Page 78 - e-agora Ιούνιος 2021
P. 78

n n n                           n ΔΟΚΙΜΗ Seat Leon PHEV 204 PS




               Σε συνδυασμό
               με την ύπαρξη
                    ηλεκτρο-
                  κινητήρα, η
                 συνδυαστική
                        ισχύς
                  εκτοξεύεται
                   στους 204
                 ίππους και η
                ροπή στα 350
                         Nm.








                                 Τέλος, οι χώροι θα εξυπηρετήσουν μία  με  πλήρως  φορτισμένη  μπαταρία  μει-
                                 πενταμελής οικογένεια, ενώ όπως είναι  ώνουν  την  κατανάλωση  στα  μόλις  1.1-
                                 λογικό ο όγκος για τις αποσκευές έχει  1.3  λτ.  (εργοστασιακή  τιμή).  Στη  διάρ-
                                 μειωθεί στα 270 λτ. λόγω της τοποθέτη- κεια της δοκιμής, διαπιστώσαμε ότι είναι
                                 σης των μπαταριών.                           εφικτό να επιτευχθεί ηλεκτρική αυτονο-
                                                                              μία  50  χλμ.  και  μία  μέση  κατανάλωση
                                 Κινητήρας: Κορυφαία                          έως 4 λτ./100 χλμ. Βέβαια, μόλις η μπα-

                                 οικονομία και επιδόσεις                      ταρία αδειάσει, όπως είναι λογικό η μέ-
                                                                              ση τιμή αυξάνεται στα περίπου 6 λτ./100
                                    Όπως συμβαίνει σε κάθε Plug-In υβρι-

                                 δικό μοντέλο, έτσι και το Seat Leon κα-      χλμ., ενώ η πλήρης φόρτιση διαρκεί πε-
                                 ταφέρνει να διακρίνεται για τις εξαιρετι-    ρίπου 6 ώρες σε συμβατική, οικιακή πη-
                                 κές του επιδόσεις χωρίς να έχει υψηλές       γή και κάτι παραπάνω από 3,5 ώρες στο
                                 απαιτήσεις σε καύσιμο. Κάτω από το κα-       wallbox.
                                 πό  βρίσκεται  ένας  τετρακύλινδρος  κι-     Στον δρόμο: «Sportive»
                                 νητήρας  χωρητικότητας  1.395  κ.εκ.,  ο
                                 οποίος είναι υπερτροφοδοτούμενος και         αίσθηση παρά το αυξημένο
                                 αποδίδει  150  ίππους.  Σε  συνδυασμό,  βάρος
                                 όμως, με την ύπαρξη ηλεκτροκινητήρα,           Είναι  ήδη  γνωστό  ότι  το  μεγαλύτερο
                                 η συνδυαστική ισχύς εκτοξεύεται στους        εμπόδιο  σε  ένα  Plug-In  υβριδικό  μο-

                                 204  ίππους  και  η  ροπή  στα  350  Nm.     ντέλο δεν είναι κάποιο άλλο πέρα από
                                 Έτσι, το αμάξωμα που αγγίζει τα 1.600        το  αυξημένο  βάρος.  Το  ίδιο  ισχύει  και
                                 κιλά,  είναι  σε  θέση  να  επιταχύνει  στα   στη περίπτωση του Leon PHEV, το οποίο
                                 0-100 χλμ./ώρα μέσα σε μόλις 7,7 δλ.         όπως αναφέραμε κυμαίνεται κοντά στα
                                 Όσον αφορά στην ηλεκτρική αυτονομία,         1.600 κιλά, ωστόσο φαίνεται ότι κάτι τέ-
                                 η Seat αναφέρει ότι είναι εφικτό να δια-     τοιο δεν απαγορεύει στον οδηγό να κι-
                                 νύσει κανείς έως 60 χλμ. χωρίς σταγό-        νηθεί και με πιο σβέλτο ρυθμό. Το τιμό-
                                 να βενζίνης και για τα πρώτα 100 χλμ.        νι προσφέρει εξαιρετική πληροφόρηση,       S



                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 78




          #e-agora-themata-31-05-21.indd   78                                                                     28/5/2021   3:00:10 μμ
   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83