Page 9 - e-agora 12-04-21
P. 9
n ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΔΙΕΘΝΗΣ
νητήρα, και δηλώνει πως η εναλλαγή του φά-
σματος μεταξύ χαμηλών και υψηλών στρο-
φών είναι ομαλή. Η κίνηση μεταδίδεται στους
πίσω τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβω-
τίου 6 ταχυτήτων, ή ενός αυτόματου επίσης 6
σχέσεων.
Όπως αρμόζει σε ένα αυτοκίνητο που έχει
εξελιχθεί με γνώμονα την οδηγική απόλαυ-
ση, το εσωτερικό του νέου GR 86 είναι οδη-
ση, αφού η Toyota δηλώνει πως βελτιώνουν γοκεντρικό και λειτουργικό. Πίσω από το τρι-
τη σταθερότητα και το «κράτημα» του αυτοκι- άκτινο τιμόνι βρίσκεται ο ψηφιακός πίνακας
νήτου. Σε αυτό βεβαίως συμβάλλει και η χρή- οργάνων 7 ιντσών, ενώ στο κέντρο του τα-
ση αλουμινίου στην οροφή και τα φτερά, που μπλό συναντούμε την οθόνη 8 ιντσών για το
βοηθούν να διατηρηθεί το κέντρο βάρους χα- infotainment. Δίνοντας μία νότα παλαιότε-
μηλά. Παράλληλα, η στρεπτική ακαμψία έχει ρων κατασκευών, δεν έχουν χρησιμοποιηθεί
αυξηθεί κατά 50% σε σχέση με το GT86. Το παντού πλήκτρα αφής. Αντίθετα, έχει προτι-
όχημα ζυγίζει 1270kg, και η εταιρεία δηλώ- μηθεί η εφαρμογή ορισμένων «παραδοσια-
νει πως η οδηγική του συμπεριφορά θα είναι κών» διακοπτών.
Οι
αεροδυναμικές ακόμα καλύτερη από αυτή του προηγούμε- Το μοντέλο της Toyota έχει διαφορετικές
λεπτομέρειες νου μοντέλου. Η ανάρτηση είναι MacPherson επενδύσεις από αυτό της Subaru, καθώς και
όπως τα εμπρός, ενώ πίσω υπάρχουν διπλά ψαλίδια. το πολεμικό σηματάκι GR στο τιμόνι. Όι αυτό-
πτερύγια
εμπρός, Όι τροχοί είναι 18 ιντσών με ελαστικά διάστα- ματες εκδόσεις θα διαθέτουν επίσης το βο-
αλλά και οι σης 215/40. ηθητικό σύστημα ασφάλειας EyeSight της
εξαγωγές αέρα Κάτω από το καπό βρίσκεται ο τετρακύλιν- Subaru, που συντελεί στην αποφυγή ατυχη-
στο αμάξωμα,
δεν είναι απλά δρος boxer που κινεί και το Subaru BRZ, με μάτων.
για εμφάνιση, τη διαφορά πως η ιπποδύναμη είναι ελάχι- Παρόλο που η παρουσίαση του Toyota GR
αφού η Toyo- στα αυξημένη από τα 231 στα 235 άλογα. Η 86 έγινε 5 μήνες μετά από αυτή του BRZ, τα
ta δηλώνει πως ροπή είναι 250Nm, και κάνει το αυτοκίνητο μοντέλα θα κυκλοφορήσουν μαζί στην Ια-
βελτιώνουν τη
σταθερότητα να επιταχύνει από τα 0 στα 100km/h σε 6,3 πωνική αγορά το Φθινόπωρο. Σε αντίθεση
και το δευτερόλεπτα. Όντας ατμοσφαιρικό, το μο- με το Subaru ωστόσο, το πολυαναμενόμενο
«κράτημα» του τέρ «βγάζει» την ισχύ ψηλά, στις 7000 στρο- «86άρι» θα έρθει και στην Ευρώπη. Η εται-
αυτοκινήτου.
φές, ενώ ο κόφτης επεμβαίνει στις 7300rpm. ρεία θα ανακοινώσει σχετικές λεπτομέρειες
Η Toyota έχει βελτιώσει την απόκριση του κι- αργότερα μέσα στο έτος. v
S
9 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ
#e-agora-themata-12-04-21.indd 9 9/4/2021 9:35:01 π