Page 60 - e-agora 17-05-21
P. 60
n ΔΟΚΙΜΗ Honda Jazz Hybrid 109 PS
Το Honda
Jazz είναι
ένα «διαφο-
ρετικό» su-
permini
και μέσα
στην πόλη
καταφέρνει
και γίνεται
ευκολο-
οδήγητο,
κυρίως
λόγω της
εξαιρετικής
ορατότητας
που
προσφέρουν
οι λεπτές
κολώνες
στο εμπρός Κινητήρας: Υβριδικό
παρμπρίζ.
σύστημα με κιβώτιο E-CVT
Εννοείται ότι μέρος του ιδιαίτερου χα-
ρακτήρα της τέταρτης γενιάς Honda Jazz
είναι το αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύ-
στημα. Κάτω από το καπό συναντάμε ένα
τετρακύλινδρο θερμικό μοτέρ χωρητικό-
τητας 1.498 κ.εκ., το οποίο τροφοδοτεί- Η τιμή της τέταρτης γενιάς του Hon-
ται από σύστημα βενζίνης άμεσου ψεκα- da Jazz ξεκινά από το ποσό των 22.700
ευρώ και η υβριδική τεχνολογία μειώνει
σμού. Σε συνδυασμό με την ύπαρξη του τις εκπομπές ρύπων στα μόλις 102 γρ./
ηλεκτροκινητήρα, η συνδυαστική ισχύς χλμ. με αποτέλεσμα να απαλλάσσεται
φτάνει στους 109 ίππους και η μέγιστη από τα τέλη κυκλοφορίας σε όλες του τις
εκδόσεις.
τιμή της ροπής στην εντυπωσιακή τιμή
των 253 Nm. Εννοείται ότι η κίνηση περ- ρει σημαντικά οφέλη στην κατανάλωση,
νά στους εμπρός τροχούς μέσω κιβωτί- με την επίσημη αντιπροσωπεία να ανακοι-
ου ταχυτήτων μίας σχέσης και τα τρία δια- νώνει 4,5 λτ./100 χλμ., τιμή που στη διάρ-
φορετικά προγράμματα οδήγησης (engine κεια της δοκιμής είδαμε πως είναι άκρως
drive, hybrid drive και πλήρως ηλεκτρικό ρεαλιστική.
EV drive) επιλέγονται αυτόματα σύμφωνα Στον δρόμο: Πρακτικός
με τις ανάγκες και το φορτίο. Στην πράξη,
οι επιδόσεις είναι ικανοποιητικές αφού το σύμμαχος στην πόλη
αμάξωμα των 1.228 κιλών επιταχύνει στα Το Honda Jazz είναι ένα «διαφορετι-
0-100 χλμ./ώρα μέσα σε 9,3 δλ. και η τε- κό» supermini και κάτι τέτοιο αποτυπώ-
λική ταχύτητα φτάνει τα 175 χλμ. Από εκεί νεται έντονα στην καθημερινή συμβίωση
και πέρα, το υβριδικό σύστημα προσφέ- μαζί του. Μέσα στην πόλη καταφέρνει
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 60
#e-agora-themata-17-05-21.indd 60 17/5/2021 8:57:03 πμ