Page 26 - e-agora 19-04-21
P. 26

n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Skoda Enyaq iV 80



                                                                              Στον δρόμο: αθόρυβο, με
                                                                              εντυπωσιακές επιδόσεις


                                                                                Η επιτάχυνση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων
                                                                              είναι ομαλή και εντυπωσιακή. Το Enyaq εντυ-
                                                                              πωσιάζει, παραμένοντας συνολικά εξαιρετικά
                                                                              αθόρυβο, ακόμα και για ένα ηλεκτρικό αυτο-
                                                                              κίνητο. Η ανάκτηση ενέργειας μπορεί να ρυθ-
                                                                              μιστεί σε τρία επίπεδα με τη χρήση των paddle
                                                                              αλλαγής σχέσεων στο τιμόνι (standard στο
               Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο μεταξύ 585 και 1.710               Enyaq 80), κάτι που λειτουργεί πολύ καλά.
               λίτρων, η πίσω σειρά θέσεων είναι διαιρούμενη και
               αναδιπλούμενη, ενώ υπάρχει και «πέρασμα» ανάμεσα στις          Με λίγη εξάσκηση, το Skoda μπορεί να κινη-
               πλάτες των δύο ακραίων θέσεων.                                 θεί αρκετά ομαλά με μόνο ένα πεντάλ. Το αυ-
                                                                              τοκίνητο της δοκιμής μας φορούσε τροχούς
                                                                              20 ιντσών και διέθετε, επίσης το -προαιρετι-
                                                                              κό- προσαρμοζόμενο πλαίσιο DCC. Έτσι εξο-
                                                                              πλισμένο, το Skoda Enyaq κινείται ομαλά και
                                                                              αρμονικά  και  δεν  μας  προβλημάτισε  ποτέ.

                                                                              Χαρακτηριστικό είναι, επίσης, το γεγονός πως
                                                                              οι 2,1 τόνοι του Enyaq βρίσκονται σε μόνιμη
                                                                              βάση… επάνω του, με αποτέλεσμα σε κάθε
                                                                              επιτάχυνση και κάθε επιβράδυνση να αισθά-
                                                                              νεστε το αυξημένο βάρος του. Για την έκδοση
                                                                              των 82 kWh, η Skoda ανακοινώνει αυτονομία
               Άνετα μπροστινά καθίσματα.  Ο συνεργάτης μας χαμογελά
               Χαρακτηριστική λεπτομέρεια           δικαιολογημένα, αφού      άνω των 500 χιλιομέτρων, την οποία θα εξε-
               της Skoda είναι η βάση            ακόμα και ψηλοί επιβάτες     τάσουμε με την πρώτη ευκαιρία. Το Enyaq 80
               στήριξης του κινητού            κάθονται μια χαρά στο πίσω
               τηλεφώνου.                                           μέρος.
                                                                              SKODA ENYAQ iV 80
                                                                                 Κινητήρας             Ηλεκτροκινητήρας, πίσω

                                                                                Ισχύς                      150 kW (204 PS)
                                                                                Μέγ. ροπή                         310 Nm
                                                                                Μετάδοση/κιβώτιο   στους πίσω τροχούς/μίας σχέσης
                                                                                Μ/Π/Υ                 4.649/1.879/1.616 mm
                                                                                Βάρος (καθαρό)                   2.090 kg
                                                                                Χώρος αποσκευών                585-1.710 l
                                                                                0-100 km/h                       8,6 δευτ.
                                                                                Τελική ταχύτητα                 160 km/h
                                                                                Κατανάλωση                      16,0 l kWh
                                                                                Μπαταρία                    77 kWh (καθαρά)
                                                                                Ισχύς φόρτισης                 έως 125 kW
                                                                                Αυτονομία                   > 500 km (WLTP)
                                                                                Τιμή                       από 46.300 ευρώ


                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 26




          #e-agora-themata-19-04-21.indd   26                                                                    16/4/2021   10:56:48 π
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31