρόταση και το Golf R ως ένα γρήγορο GT. v
m) είναι επίσης πολύ καλά.
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 42
#e-agora-themata-12-04-21.indd 42 9/4/2021 9:40:30 πμ