Page 38 - e-agora 1-7-2021
P. 38
n ΔΟΚΙΜΗ Honda Jazz Crosstar
δοτείται από σύστημα βενζίνης άμεσου Στο δρόμο: Κάτι ανάμεσα σε
ψεκασμού. Σε συνδυασμό με την ύπαρ-
ξη του ηλεκτροκινητήρα, η συνδυαστι- supermini και SUV
κή ισχύς φτάνει στους 109 ίππους και η Πίσω από το τιμόνι του νέου Honda
μέγιστη τιμή της ροπής στην εντυπωσια- Jazz Crosstar δύσκολα θα καταλάβει
κή τιμή των 253 Nm. Εννοείται ότι η κίνη- κανείς ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο
ση περνά στους εμπρός τροχούς μέσω κι- που διαφέρει από την «απλή» έκδοση.
βωτίου ταχυτήτων μίας σχέσης και τα τρία Βέβαια, η αυξημένη απόσταση από το
διαφορετικά προγράμματα οδήγησης
(engine drive, hybrid drive και πλήρως
ηλεκτρικό EV drive) επιλέγονται αυτόμα-
τα σύμφωνα με τις ανάγκες και το φορτίο.
Σε συνδυασμό Στην πράξη, οι επιδόσεις είναι ικανοποι-
με την ητικές αφού το αμάξωμα των 1.253 κι-
ύπαρξη του
ηλεκτρο- λών επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα μέσα
κινητήρα, η σε 9,5 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει
συνδυαστική τα 173 χλμ./ώρα. Από εκεί και πέρα, το
ισχύς φτάνει
στους 109 υβριδικό σύστημα προσφέρει σημαντι-
ίππους και κά οφέλη στην κατανάλωση, με την εται- Η τιμή του Honda Jazz Crosstar ξεκινά
η μέγιστη ρεία να ανακοινώνει 4,5 λτ./100 χλμ., τι- από τα 28.900 ευρώ στη χώρα μας
τιμή της μή που στη διάρκεια της δοκιμής είδαμε και συνοδεύεται αποκλειστικά από το
ροπής στην αυτόματο eCVT, ενώ οι εκπομπές ρύπων
εντυπωσιακή πως είναι άκρως ρεαλιστική, με τη μέση περιορίζονται στα μόλις 110 γρ./χλμ. με
τιμή των 253 κατανάλωση να διαμορφώνεται εν τέλει αποτέλεσμα τα τέλη κυκλοφορίας να
Nm. είναι μηδενικά.
στα 5,3 λτ./100 χλμ.
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 38
#e-agora-themata-1-07-21.indd 38 28/6/2021 1:38:55 μμ