Page 36 - e-agora 17-05-21
P. 36

n ΔΟΚΙΜΗ  Hyundai Tucson 48V Hybrid 180 PS



                   Το σύνολο
                  των υλικών
                   που έχουν
                    χρησιμο-
                 ποιηθεί είναι
                    ιδιαίτερα
                 ποιοτικά  και
               στην κεντρική
                     κονσόλα
               συναντάμε μία
                 οθόνη αφής
                    μεγέθους
                10,25 ιντσών,
                 η οποία έχει
                τοποθε-τηθεί
                   με τέτοιον
                   τρόπο που
                  ουσιαστικά
                   «έχει γίνει
                   ένα» με το
                    υπόλοιπο
                       πάνελ.


                                                                              του κιβωτίου 7DCT διπλού συμπλέκτη, με
                                                                              αποτέλεσμα το αμάξωμα των 1.588 κιλών
                                                                              να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα μέσα σε
                                                                              μόλις 8,1 δλ. Όπως είναι λογικό, η ύπαρ-
                                                                              ξη συστήματος τετρακίνησης αυξάνει την
                                                                              κατανάλωση, με την επίσημη αντιπροσω-
                                                                              πεία να αναφέρει 7 λτ./100 χλμ. σε μει-
               Το ψηφιακό περιβάλλον συνεχίζεται και πίσω από τιμόνι,         κτές συνθήκες οδήγησης, αν και στη διάρ-
               εκεί όπου βρίσκεται ένας ιδιαίτερα ευανάγνωστος ψηφιακός
               πίνακας οργάνων, ο οποίος ενημερώνει τον οδηγό με όλες         κεια της δοκιμής είδαμε τη μέση τιμή να
               τις απαραίτητες ενδείξεις.                                     είναι κατά περίπου 2 λτ. αυξημένη.

                                 κάνουμε με ένα τετρακύλινδρο, υπερτρο-       Στο δρόμο: Ταξιδεύει σαν
                                 φοδοτούμενο μοτέρ χωρητικότητας 1.580
                                 κ.εκ. Η ισχύς του αγγίζει τους 180 ίππους    «premium» sedan
                                 και η μέγιστη τιμή της ροπής των 265 Nm        Μπορεί να είναι ένα ογκώδες C-SUV,
                                 έρχεται από τις μόλις 1.500 σ.α.λ. Πέρα  αλλά στη διάρκεια της δοκιμής μας απέ-
                                 από το ήπια υβριδικό σύστημα, αξιοσημεί- δειξε ότι είναι σε θέση να ταξιδεύει σαν
                                 ωτο  στοιχείο  του  κινητήρα  T-GDi  είναι  η  ένα πολυτελές οικογενειακό. Ό εξαιρε-
                                 τεχνολογία  CVVT  (Continuously  Variable  τικά  μειωμένος  συντελεστής  οπισθέλ-

                                 Valve Duration), η οποία φροντίζει να με- κουσας  του  μοντέλου  συμβάλλει  στην
                                 ταβάλλει συνεχώς το βύθισμα και τον χρο- απουσία αεροδυναμικών θορύβων, ενώ
                                 νισμό των βαλβίδων. Η κίνηση περνά και  η κορυφαία ρύθμιση της ανάρτησης «σι-
                                 στους  τέσσερις  τροχούς  μέσω  αυτόμα- δερώνει»  κυριολεκτικά  την  κάθε  ανω-
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 36




          #e-agora-themata-17-05-21.indd   36                                                                     17/5/2021   8:56:56 πμ
   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41