Page 9 - e-agora 12-04-21
P. 9

n ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΔΙΕΘΝΗΣ




                                                                              νητήρα, και δηλώνει πως η εναλλαγή του φά-
                                                                              σματος μεταξύ χαμηλών και υψηλών στρο-
                                                                              φών είναι ομαλή. Η κίνηση μεταδίδεται στους
                                                                              πίσω τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβω-
                                                                              τίου 6 ταχυτήτων, ή ενός αυτόματου επίσης 6
                                                                              σχέσεων.
                                                                                Όπως αρμόζει σε ένα αυτοκίνητο που έχει

                                                                              εξελιχθεί με γνώμονα την οδηγική απόλαυ-
                                                                              ση, το εσωτερικό του νέου GR 86 είναι οδη-
                                 ση, αφού η Toyota δηλώνει πως βελτιώνουν  γοκεντρικό και λειτουργικό. Πίσω από το τρι-
                                 τη σταθερότητα και το «κράτημα» του αυτοκι- άκτινο τιμόνι βρίσκεται ο ψηφιακός πίνακας
                                 νήτου. Σε αυτό βεβαίως συμβάλλει και η χρή- οργάνων 7 ιντσών, ενώ στο κέντρο του τα-
                                 ση αλουμινίου στην οροφή και τα φτερά, που  μπλό συναντούμε την οθόνη 8 ιντσών για το
                                 βοηθούν να διατηρηθεί το κέντρο βάρους χα- infotainment.  Δίνοντας  μία  νότα  παλαιότε-
                                 μηλά. Παράλληλα, η στρεπτική ακαμψία έχει  ρων κατασκευών, δεν έχουν χρησιμοποιηθεί
                                 αυξηθεί κατά 50% σε σχέση με το GT86. Το  παντού πλήκτρα αφής. Αντίθετα, έχει προτι-
                                 όχημα ζυγίζει 1270kg, και η εταιρεία δηλώ- μηθεί η εφαρμογή ορισμένων «παραδοσια-

                                 νει πως η οδηγική του συμπεριφορά θα είναι  κών» διακοπτών.
                           Οι
              αεροδυναμικές      ακόμα καλύτερη από αυτή του προηγούμε-         Το μοντέλο της Toyota έχει διαφορετικές
                λεπτομέρειες     νου μοντέλου. Η ανάρτηση είναι MacPherson  επενδύσεις από αυτό της Subaru, καθώς και
                     όπως τα     εμπρός, ενώ πίσω υπάρχουν διπλά ψαλίδια.  το πολεμικό σηματάκι GR στο τιμόνι. Όι αυτό-
                    πτερύγια
                     εμπρός,     Όι τροχοί είναι 18 ιντσών με ελαστικά διάστα- ματες εκδόσεις θα διαθέτουν επίσης το βο-
                  αλλά και οι    σης 215/40.                                  ηθητικό  σύστημα  ασφάλειας  EyeSight  της
              εξαγωγές αέρα        Κάτω από το καπό βρίσκεται ο τετρακύλιν- Subaru, που συντελεί στην αποφυγή ατυχη-
               στο αμάξωμα,
              δεν είναι απλά     δρος boxer που κινεί και το Subaru BRZ, με  μάτων.
               για εμφάνιση,     τη διαφορά πως η ιπποδύναμη είναι ελάχι-       Παρόλο που η παρουσίαση του Toyota GR
               αφού η Toyo-      στα αυξημένη από τα 231 στα 235 άλογα. Η  86 έγινε 5 μήνες μετά από αυτή του BRZ, τα
             ta δηλώνει πως      ροπή είναι 250Nm, και κάνει το αυτοκίνητο  μοντέλα  θα  κυκλοφορήσουν  μαζί  στην  Ια-
               βελτιώνουν τη
                σταθερότητα      να επιταχύνει από τα 0 στα 100km/h σε 6,3  πωνική  αγορά  το  Φθινόπωρο.  Σε  αντίθεση
                       και το    δευτερόλεπτα.  Όντας  ατμοσφαιρικό,  το  μο- με το Subaru ωστόσο, το πολυαναμενόμενο
              «κράτημα» του      τέρ «βγάζει» την ισχύ ψηλά, στις 7000 στρο- «86άρι» θα έρθει και στην Ευρώπη. Η εται-
                αυτοκινήτου.
                                 φές, ενώ ο κόφτης επεμβαίνει στις 7300rpm.  ρεία θα ανακοινώσει σχετικές λεπτομέρειες
                                 Η Toyota έχει βελτιώσει την απόκριση του κι- αργότερα μέσα στο έτος. v














  S


                                                   9 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ




          #e-agora-themata-12-04-21.indd   9                                                                      9/4/2021   9:35:01 π
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14