Page 38 - e-agora 1-7-2021
P. 38

n ΔΟΚΙΜΗ  Honda Jazz Crosstar



                                 δοτείται  από  σύστημα  βενζίνης  άμεσου     Στο δρόμο: Κάτι ανάμεσα σε
                                 ψεκασμού. Σε συνδυασμό με την ύπαρ-
                                 ξη  του  ηλεκτροκινητήρα,  η  συνδυαστι-     supermini και SUV
                                 κή ισχύς φτάνει στους 109 ίππους και η         Πίσω  από  το  τιμόνι  του  νέου  Honda
                                 μέγιστη τιμή της ροπής στην εντυπωσια- Jazz  Crosstar  δύσκολα  θα  καταλάβει
                                 κή τιμή των 253 Nm. Εννοείται ότι η κίνη- κανείς ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο
                                 ση περνά στους εμπρός τροχούς μέσω κι- που  διαφέρει  από  την  «απλή»  έκδοση.
                                 βωτίου ταχυτήτων μίας σχέσης και τα τρία  Βέβαια,  η  αυξημένη  απόσταση  από  το
                                 διαφορετικά  προγράμματα  οδήγησης

                                 (engine  drive,  hybrid  drive  και  πλήρως
                                 ηλεκτρικό EV drive) επιλέγονται αυτόμα-
                                 τα σύμφωνα με τις ανάγκες και το φορτίο.
               Σε συνδυασμό      Στην πράξη, οι επιδόσεις είναι ικανοποι-
                       με την    ητικές  αφού  το  αμάξωμα  των  1.253  κι-
                  ύπαρξη του
                    ηλεκτρο-     λών επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα μέσα
                  κινητήρα, η    σε 9,5 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει
                συνδυαστική      τα 173 χλμ./ώρα. Από εκεί και πέρα, το
                ισχύς φτάνει
                   στους 109     υβριδικό  σύστημα  προσφέρει  σημαντι-
                   ίππους και    κά οφέλη στην κατανάλωση, με την εται- Η τιμή του Honda Jazz Crosstar ξεκινά
                    η μέγιστη    ρεία να ανακοινώνει 4,5 λτ./100 χλμ., τι-    από τα 28.900 ευρώ στη χώρα μας
                     τιμή της    μή που στη διάρκεια της δοκιμής είδαμε       και συνοδεύεται αποκλειστικά από το
                  ροπής στην                                                  αυτόματο eCVT, ενώ οι εκπομπές ρύπων
                εντυπωσιακή      πως είναι άκρως ρεαλιστική, με τη μέση  περιορίζονται στα μόλις 110 γρ./χλμ. με
                 τιμή των 253    κατανάλωση να διαμορφώνεται εν τέλει         αποτέλεσμα τα τέλη κυκλοφορίας να
                         Nm.                                                  είναι μηδενικά.
                                 στα 5,3 λτ./100 χλμ.





































                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 38




          #e-agora-themata-1-07-21.indd   38                                                                      28/6/2021   1:38:55 μμ
   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43