Page 18 - e-agora 10-05-21
P. 18

n ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ


               Αποκάλυψη για το Volkswagen



               ID.4 GTX των 299 ίππων






                    Το πρώ-

                  το αμιγώς
                    ηλεκτρι-

                κό SUV της
               Volkswagen
                γίνεται πλέ-

                  ον και τε-
                 τρακίνητο.
                  Αυτό είναι

                 το νέο ID.4
                GTX με δύο
                   ηλεκτρο-             την  παρουσίαση  μίας  νέας  έκ- ώρα (160 χλμ./ώρα για το «απλό» ID.4).

                  κινητήρες             δοσης  του  ID.4  προχώρησε  η          Το νέο VW ID.4 GTX θα ξεκινά με κίνη-
                 συνολικής       ΣVolkswagen, ονομάζεται GTX και  ση στον πίσω άξονα και ανάλογα με το

                  ισχύς 299      εξοπλίζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ενώ  πρόγραμμα λειτουργίας που θα επιλέγε-
                  ίππων και      διαθέτει διακριτικές αισθητικές αναβαθ- ται, θα επεμβαίνει και ο εμπρός κινητή-
                 αυτονομία       μίσεις που θα το διαφοροποιούν.              ρα. Συνολικά υπάρχουν πέντε προγράμ-

                 που θα αγ-        Ενδεικτικά,  στο  εμπρός  μέρος  υπάρ- ματα  οδήγησης  (Eco,  Comfort,  Sport,
                γίζει τα 480     χουν  πλέον  κάθετα  τοποθετημένα  LED  Individual και Traction), με το τελευταίο
                                 φωτιστικά,  ενώ  μία  σειρά  από  μαύρες  να ενεργοποιεί σε όλη τη διάρκεια της
                 χλμ. με μία     λεπτομέρειες στην οροφή, αλλά και στη  διαδρομής και τον εμπρός ηλεκτροκινη-
                πλήρη φόρ-       μάσκα  το  κάνουν  να  ξεχωρίζει.  Αλλα- τήρα.
                        τιση.    γές θα υπάρχουν και στο εσωτερικό, με          Ως  προς  τη  φόρτιση  των  μπαταριών,

                                 τις κόκκινες ραφές και τον υπερπλούσιο  σύμφωνα με την γερμανική εταιρεία, το
                                 εξοπλισμό να δίνουν έναν ξεχωριστό τό- ID.4 GTX πετυχαίνει μία αυτονομία της
                                 νο.                                          τάξης των 480 χλμ. (πρότυπα WLTP) και
                                   Περνάμε, όμως, στις σημαντικές αλλα- με χρήση ταχυφορτιστή είναι εφικτό να
                                 γές που δεν είναι άλλες από την προσθή- επιτευχθεί  αυτονομία  300  χλμ.  με  μία
                                 κη ενός δεύτερου ηλεκτροκινητήρα στον  φόρτιση διάρκειας μόλις 30 λεπτών. Το

                                 εμπρός  άξονα  που  εκτοξεύει  την  ισχύ  εμπορικό  λανσάρισμα  αναμένεται  μέ-
                                 στους 299 ίππους. Κάπως έτσι, τα 0-100  σα στους επόμενους μήνες, με την τιμή
                                 χλμ./ώρα έρχονται σε 6,2 δλ., ενώ η τε- εκκίνησης για τη χώρα μας να μην έχει
                                 λική ταχύτητα αυξάνεται στα 180 χλμ./ γνωστοποιηθεί ακόμα. v


                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 18




          #e-agora-themata-10-05-21.indd   18                                                                     10/5/2021   9:40:58 πμ
   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23