Page 29 - e-agora 1-7-2021
P. 29

n ΠΡΩΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ΝΕΟ NISSAN QASHQAI 1.3 DIG-T MILD HYBRID









































               στές ιδιαιτερότητες κατά την εκκίνηση από     Σφιχτή η         και να κάνει “sailing”, όπου είναι δυνατό.
               στάση. Εντάξει, μια αμυδρή καθυστέρηση        ρύθμιση της      Ό υπολογιστής ταξιδιού στο cockpit δεί-
               ακολουθεί μόνο όταν πιέζεται απότομα το       ανάρτησης,       χνει  τιμές  κατανάλωσης  περίπου  7,0  λί-
                                                             αλλά το
               δεξί πεντάλ στις χαμηλές σ.α.λ. λειτουργί-    νεώτερο Qa-      τρων και η ήπια υβριδική τεχνολογία φαί-
               ας του κινητήρα. Ωστόσο, δεν έχει συμβεί      shqai είναι      νεται πως κάνει σωστά τη δουλειά της. Το
               και τίποτε δραματικό. Επιπλέον, οτιδήπο-      τελικά άνετο     τιμόνι λειτουργεί βολικά άμεσα, τα σφιχτά
                                                             και αποτελε-
               τε άλλο προκύπτει, το αναλαμβάνει το σετ      σματικό στην     ελατήρια «χτυπούν» μόνο όταν υπάρχουν
               κινητήρα-κιβωτίου ταχυτήτων με αυτοπε-        απορρόφη-        σοβαρές  κακοτεχνίες  στην  άσφαλτο  και
               ποίθηση, καθώς αφήνει το μηχανικό σύνο-       ση των           έχουν επιλεχθεί οι τροχοί των 20 ιντσών.
               λο των 1,3 λίτρων να «στροφάρει» χαλαρά       κραδασμών.         Το  2022  θα  ακολουθήσει  το  Qashqai

                                                                              στην  αμιγώς  υβριδική  έκδοσή  του.  Θα
               NISSAN QASHQAI 1.3 DIG-T MILD-HYBRID                           προκαλέσει κι αυτή μια τόσο ολοκληρω-
                   Κινητήρας    Τετρακύλινδρος, turbo, εμπρός εγκάρσια
                  Χωρητικότητα                   1.332 cm3                    μένη εντύπωση, όπως αυτή η mild hybrid
                  Ισχύς         116 kW (158 PS) στις 5.500 σ.α.λ.             έκδοση;
                  Ροπή                 270 Nm στις 1.800 σ.α.λ.
                  Μετάδοση/κιβώτιο          στους μπροστινούς                 Συμπέρασμα
                      τροχούς/αυτόματο άπειρα μεταβαλλόμενης σχέσης
                  Μ/Π/Υ                4.425/1.838/1.625 mm                     Το Qashqai ήταν πάντα καλό και υστε-
                  Βάρος (καθαρό)                  1.468 kg                    ρούσε μόνο όταν ετίθετο θέμα ευχρηστίας
                  Χώρος αποσκευών              436-1.447 l
                  0-100 km/h                      9,2 δευτ.                   των συστημάτων του. Η Nissan, όμως, τα
                  Τελική ταχύτητα                199 km/h                     έχει αναθεωρήσει όλα αυτά διεξοδικά. Γι’
                  Κατανάλωση                   6,3 l/100 km                   αυτό το λόγο, ανυπομονούμε για την πρώ-
                  Εκπομπές CO2                    143 g/km
                  Τιμή            από 29.790 ευρώ (στην Ελλάδα)               τη συγκριτική δοκιμή.   v
  S

                                                   29 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-1-07-21.indd   29                                                                      28/6/2021   1:38:09 μμ
   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34