Page 17 - e-agora 8 2021
P. 17
n ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
τις απαιτήσεις παγκόσμιων και ευρω- υποδομές φόρτισης. Για να το πούμε
παϊκών φορέων που ζητούν τον περι- πιο απλά, η Mercedes θα προσφέρει
ορισμό των εκπομπών αέριων ρύπων. σε ορισμένες χώρες ΚΕΚ και μετά το
Χαρακτηριστική είναι η περίπτω- 2030, εκτός αν ενδιάμεσα αλλάξουν
ση της ΕΕ που σκοπεύει να τελειώ- ριζικά τα δεδομένα.
σει τους κινητήρες εσωτερικής καύ- Σε κάθε περίπτωση, το αναλυτικό ορ-
σης μέχρι το 2035 θέλοντας να γίνει γανόγραμμα της εταιρείας θα αποκα-
η πρώτη ήπειρος που είναι ενεργει- λυφθεί άμεσα. Στις 22 Ίουλίου ο Δι-
ακά ουδέτερη ως προς τις εξορύξεις ευθύνων Σύμβουλος της Daimler,
άνθρακα. Για την Mercedes, βέβαια, Ola Kallenius, θα παρουσιάσει επισή-
το πλάνο πλήρους εξηλεκτρισμού εί- μως λεπτομέρειες για την στρατηγι-
ναι μία μακρά διαδικασία που απαι- κή που θα ακολουθηθεί τα προσεχή
τεί χρόνο. χρόνια. Μεταξύ άλλων θα ανακοινώ-
Η γερμανική μάρκα θέλει ως το 2030 σει πως αναπτύσσονται νέες πλατφόρ-
να σταματήσει την κυκλοφορία μεγά- μες για ηλεκτρικά οχήματα, ενώ επί-
λου αριθμού κινητήρων βενζίνης και σης εξελίσσει το δικό γης λειτουργικό
diesel, η «απαγκίστρωση», όμως, από σύστημα λογισμικού. Μένει να δού-
τα συμβατικά μοτέρ δεν θα ολοκληρω- με αν θα λυθεί η απορία για το οριστι-
θεί άμεσα αλλά θα εξαρτηθεί και από κό «τέλος εποχής» σε κινητήρες βενζί-
τις ανάγκες των αγορών, ειδικά σε χώ- νης και diesel για λογαριασμό και της
ρες στις οποίες δεν είναι επαρκείς οι Mercedes. v
S
17 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-1-08-21.indd 17 20/7/2021 10:29:11 πμ