Page 54 - e-agora 19-04-21
P. 54

n ΔΟΚΙΜΗ Nissan Juke DCT 117 PS



                  Σημαντικές
                     αλλαγές
               αποτελούν και
                   το flat bot-
                tomed τιμόνι,
                οι επενδύσεις
                  στις πόρτες
                   και οι νέοι
              διακόπτες, ενώ
                 εξοπλιστικά,
               από τη βασική
               κιόλας έκδοση
              η κάλυψη είναι
                 υπερπλήρης.














                                  ντρική κονσόλα. Μία νέα φάσα στο ταμπλό  τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο το οποίο
                                  ξεγελάει το μάτι, ενώ ανάλογα με την έκδο- τροφοδοτείται με βενζίνη, ενώ αποδίδει 117
                                  ση μπορείτε να απολαμβάνετε οθόνη ενημέ- ίππους και 180 Nm ροπής (200 Nm σε φά-
                                  ρωση και ψυχαγωγίας 7 ιντσών στο πίνακα  ση overboost). Η κίνηση περνά στον εμπρός
                                  οργάνων, μέχρι και 8άρα αφής στο κέντρο.  άξονα και στην προκειμένη περίπτωση ο κι-
                                  Σημαντικές αλλαγές αποτελούν και το flat  νητήρας  συνεργάζεται  με  αυτόματο  κιβώ-

                                  bottomed τιμόνι, οι επενδύσεις στις πόρτες  τιο διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις. Το αμά-
                                  και οι νέοι διακόπτες, ενώ εξοπλιστικά, από  ξωμα των 1.207 κιλών επιταχύνει στα 0-100
                                  τη  βασική  κιόλας  έκδοση  η  κάλυψη  είναι  χλμ./ώρα σε 11,8 δλ. και η τελική ταχύτη-
                                  υπερπλήρης με συστήματα όπως το αυτόνο- τα φτάνει στα 180 χλμ./ώρα. Σε επίπεδο κα-
                                  μο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, το cruise  τανάλωσης, η ιαπωνική εταιρεία αναφέρει
                                  control κ.α. Στον τομέα της άνεσης, οι πίσω  ότι η μέση τιμή της κατανάλωσης κυμαίνεται
                                  επιβάτες μπορούν να απολαμβάνουν περισ- στα 4,8 λτ./100 χλμ., ενώ στη διάρκεια της
                                  σότερο χώρο για τα κεφάλια αλλά και τα πό- δοκιμής την είδαμε να διαμορφώνεται κοντά
                                  δια τους, ενώ το πορτ παγκάζ αυξήθηκε κα- στα 7 λτ./100 χλμ.
                                  τά 68 λτ. αγγίζοντας πλέον τα 422λτ.
                                                                              Στον δρόμο:
                                  Κινητήρας: 117 ίπποι και                    Ένα οδηγοκεντρικό SUV
                                  αυτόματο DCT                                  Μπορεί σε μοντέλα αυτής της κατηγορί-


                                   Κάτω  από  το  καπό  του  νέου  Nissan  ας η δυναμική συμπεριφορά να μην έχει
                                  Juke  συναντάμε  πλέον  αποκλειστικά  έναν  τον  πρώτο  λόγo,  αλλά  στην  προκειμένη
                                  1.000άρη  υπερτροφοδοτούμενο  κινητήρα  περίπτωση η νέα πλατφόρμα CMF-B λει-
                                  DIG-T. Πρόκειται για τρικύλινδρο μοτέρ με  τουργεί  υποδειγματικά.  Η  θέση  οδήγη- S


                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 54




          #e-agora-themata-19-04-21.indd   54                                                                    16/4/2021   10:57:53 πμ
   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58