Page 46 - e-agora Ιούνιος 2021
P. 46
n n n n EXTRA TOUR
μπορούν να κάνουν, λοιπόν, τα συγκε-
κριμένα ανόμοια αδέλφια;
Η M 1000 επιταχύνει από στάση έως
τα 100 km/h σε 3,1 δευτερόλεπτα, η M4
χρειάζεται σχεδόν ένα δευτερόλεπτο
περισσότερο. Η μοτοσικλέτα εξαντλεί
τα όριά της κατά τη μετάδοση αγωνιστι-
κού τύπου στα 315 km/h, ενώ το Coupé
περιορίζεται ηλεκτρονικά (προαιρετικά)
στα 290 km/h, καθώς η standard ρύθ-
μιση φέρνει το τέλος στα 250 km/h. Εκεί
ερχόμαστε και πάλι στα κιλά και τα…
γραμμαριάκια. Επειδή η αναλογία ισχύ-
ος/βάρους, ένα είδος δείκτη μάζας- σώ-
ματος για μηχανοκίνητα οχήματα, μετρά
πολύ περισσότερο από την καθαρή ισχύ.
Και εκεί η M 1000 RR με 0,9 kg/PS βρί-
σκεται σαφώς πιο μπροστά σε σχέση με
Για πλούσιο ήχο, και οι δύο BMW M
έχουν εξάτμιση με κλαπέτα. Πιο άνετα
είναι στην M4, αλλά περισσότερη
αδρεναλίνη… διατίθεται στην M 1000 RR.
PS με μετάδοση της κίνησης στους πίσω την M4 Competition με τα (καλά για αυ-
τροχούς, ενεργή ανάρτηση και ενισχυ- τοκίνητα) 3,4 kg/PS.
μένα με άνθρακα κεραμικά φρένα. Αφή-
σαμε, λοιπόν, τα κυανόλευκα θαύματα Οδηγώντας
στην κυκλική πίστα να… πετούν. Όχι κυ- Εξοπλισμός ασφάλειας με σταθεροποι-
νηγώντας το χρονόμετρο, γιατί το αυτο- ητικά ηλεκτρονικά, που σταθεροποιούν
κίνητο δε θα είχε καμία πιθανότητα, αλ- τόσο το όχημα (όσο και τον οδηγό του!)
λά δοκιμάζοντας το χαρακτήρα τους. Τι περιλαμβάνονται και στις δύο BMW του
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 46
#e-agora-themata-31-05-21.indd 46 28/5/2021 2:58:19 μμ