Page 51 - e-agora 12-04-21
P. 51

n ΔΟΚΙΜΗ Renault Clio 1.0 90 PS


                 Πίσω από το
              τριάκτινο τιμόνι
                υπάρχει ένας
              ευανάγνωστος,
                    ψηφιακός
                      πίνακας
                     οργάνων
                    μεγέθους
                   7 ιντσών, ο
              οποίος παρέχει
                κάθε χρήσιμη
                 πληροφορία
                  στον οδηγό,
                    ενώ ίδιων
                  διαστάσεων
                   είναι και η
              κεντρική οθόνη
                 αφής για την
              ενημέρωση και                                                   έναντι  3.750  σ.α.λ.  για  να  είμαστε  ακρι-
              ψυχαγωγία των      Κινητήρας: Απέκτησε κιβώ-
                    επιβατών.    τιο έξι σχέσεων                              βείς).  Η  κίνηση  περνά  ασφαλώς  στους
                                                                              εμπρός τροχούς μέσω μηχανικού κιβωτί-
                                   Όπως ήδη αναφέραμε, ιδιαίτερη έμφα- ου έξι σχέσεων πλέον. Η μία επιπλέον τα-
                                 ση αξίζει να δώσουμε στα μηχανικά μέρη  χύτητα  επιτρέπει  καλύτερη  κατανάλωση,
                                 της συγκεκριμένης έκδοσης του Renault  με την επίσημη αντιπροσωπεία να ανακοι-
                                 Clio, μιας και αποτελούν κάτι το καινούριο.  νώνει κατανάλωση σε μεικτό κύκλο χρή-
                                 Στη βασική έκδοση του μικρού supermini  σης από 5,2 έως 5,8 λτ./100 χλμ. Στη διάρ-
                                 της  γαλλικής  εταιρείας  συναντάμε  έναν  κεια της δοκιμής είδαμε τη συγκεκριμένη

                                 κινητήρα που υπάρχει και στη γκάμα του  τιμή  να  διαμορφώνεται  στα  6,5  λτ./100
                                 Captur. Πρόκειται για τον τρικύλινδρο κι- χλμ., ενώ όταν κινηθήκαμε στο επαρχια-
                                 νητήρα βενζίνης χωρητικότητας μόλις 999  κό δίκτυο με το πρόγραμμα «Eco» ενερ-
                                 κ.εκ.  που  διαφοροποιήθηκε  σε  επίπεδο  γοποιημένο, αποδείχθηκε ότι είναι εφικτή
                                 ισχύος  προς  όφελος  της  κατανάλωσης.  περαιτέρω μείωση που μπορεί να κυμαν-
                                 Πλέον η ισχύς του συγκεκριμένου μοτέρ  θεί  στο  εύρος  της  εργοστασιακής  τιμής.
                                 μειώθηκε στους 91 ίππους, αλλά η μέγι- Ως προς τις επιδόσεις, η διαδικασία των
                                 στη ροπή των 160 Nm έρχεται πλέον από  0-100  χλμ./ώρα  ολοκληρώνεται  σε  11,2
                Εξωτερικά το     χαμηλότερες στροφές λειτουργίας (2.000  δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 180
                  σχήμα είναι                                                 χλμ./ώρα.
                     ιδιαίτερα
                δυναμικό και                                                  Στον δρόμο
                 μυώδες, ενώ
                   τα full LED                                                  Το Renault Clio διακρινόταν διαχρονικά
                   φωτιστικά
                      σώματα                                                  για την κορυφαία οδηγική του συμπεριφο-
              ακολουθούν τη                                                   ρά και κάτι τέτοιο επιβεβαιώνεται και στη
               γνωστή πλέον                                                   βασική  έκδοση  που  βρέθηκε  στα  χέρια
                 «C-Shaped»
                  σχεδιαστική                                                 μας. Η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική,
  S               φιλοσοφία.                                                  με τη κορυφαία ηχομόνωση να «θωρακί-       S








          #e-agora-themata-12-04-21.indd   51                                                                     9/4/2021   9:43:45 πμ
   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55