Page 36 - e-agora 17-05-21
P. 36
n ΔΟΚΙΜΗ Hyundai Tucson 48V Hybrid 180 PS
Το σύνολο
των υλικών
που έχουν
χρησιμο-
ποιηθεί είναι
ιδιαίτερα
ποιοτικά και
στην κεντρική
κονσόλα
συναντάμε μία
οθόνη αφής
μεγέθους
10,25 ιντσών,
η οποία έχει
τοποθε-τηθεί
με τέτοιον
τρόπο που
ουσιαστικά
«έχει γίνει
ένα» με το
υπόλοιπο
πάνελ.
του κιβωτίου 7DCT διπλού συμπλέκτη, με
αποτέλεσμα το αμάξωμα των 1.588 κιλών
να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα μέσα σε
μόλις 8,1 δλ. Όπως είναι λογικό, η ύπαρ-
ξη συστήματος τετρακίνησης αυξάνει την
κατανάλωση, με την επίσημη αντιπροσω-
πεία να αναφέρει 7 λτ./100 χλμ. σε μει-
Το ψηφιακό περιβάλλον συνεχίζεται και πίσω από τιμόνι, κτές συνθήκες οδήγησης, αν και στη διάρ-
εκεί όπου βρίσκεται ένας ιδιαίτερα ευανάγνωστος ψηφιακός
πίνακας οργάνων, ο οποίος ενημερώνει τον οδηγό με όλες κεια της δοκιμής είδαμε τη μέση τιμή να
τις απαραίτητες ενδείξεις. είναι κατά περίπου 2 λτ. αυξημένη.
κάνουμε με ένα τετρακύλινδρο, υπερτρο- Στο δρόμο: Ταξιδεύει σαν
φοδοτούμενο μοτέρ χωρητικότητας 1.580
κ.εκ. Η ισχύς του αγγίζει τους 180 ίππους «premium» sedan
και η μέγιστη τιμή της ροπής των 265 Nm Μπορεί να είναι ένα ογκώδες C-SUV,
έρχεται από τις μόλις 1.500 σ.α.λ. Πέρα αλλά στη διάρκεια της δοκιμής μας απέ-
από το ήπια υβριδικό σύστημα, αξιοσημεί- δειξε ότι είναι σε θέση να ταξιδεύει σαν
ωτο στοιχείο του κινητήρα T-GDi είναι η ένα πολυτελές οικογενειακό. Ό εξαιρε-
τεχνολογία CVVT (Continuously Variable τικά μειωμένος συντελεστής οπισθέλ-
Valve Duration), η οποία φροντίζει να με- κουσας του μοντέλου συμβάλλει στην
ταβάλλει συνεχώς το βύθισμα και τον χρο- απουσία αεροδυναμικών θορύβων, ενώ
νισμό των βαλβίδων. Η κίνηση περνά και η κορυφαία ρύθμιση της ανάρτησης «σι-
στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόμα- δερώνει» κυριολεκτικά την κάθε ανω-
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 36
#e-agora-themata-17-05-21.indd 36 17/5/2021 8:56:56 πμ