Page 37 - e-agora 8 2021
P. 37
n ΠΡΩΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Ford Mustang Mach E
ακούς V8 από τα 10 ηχεία του εντυπωσια- το τιμόνι να είναι ακριβές και τα φρένα
κού ηχοσυστήματος, αλλά κρίμα που δεν αποτελεσματικά. Επιλέγοντας το πρό-
ανεβαίνει η ένταση!) και φυσικά αλλάζουν γραμμα Untamed, ακούς και τον γνωστό
τον εσωτερικό φωτισμό. Η νέα Mustang μπάσο ήχο του V8 κάθε φορά που πα-
Mach E διαθέτει και λειτουργία one pedal, τάς το γκάζι. Αυτό όμως που μένει στο
έχει την δυνατότητα δηλαδή να φρενάρει τέλος, είναι αυτή η ισορροπία στο στρί-
όταν αφήνεις το γκάζι. ψιμο, ο μπροστινός άξονας να τραβάει
Αρκετά όμως με τις περιγραφές. Πό- και ο πίσω να σπρώχνει, τέλεια ρυθμι-
σο Mustang είναι η Mach E; Αυτό που σμένοι μεταξύ τους, και τα χιλιόμετρα να
περιμένεις είναι η εκρηκτική επιτάχυν- ανεβαίνουν. Ξαφνικά διαπιστώνεις ότι οι
ση, αυτονόητο για ένα ηλεκτρικό αυτο- γνωστές στροφές έχουν έρθει «πιο κο-
κίνητο, και η Mach E δεν σε διαψεύδει, ντά» η μία στην άλλη! Ατελείωτος χορός
αντίθετα σε εντυπωσιάζει. Με το βάρος και δεν θέλεις να τελειώσει. Κρίμα που
της όμως να είναι 2 τόνους (από 1.969 μας πιέζει το σφικτό πρόγραμμα της πα-
έως 2.182 κιλά ανάλογα με την έκδο- ρουσίασης. Θα επανέλθουμε όμως!
ση), πως στρίβει; Στην αγαπημένη «Σου-
νιάδα» λοιπόν, στην πανέμορφη παρα- Συμπέρασμα
λιακή διαδρομή από Βουλιαγμένη προς
Σούνιο, η νέα Mustang Mach E κλέβει Το μότο της Ford είναι Bring On
τις εντυπώσεις και σε γοητεύει, σε κερ- Tomorrow και η νέα Mustang Mach E το
δίζει. Το εξαιρετικό στήσιμο της ανάρτη- επιβεβαιώνει στην πράξη. Το μέλλον έρ-
σης (κάτι ξέρουν αυτοί στην Ford τελικά), χεται και μπορεί να είναι ηλεκτρικό αλ-
κρύβει το βάρος της και την κάνουν να λά μπορεί να έχει και χαρακτήρα, να είναι
δείχνει ελαφρύτερη. Έχει άμεσες αντι- SUV και να είναι γνήσια Mustang: γεννή-
δράσεις και έντονο σπορ χαρακτήρα, με τρια συναισθημάτων δηλαδή. Ουάου! v
S
37 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-1-08-21.indd 37 20/7/2021 10:29:37 πμ